Iparágak
More than Experience
Akinek vannak ügyfelei, annak előbb vagy utóbb biztosan szüksége lesz minőségi ügyfélszolgálatra, ilyen esetekben pedig idő- és költséghatékony megoldást jelent a feladatok kiszervezése. A United Call Centers ebben segít megbízóinak két évtized szakmai tapasztalatával, magasan képzett csapatával, rugalmas, skálázható szolgálatásaival, a legmodernebb, adat- és információbiztonsági szempontból legmegbízhatóbb technológiai hátterével - mindezek eredményeként páratlan, világszínvonalú ügyfélélménnyel. A következőkben a teljesség igénye nélkül ízelítőt adunk azon területekről, ahol munkánkkal hozzájárulunk megbízóink sikereihez.

Autóipar
A United Call Centers a globális autóipar jelentős szereplőivel dolgozik együtt olyan rohamosan fejlődő területeken, mint contact center szolgáltatások az elektromos járművek egyre növekvő piacán. Kapcsolódó feladataink: töltőállomások napi működésének támogatása, felhasználói élmények kiértékelése, ügyfélelégedettség mérése, illetve különböző back office tevékenységek megszervezése. A szektor tradicionális területein is otthon vagyunk, segítünk gépjárművásárlást megelőző tesztvezetés időpontjának regisztrálásában, szerviz szolgáltatásokkal, garanciális ügyintézéssel, vagy egyéb asszisztenciával kapcsolatos feladatok ellátásában. Igénybe vehető adatkarbantartás akár nagy mennyiségű bejövő hívás kezelésével. Rugalmas, skálázható megoldásaink, kitűnően képzett, sokéves tapasztalattal rendelkező szakértőink segítségével páratlan ügyfélélményt akár komplex, változatos tudásanyag elsajátítását igénylő területeken is.
Energetika
A legváltozatosabb alkalmazási területeken támogatjuk az energetikai piac számos nemzetközi szereplőjét. Contact center szolgáltatás, telefonos értékesítés, követeléskezelés, adatkarbantartás, piackutatás, személyes ügyfélszolgálat egyaránt elérhetők ügyféltámogatási és telemarketing portfóliónkban. Célunk, hogy kimagasló minőségű szolgáltatásokkal nyújtsunk lehetőséget megbízóink versenyképességének növelésére, maximális ügyfélelégedettség mellett, szezonális kampányok és stratégiai együttműködések esetén egyaránt.

Szórakoztatóipar
Omnichannel ügyféltámogatási szolgáltatásainkkal segítjük a szórakoztatóipar és a rendezvényszervezés területén dolgozó partnereink munkáját. Ezen a területen olyan változatos feladatokkal foglalkoznak munkatársaink, mint bejövő hívások és üzenetek kezelése, általános ügyfélszolgálat, a rendezvényekkel kapcsolatos tudnivalók és a látogatói információk - házirend, esetleges járványügyi szabályozások - kommunikációja, a jegyek értékesítése, igény szerint a közösségi oldalak felügyelete – mindez bármilyen szükséges nyelven, gondolva a külföldről érkező, vagy nem az adott ország anyanyelvét beszélő látogatókra, résztvevőkre.
Pénzügy
A banki szektorban és a pénzügyi szolgáltatások területén dolgozó cégek számára kulcsfontosságú a megbízhatóság és a szakértelem. A nemzetközi ügyfeleket kiszolgáló United Call Centers sokéves tapasztalattal rendelkezik a legmagasabb adat- és információbiztonsággal működő, PCI DSS szabványnak megfelelő contact center megoldások kialakításában. Az ISO 9001:2008 minőségirányítási, illetve ISO27001:2013 információbiztonsági rendszer szerint működő szolgáltatásirányítás és legmodernebb technológiai infrastruktúra garanciát jelent a maximális biztonságra és ügyfélélményre. Az ügyfélszolgálati teendők mellett számos eszközzel, telemarketing, lead generation és kintlévőség kezelési, szolgáltatásokkal, rövid idő alatt akár kifejezetten nagy mennyiségű kimenő hívás lebonyolításával támogatjuk partnereink sales tevékenységét.

Élelmiszeripar
Ha hatékony és gyors választ keresünk a növekvő fogyasztói igények, gyakran ismételt kérdések napi kihívásaira, érdemes integrálnunk a minden telekommunikációs csatornát egyesítő, úgynevezett omnichannel ügyfélszolgálati megoldásokat. Partnereink között megtalálhatók a világ vezető élelmiszergyártó és forgalmazó cégei, akik számára kiemelten fontos a telefonon és elektronikus úton érkező fogyasztói megkeresések színvonalas kezelése. A United Call Centers sokszínű, innovatív megoldásokkal garantálja a páratlan ügyfélélményt, legyen szó akár egy termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos általános információs vonal üzemeltetéséről, akár egy szezonális promóció lebonyolításáról megbízónk számára fejlesztett, arculatához igazított chatbot segítségével, akár rendelések felvételéről telefonon vagy online platformon a vendéglátás területén.
Egészségügy
Az egészségügy területén az ügyfelekkel történő kapcsolattartás során kiemelkedően fontos a szolgáltatások kiszámítható, átlátható módon történő irányítása. Megtisztelő számunkra, hogy stratégiai partnereink között tudhatjuk a világ több vezető gyógyszerészeti és egészségügyi cégét. Kampányainkban olyan feladatok terén segítünk ügyfeleinknek, mint időpontok foglalása orvosi vizsgálatokra, bejövő hívások általános kezelése, speciális ismereteket igénylő termékinformációk kommunikációja, műszaki meghibásodások rögzítése. Az iparágban nélkülözhetetlen a szabványos minőségbiztosítási rendszerekkel ellenőrzött contact center infrastruktúra, a United Call Centers pedig minden tekintetben megfelel ezen elvárásoknak. A csúcsminőségű szolgáltatást magasan képzett csapatunk, az ISO 9001:2008 minőségirányítási, illetve ISO27001:2013 információbiztonsági rendszer szerint működő, naprakész technológiai infrastruktúra által támogatott contact center szolgáltatás garantálja, melyet a szektorban elvárt, redundáns informatikai és adatbiztonsági hálózat szolgál ki.

Piackutatás
Ha adatbázisépítésre, -tisztításra, rövid idő alatt nagy volumenű hívás lebonyolítására van szükség, bízza a feladatot a United Call Center rutinos, nagy létszámú, bármilyen nyelven kitűnően kommunikáló csapatára! Sokrétű tapasztalatokkal rendelkezünk a piackutatás és a smart script technológiát alkalmazó telefonos interjúztatás. területén. A munkafolyamatokat a legmodernebb automatizációs eszközök támogatják, így hatékonyan és gyorsan elvégezhető bármilyen bármilyen előzetes vagy utólagos fogyasztói felmérés, piacszegmentáció, versenytárselemzés, akár próbavásárlással, harmadik fél részére is! Rövid- és hosszabb távú kampányok, folyamatos szolgáltatások egyaránt elérhetők portfóliónkban, szükség esetén a back office feladatok is kiszervezhetők.
Telekommunikáció
A telekommunikációs piac meghatározó nemzetközi szereplői választották már szolgáltatásainkat a kiemelkedő ügyfélélmény és az innovatív contact center megoldások miatt. A United Call Centers csapata magabiztosan kezel minden kapcsolatfelvételt, legyen szó új előfizetések megkötéséről, szerződéshosszabbításról lakossági, flotta és üzleti szegmensekben, vagy akár új szolgáltatáscsomagok és készülékek értékesítéséről. Rugalmasan alkalmazkodunk megbízóink igényeihez, rövid- és hosszútávú kampányok során egyaránt, naprakész technológiai megoldásokkal, chatbotokkal és más automatizációs eszközökkel segítjük a vásárlók elégedettségének maximalizálását a világ bármely nyelvterületén.

Turizmus
Számos hazai és nemzetközi ügyfél választja ügyféltámogatási szolgáltatásainkat a turizmus és vendéglátás területén.területén. Contact center szolgáltatásaink akár a hét minden napján, a nap 24 órájában, bármilyen kívánt nyelvenelérhetők, így lefedhető minden, az iparághoz kapcsolódó terület, mint általános ügyfélszolgálat, információs vonalak üzemeltetése, jegyfoglalásokhoz kapcsolódó ügyintézés, légiközlekedés-logisztika, help-desk, online marketing, vagy akár speciális, vis maior helyzetekkel kapcsolatos ügyintézés.
Az elszállásolás megszervezése, utazásszervezés, ügyféltámogatás és logisztikai támogatás mellett a United Call Centers számos szolgáltatást kínál ügyfeleinek. A call center outsourcing magában foglalja nagy mennyiségű kimenő és bejövő hívás kezelését, az értékesítést, lead generálást, időpontfoglalást, a vásárlói elégedettségfelméréseket, igény szerint chatbotok fejlesztését, közösségi média menedzsmentet, vállalati arculattervezést, weboldalak, szoftverek, automatizációs eszközök. Rugalmasan készítünk elő rövid-, közép-, és hosszútávú kampányokat, melyek tökéletesen lefedik partnereink igényeit, a költséghatékony megoldásokról on-demand szolgáltatásainkkal gondoskodunk. Ha szeretné szakértőkre bízni ügyfélkapcsolatait, keressen fel minket, és kérjen szakértői tanácsadást!