Ügyfélszolgálat

More than a Support

Ügyféltámogatás minden kommunikációs csatornán a megbízónk által igényelt nyelven és dialektusban, kitűnően képzett szakemberekkel, a legmodernebb technológiai háttérrel.

A United Call Centers 1999 óta a legváltozatosabb területeken végez contact center szolgáltatásokat az autóipartól az energiaszolgáltatókon át az egészségügyi szektorig. A kis- és középvállalkozások kiszolgálásától és a hagyományos irodai környezettől mára eljutottunk a legkorszerűbb infrastruktúrára építő, nemzetközi megbízókkal, globális lefedettséggel dolgozó csapatig, munkatársakkal és ügyfelekkel a világ minden tájáról. Szolgáltatásaink jelenleg több mint 30 országban, közel 50 nyelvterületen, potenciálisan pedig bárhol, bármilyen nyelven elérhetők.

Ügyféltámogatás

Ügyfélszolgálati megoldásaink minden lehetséges kommunikációs formát lefednek, a telefonhívástól az írott üzeneteken át a részben vagy teljesen automatizált eszközökig. Páratlan ügyfélélményt kínálunk telefonon, e-mailben, chatbot, vagy live chat formájában. A feladat lehet általános ügyfélszolgálat, technikai segítségnyújtás, információs vonalak üzemeltetése, megrendelések felvétele, telefonos kérdőívek, adatbázisok készítése, és természetesen bármilyen sales tevékenység.

Megoldásaink részeként a legmodernebb contact center technológiák segítségével, valós idejű hanganalízissel, IVR-rendszerekkel, interaktív SMS kommunikációval támogatjuk ügyfeleinket, de Messenger, WhatsApp, Viber, vagy bármely hasonló újgenerációs platform alkalmazása is lehetséges. Hiszünk az egyéni, ügyfélközpontú együttműködésekben, de képesek vagyunk már meglévő rendszerek integrációjára, működtetésére is.

Technical Support

A sokrétű technikai felkészültséget igénylő termékek ügyfélszolgálatának kiszervezése költség- és energiahatékony megoldás gyártók és forgalmazók számára egyaránt, segítségével jelentősen növelhető a saját munkavállalók eredményessége. Egy profi kommunikációs képességekkel rendelkező, felkészült contact center operátor ugyanúgy képes a feladatok ellátásra, mint megbízónk alkalmazottai, legyen szó általános információk átadásáról, reklamációk kezeléséről, adminisztrációs feladatokról, értékesítésről.

Egy saját, többnyelvű ügyfélszolgálat létrehozása költséges, mivel helyben kell megtalálnunk az adott területet megfelelően kiszolgáló, natív nyelvtudású munkatársakat, és persze mindenhol előfordulnak kevésbé frekventált időszakok, amikor a kollégáknak kevesebb kapcsolatfelvételt kell kezelniük. A United Call Centers erre kínál megoldást kitűnően képzett, bármely nyelvterületen anyanyelvi szinten kommunikáló munkatársaival, egyéni igényekre szabható on-demand szolgáltatásaival. Ügynöki profilalapú hívásirányítási rendszerünk pedig azt garantálja, hogy ügyfelei kérdéseire mindig az adott területen leginkább jártas operátor válaszoljon.

Integráció

Nincs ügyfélszolgálat technológia nélkül. A kiindulópontot minden új együttműködésünk során a szükséges kompetenciák felmérése jelenti. Ilyenkor feltárjuk az automatizáció és a hatékonyságnövelés lehetőségeit, feltérképezzük a szinergiákat a rendelkezésre álló ügyfélszolgálati szoftverek, jegykezelő- és adatbázisrendszerek, illetve közösségi médiafelületek vonatkozásában. Ügyfeleink legjobb kiszolgálásának érdekében rendszeresen szükség lehet különböző technológiai megoldások, harmadik féltől származó applikációk integrálására, vagy épp saját eszközök tervezésére.

Az első szintű kapcsolatfelvételt egyszerűsítheti saját tervezésű, vagy rendszerbe integrált chatbot, igény szerint más, önműködő technológiai megoldások felépítése robotizált folyamatautomatizációs (RPA) szolgáltatásunkon keresztül. Egyedi igényekre szabható megoldásaink képesek bármilyen kommunikációs és értékesítési folyamat támogatására, alkalmasak nagy volumenű, ismétlődő feladatok gyors elvégzésére. Ezáltalhavi szinten akár több száz munkaórát takaríthatunk meg partnereink számára, akik így több idejük marad arra, hogy saját területükön teremtsenek értéket.

Reporting

Contact centerként alapvető feladatunk az ügyféltámogatás során keletkező adatok elemzése, vizualizálása, amit megbízóink igényei szerint végzünk a lehető legnagyobb precizitással, az automatizációs lehetőségek minél hatékonyabb kiaknázásával. Célunk, hogy olyan döntéselőkészítési pontokat biztosítsunk partnereink számára, melyek hatékonyan segítik vállalkozásuk fejlődését.

Megbízóink igényei szerint rendelkezésre állunk havi, heti, napi, vagy akár ad-hoc jelentésekkel, melyek teljes képet adnak vállalkozásuk állapotáról, az adott tevékenység, termék, vagy szolgáltatás esetleges fejleszthető pontjairól. A szoftveres háttérről a Microsoft PowerBI rendszere gondoskodik.


Módszerek és eszközök | Ügyfélszolgálat

Testreszabott, on-demand megoldások
Bármilyen támogatható nyelv és dialektus
Folyamatos soft skill képzések
Hívásrögzítés, valós idejű behallgatás
IVR és IVA rendszerek építése
Multilingual, omnichannel szolgáltatások
Többéves rutinnal rendelkező, magasan kvalifikált operátorok
Ügynöki profilalapú hívásirányítás
Real time, PowerBI-alapú riportok, teljes körű hozzáféréssel
A legmodernebb ügyfélszolgálati szoftverek

Szakemberekre bízná ügyfélszolgálatát? Speciális működési vagy nyelvterületre keres szolgáltatót évtizedestapasztalattal, a legmodernebb szakmai infrastruktúrával és technológiával? Lépjen velünk kapcsolatba!

Hogyan járulunk hozzá megbízóink sikereihez? Tudjon meg többet rólunk és szolgáltatásainkról!

További információra van szüksége? Keresse szakmai publikációinkat a UCC Press Roomban!