Üdvözöljük az aiden.tech világában!
Az aiden.tech a United Call Centers technológiai portfólióját egyesítő brand. A UCC Magyarország meghatározó és úttörő BPO call centere, 25 éves ügyfélszolgálati tapasztalattal. A hagyományos bejövő ügyfélszolgálati tevékenységektől kezdve a távértékesítés, a technikai támogatás, az e-mail, a chat és egyéb platformok támogatásáig a front és back office szolgáltatások teljes spektrumát lefedi, akár 40 nyelven. Innovatív megközelítésünknek köszönhetően a UCC olyan megoldásokkal kívánja kiszolgálni Ügyfeleit, amelyek messze túlmutatnak egy hagyományos call center tevékenységen, így kivételes hozzáadott értéket teremtve, a lehető legmagasabb szintű ügyfélélményt nyújtva.
Az aiden.tech csapatát BPO iparági szakemberek, fejlesztők és automatizálási szakértők alkotják, akik több mint 20 éves nemzetközi tapasztalattal rendelkeznek vállalati környezetben. Célunk elérése érdekében megoldáskészletünk három fő pillérre épül. Mesterséges intelligencia alapú ügyfélszolgálati automatizáció, fejlett analitika a végponttól végpontig tartó kommunikációhoz és folyamatrobotizálás.
Az ügyfélélmény következő szintje
aiden.analytics
Minimális kockázat, teljes körű átláthatóság, maximalizált ügyfélélmény
A vállalat kommunikációjának akár 100%-át ellenőrzi, biztosítja az átláthatóságot, a proaktív panaszkezelést, kiküszöböli a jogi és minőségi kockázatokat, javítja az ügyfélélményt, optimalizálja a költségeket és növeli a bevételt.
Fókuszban a biztonság és az ügyfélélmény
Moduláris kialakítás
Moduláris rendszer, külön-külön vagy együtt is használható
Adatbiztonság
Az adatok mindig biztonságos környezetben vannak
Gyors megtérülés
Gyors és hatékony megtérülés a telepítési díjból
Rugalmas árképzés
Minden eszköz tranzakció és/vagy licenc alapú megoldást kínál
Üzleti folyamatosság
A művelet könnyen biztosítható a mennyiség, a minőség és a kockázat szempontjából
Emberi hibák minimalizálása
100%-ban hibamentes a szabályalapú automatizálásnak köszönhetően
Kiemelkedő adatbiztonság
Az aiden.tech elismeri az adatvédelem és az adatbiztonság rendkívüli fontosságát. Az IBM-mel való partnerségünk tovább erősíti az érzékeny adatok védelme iránti elkötelezettségünket. Az ISO 27001 tanúsítvány bizonyítja elkötelezettségünket a biztonsági protokollok fenntartása iránt. A GDPR-előírásoknak hatékonyan biztosítjuk, hogy az ügyféladatok a működésünk során mindvégig védettek maradjanak.