ContactCenterWire – Első kézből a BPO szakmáról a United Call Centers magazinjában

Talán nem túlzás, ha kijelentjük, a BPO szektor régóta aktív nemzetközi szereplőjeként több mint két évtized alatt rengeteg tapasztalatot és gyakorlati tudást szereztünk az ügyfélszolgálatok mindennapi feladatairól és kihívásairól. Szakmai magazinunk, a ContactCenterWire.com célja, hogy otthont adjunk ennek a tudásnak, és módot találjunk arra, hogy első kézből osszuk meg ismereteinket partnereinkkel, ügyfeleinkkel, munkatársainkkal, azaz bárkivel, aki hasznos tudnivalókhoz szeretne jutni azt illetően, mi miért és hogyan történik a színfalak mögött ebben az összetett, időnként nem könnyen átlátható területen.

A ContactCenterWire.com legfrissebb elemzései, esettanulmányai mostantól havi hírlevél formájában is olvashatók.  

Az információ megfelelő helyen tudás. A jól használt tudás kikövezi az utat a jó döntések előtt. A siker alapja, ha jó döntéseket hozunk. Mi ebben kívánunk segíteni a saját szakterületünkön, a saját eszközeinkkel. Tartsanak velünk, és iratkozzanak fel a ContactCenterWire.com hírlevelére!

Megnézem a ContactCenterWire oldalát!

Szakmai magazinunk aktuális tartalmait a jövőben rendszeresen megosztjuk a United Call Centers Press Roomban is.