Globális ügyfélszolgálati megoldások: a szakértelem és az innováció ötvözete
A United Call Centersnél nem elégszünk meg az átlagossal, célunk magasabb szintet képviselni az ügyféltámogatás világában. Elkötelezettek vagyunk az innováció iránt és globális szemléletünk által olyan omnichannel, többnyelvű támogatást nyújtunk, ami nem ismer határokat. Tapasztalt ügyfélszolgálati szakértőkből álló csapatunk, összekapcsolva a legkorszerűbb mesterséges intelligencia alapú technológiáinkkal, garantálja vállalkozásának a fejlődést és a páratlan ügyfélélményt, legyen szó bármely nyelven vagy dialektusban felmerülő kérdések megoldásáról, a márkahűség segítéséről vagy globális jelenlétének támogatásáról.
Az ügyfélszolgálati megoldások innovációja
Az értékesítésre összpontosító megoldásaink a kommunikációs csatornák legszélesebb skáláját foglalják magukba, a hagyományos telefonhívásoktól a fejlett, akár mesteséges intelligencia alapú, automatizált eszközökig. Korszerű ügyfélélményt nyújtunk telefonon, e-mailben, chatboton vagy élő chaten keresztül, emberi vagy akár hang alapú mesterséges intelligencia által vezérelt technológiával, és olyan feladatokat látunk el, mint az általános ügyfélszolgálat, a műszaki támogatás, vagy a testreszabott értékesítési tevékenységek.
A legmodernebb contact center technológiákkal támogatjuk ügyfeleinket, beleértve a valós idejű hangelemzést, a személyre szabott hívásirányítást, az IVR és IVA rendszereket, az interaktív üzenetküldő platformokat, valamint az olyan újgenerációs platformokkal való integrációt, mint a Messenger, a WhatsApp és a Viber. A UCC-nél megértjük, hogy az értékesítés nem csak a megvalósult tranzakciókról szól, hanem az ügyfelekkel való tartós kapcsolatok ápolásáról is. Ezért elkötelezettek vagyunk amellett, hogy forradalmasítsuk az értékesítési élményt, és segítsük Önt abban, hogy hosszú távú kapcsolatokat ápoljon az ügyfélkörével.
A technikai támogatás következő szintje
A technikai támogatás, más néven technical support kiszervezése költséghatékony megoldást jelent a gyártók és a forgalmazók számára, növelve a házon belüli csapatok hatékonyságát. Szakértő technikai készségekkel és professzionális kommunikációs képességekkel felvértezett, tapasztalt contact center operátoraink a technikai segítségnyújtás teljes skáláját képesek lefedni, beleértve az ügyfélszolgálatot, a panaszok megoldását és az értékesítési támogatást.
Egy házon belüli többnyelvű contact center létrehozása jelentős költségekkel és kihívásokkal jár a helyi, akár több nyelven is professzionálisan kommunikáló munkavállalók toborzása terén. A United Call Centers tapasztalt többnyelvű kollégáival és rugalmas szolgáltatáspalettájával biztosítja a legmagasabb szintű ügyfélszolgálati megoldásokat. Az ügynökprofil-alapú hívásirányítási rendszerünk biztosítja, hogy a beérkezű ügyek azonnal a legképzettebb operátorhoz kerüljenek átirányításra.
Ügyfélszolgálat: Szakértők és technológia.
Az értékesítésben a technológia jelenti az ügyfélszolgálatok sarokkövét. Minden új partnerkapcsolatunk első lépése az elvárt kompetenciák felmérése és a meglévő ügyfélszolgálati szoftverek, ticketing rendszerek, adatbázisok és közösségi média platformok szinergiáinak azonosítása az automatizálás és hatékonyság optimalizálása érdekében. A kiváló szolgáltatás biztosítása érdekében gyakran integrálunk innovatív technológiai megoldásokat, third-party alkalmazásokat vagy saját fejlesztésű, akár mesteséges intellgencia alapú eszközöket.
Testreszabható megoldásaink alkalmazkodnak a kommunikációs és értékesítési folyamatokhoz, hatékonyan kezelve akár a nagy volumenű, ismétlődő feladatokat is. Ez jelentős időmegtakarítást jelent - akár havi több száz munkaórát is - partnereink számára, lehetővé téve számukra, hogy saját területükön az értékteremtésre összpontosíthassanak. A gyakori kérdések hatékony megoldása érdekében javaslunk emberi erőforrás kiegészítésére vagy feladattól függően akár teljes kiváltására hang és szövegalapon is magabiztosan kommunikáló AI ügyfélszolgálati rendszerünk bevezetését.
Adatvezérelt fejlődés: a növekedés kulcsa.
Innovatív contact centerként elsődleges célunk az ügyfélszolgálati interakciókból származó adatok elemzése és vizualizálása. Megközelítésünket pontosan ügyfeleink igényeihez igazítjuk, kihasználva az automatizálási lehetőségeket a maximális hatékonyság érdekében. Célunk, hogy partnereinket olyan adatalapú információkkal lássuk el, amelyek megkönnyítik üzleti fejlődésüket.
Ügyfeleink preferenciáihoz igazodva havi, heti, napi vagy ad-hoc jelentéseket kínálunk a Microsoft PowerBI segítségével, amelyek az ügyfélszolgálati tevékenységből nyert információk alapján nyújtanak átfogó adathalmazt piaci helyzetükről, és azonosítják a működésük, termékeik vagy szolgáltatásaik fejlesztendő területeit. Automatizált és átlátható reporting megoldásainkat úgy fejlesztettük ki, hogy olyan értékes információkkal lássák el Önt, amik támogatják a megalapozott döntéshozatalt, a működés optimalizálását és a kiváló ügyfélélmény elérését.
Válassza a UCC-t!
Iparág-specifikus
megoldások
Ember és mesterséges
intelligencia egyensúlya
40+ aktív nyelv,
200+ elérhetőséggel
Fejlett IVR
és IVA rendszerek
Saját fejlesztésű
soft skill tréningsorozat
Adatvezérelt
fejlődési stratégia