Kivételes ügyfélélmény

Átfogó megoldások vállalkozása sikerének növelésére

IparágakKapcsolat

Innováció a marketingstratégiáktól a szoftverfejlesztésen át a toborzásig

Az ügyfélszolgálati megoldásokon túl, támogatási lehetőségek széles skáláját kínáljuk, amelyek célja vállalkozása minden szegmensének megerősítése, a marketingstratégiáktól a szoftverfejlesztésen át a toborzásig. Globális stratégiai partnereként a UCC elkötelezett abban, hogy vállalkozását 25 év tapasztalataiból fakadó eszközeivel támogassa céljai elérése érdekében. Professzionális szolgáltatásaink garantálják az ügyfélszolgálata és értékesítési tevékenysége élvonalbeli innovációit, az ügyfelek elégedettségét és folyamatainak hatékonyságát.

Omnichannel marketing

Omnichannel marketing

A United Call Centers képzett fejlesztőkből álló csapatát azért hoztuk létre, hogy partnereinket az ügyfélszolgálati megoldásokon túl, innovatív digitális eszközökkel is képesek legyünk támogatni. A weboldalaktól és online áruházaktól kezdve az értékesítési kampányokat támogató landing page-ekig, chatbotokig és IVR-rendszerekig, akár a teljes branding kialakításában is professzionális támogatást vagyunk képesek biztosítani. A kezdeti tervezéstől a teljes körű megvalósításig, amely magában foglalja a szövegírást, a grafikai tervezést, a hírlevélkészítést és a közösségi média hirdetések menedzselését, széles körű marketing eszköztárral tudjuk támogatni partnereinket.

Innovatív megközelítésünk túlmutat a puszta fejlesztéseken. Minden egyes kampány és felület megtervezését kutatás előzi meg, betekintést, előrejelzéseket és folyamatos fejlesztési javaslatokat kínálunk a növekedés elősegítése érdekében. Élvonalbeli marketingstratégiákat alkalmazunk, hogy a vállalkozások hatékonyan kapcsolódhassanak a célközönségükhöz.

Innovatív szoftvermegoldások

Innovatív szoftvermegoldások

Saját fejlesztésű, akár mesterséges intelligencia alapú chatbot-megoldásaink kiemelkednek a piacon, páratlan ügyfélélményt és szabadságot biztosítanak a felhasználóknak. Ezek a UCC által tervezett digitális rendszerek nemcsak sokoldalúak, hanem testreszabhatók is, hogy illeszkedjenek partnereink márkájához. Chatbot technológiánkkal a vállalkozások forradalmasíthatják működésüket anélkül, hogy manuális beavatkozásra lenne szükségük. Az ügyfélszolgálat javításától az értékesítés fellendítéséig, a HR-folyamatok egyszerűsítéséig és a back-office feladatok optimalizálásáig – kollégáink bármilyen üzleti megoldás vagy folyamat támogatására alkalmasak.

Élen járunk a mindennapi HR-es és munkahelyi alkalmazásokra szabott robotizált folyamatautomatizációs (RPA) termékek fejlesztésében. Ezeket az RPA-megoldásokat nagy volumenű, rutinfeladatokra tervezték, és villámgyors, automatizált végrehajtást kínálnak. RPA-megoldásaink bevezetésével a vállalkozások havonta több száz munkaórát takaríthatnak meg, lehetővé téve számukra, hogy erőforrásaikat stratégiai feladatok ellátására összpontosítsák.

A munkaerő-menedzsment legmagasabb szintje

A munkaerő-menedzsment legmagasabb szintje

Működésünk középpontjában a HR feladatok hatékony, partnereink egyedi igényeihez igazodó menedzselése áll. Legyen szó toborzásról, bérszámfejtésről, társadalombiztosításról, be-/kiléptetési eljárásokról vagy bármilyen egyéb HR-funkcióról, biztosítjuk a feladatok zökkenőmentes elvégzéséhez szükséges szakértelmet és technológiát, könnyítve ügyfeleink terheit. Integrációs képességeinket és technológiai szakértelmünket kihasználva kiváló minőségű automatizálási eszközöket alkalmazunk a hatékonyság növelése érdekében, amivel partnereink több száz munkaórát takaríthatnak meg.

Több évtizedes tapasztalattal rendelkezünk a munkaerő-kölcsönzés területén, sikeresen támogatjuk a különböző méretű ügyfélszolgálati központokat, a humánerőforrás-tevékenységek teljes spektrumának irányításával. Ez lehetővé teszi ügyfeleink számára, hogy az alapvető üzleti tevékenységekre összpontosítsanak, míg mi a HR-menedzsmentet irányítjuk. A United Call Centers átfogó HR-szolgáltatásokat és ideiglenes munkaerő-kölcsönzési megoldásokat kínál, hogy partnereink hatékonyan tudjanak eligazodni a munkaerő-kezelés összetettségében.

Határtalan támogatás

Határok nélküli támogatás

A United Call Centersnél a legkorszerűbb, többnyelvű ügyfélszolgálati megoldások biztosítására specializálódtunk, így képesek vagyunk professzionális, anyanyelvi szintű fordítási szolgálatatások nyújtására is. Fordítási szolgáltatásainkat igénybe véve ügyfeleink többnyelvű, automatizált ügyfélszolgálati megoldásokhoz juthatnak. Technológiai integrációs készségünk segítségével a fordítás automatikusan, a legmagasabb minőségű ügyfélélmény biztosítása mellett, észrevétlenül történik, mintha csak anyanyelvükön beszélő szakértőktől kapnának segítséget partnerünk ügyfelei. Elsősorban olyan esetekben ajánljuk, amikor a szolgáltatás alapnyelve mellett megbízónk két-három másik nyelvterületet is szeretne kiszolgálni alacsony, vagy ingadozó hívásszám mellett.

Ha Ön a UCC stratégiai partnere, akkor hozzáférést kap a legmagasabb szintű fordítási szolgáltatásokhoz, amelyek lehetővé teszik a határokon átnyúló hatékony kommunikációt. Mondjon búcsút a nyelvi korlátoknak, és könnyedén lépjen kapcsolatba a sokszínű és globális közönségével.

Válassza a UCC-t!

Arculattervezés
 

Robotizált
folyamatautomatizáció

Kampány és
webfejlesztés

Saját tervezésű
szoftverpark

Automatizált
fordítási szolgáltatások

Toborzás, ügyvitel,
munkaerőkölcsönzés