Innovatív, globális contact center megoldások többnyelvű szakértelemmel

SzolgáltatásokKérjen ajánlatot

Üdvözöljük a UCC világában!

A United Call Centers (UCC) széleskörű szolgáltatásai átfogják mind a front-, mind a back-office területet, kezdve a hagyományos bejövő ügyfélszolgálati tevékenységektől, egészen a telefonos értékesítésen, technikai támogatáson, e-mailen, chaten és egyéb platformokon keresztül történő szolgáltatásokig, mindezt több mint 40 nyelven kínáljuk ügyfeleink számára. Skálázható árazási megoldásainkkal képesek vagyunk kezelni az alacsony és a magas volumenű ügyfélszolgálati kihívásokat egyaránt. Az innovatív megközelítésünk révén olyan megoldásokat kínálunk ügyfeleinknek, amelyek lényegesen túlmutatnak a hagyományos call centereken. Célunk kiemelkedő értéket teremteni és a lehető legmagasabb szintű ügyfélélményt nyújtani.

Történelmünk

1999

A UCC alapításának éve

2000-es évek

Magyarországi közüzemi szolgáltatók megbízható partnere több száz alkalmazottal

2011

Telesales szolgáltatások elindítása, azóta folyamatos stratégiai partnerség

2015

A nemzetközi szolgáltatásokra való felkészülés megkezdése

2016

Az UCC szolgáltatásainak elindítása angol, német, francia és több mint 20 további nyelven

2017

A fejlesztői csapat megalakulása, technológiai fókusz

2018

Az első chatbot szolgáltatásaink elindítása

2020

Több mint 30 nyelven támogatjuk ügyfeleinket

2022

Az aiden brand megalapítása - automatizált ügyfélszolgálati megoldások bevezetése

2023

AI megoldásokkal az ügyfélszolgálatra érkező ügyek több mint 20%-át tudjuk kezelni

Működési modellünk

Az innovatív üzleti modell, a technológia és a fenntartható működés kéz a kézben járnak a legmagasabb szintű ügyfélélmény biztosítása érdekében. A United Call Centers 2008 óta úttörő szerepet játszik az otthoni munkavégzés integrálásában. Egyedülálló üzleti modellünk lehetővé teszi számunkra, hogy minden kommunikációs csatornán, bármely országban, nyelven vagy dialektusban a világon, magasan képzett szakemberekkel és a legmodernebb technológiai támogatással nyújtsuk akár mesterséges intelligencia alapú ügyfélszolgálati megoldásainkat.

Globális értékesítési megoldások

Globális értékesítési megoldások

A COVID-19 világjárvány hatására az otthoni munkavégzés lehetősége számos ágazatban került előtérbe. Ide tartoznak az ügyfélszolgálatok, ahol a decentralizált és a rugalmas üzleti rendszer kulcsfontosságú az ügyfelek igényeinek kielégítéséhez és a környezeti kockázatok mérsékléséhez. Többnyelvű támogatást kínálunk, ami biztosítja a stabil nemzetközi ügyfélszolgálat stabil működését. A UCC at-home modellje hazai és nemzetközi környezetben is garantálja a maximális adatbiztonságot, minőséget és fenntarthatóságot egyaránt.

Értékesítési kiválóság és biztonság

Értékesítési kiválóság és biztonság

A klasszikus irodai környezetben is teljes körű ügyfélszolgálati megoldásokat kínálunk. Több irodával rendelkezünk Európában, szigorú adatbiztonsági és munkavédelmi előírásokkal. A United Call Centers tapasztalt trénercsapata -kiegészülve AI-alapú tudásbázisunkkal-, biztosítják az egyes kampányokhoz kapcsolódó szakmai ismeretek hatékony, professzionális átadását, míg a kiváló minőségű technológiai hátterünk maximális biztonságot és stabilitást garantál.

Rugalmas támogatás, az ügyfelekre szabva

Rugalmas támogatás, az ügyfelekre szabva

Az at-home modellünk és az klasszikus irodai munkavégzés közötti szinergia hatékony megoldást kínál partnereink számára, egyedülálló infrastruktúránk gyorsabbá teszi a szolgáltatások bevezetését. Hatékonyan megtaláljuk a a megfelelő csapatot globális tehetségbázisunkban, hogy a lehető legrövidebb idő alatt elindíthassuk az együttműködést. Rugalmas működési modellünknek köszönhetően képesek vagyunk állandó és megbízható 24/7-es ügyfélszolgálatot biztosítani.

Fenntarthatóság és társadalmi elkötelezettség

Fenntarthatóság és társadalmi elkötelezettség

A UCC ökológiai lábnyoma és károsanyag-kibocsátása folyamatos fenntarthatóságot fókuszba helyező edukációs programunk és at-home modellünk miatt alacsonyabb, mint egy hagyományos típusú vállalat esetében. Elkötelezettek vagyunk a társadalmi felelősségvállalás és a környezettudatosság mellett, örülünk és büszkék vagyunk rá, hogy törekvéseink sikerét többek között Az Év Felelős Foglalkoztatója, Családbarát, Kerékpárosbarát és Véradóbarát díjunk is igazolja.

ESG Excellence Program

Az ESG (Environment, Social, Governance) szempontok szerinti működés kiemelkedő jelentőséggel bír a United Call Centers életében. Elkötelezettek vagyunk a fenntarthatóság, a társadalmi felelősségvállalás és a példamutató vállalatirányítás mellett. At-home modellünk, párosulva környezetbarát, fenntartható üzleti modellünkkel, alacsony ökológiai lábnyomot garantál. A társadalmi felelősségvállalás és a környezettudatosság iránti elkötelezettség növeli az értéket, amelyet ügyfeleink, partnereink és alkalmazottaink számára nyújtunk. Hisszük, hogy az ESG-elvek szerinti működésünk hozzájárul a hosszútávú sikereinkhez, és biztosítja, hogy ügyfeleinknek a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtsuk.

Green Living Gamification: Fenntarthatóság és technológia

Green Living Gamification: Fenntarthatóság és technológia

A korábban belső csapatépítő kihívásként meghirdetett REbot Plastic-Free július után a United Call Centers egy speciális chatbot-alapú gamifikációs platformot fejlesztett ki, hogy a közösséget játékos, mindennapi kihívásokkal és edukációs tartalommal a hulladékmentes és környezettudatos életmódra motiválja a mindennapokban.

Seasonal campaigns

Európai központ: Értékesítési kiválóság és biztonság

A társadalmi felelősségvállalásra irányuló erőfeszítéseink akkor lehetnek sikeresek, ha kollégáink számára az egészség- és környezettudatosságot mindennapos valósággá tesszük, hogy közös erőfeszítéssel, elkötelezettséggel és példamutatással, másokat inspirálva együtt tudjunk tenni a kitűzött célok elérése érdekében.

Szinergia: A munka és a magánélet egyensúlya

Szinergia: A munka és a magánélet egyensúlya

A munka és a magánélet egyensúlya és munkatársaink életminősége prioritás számunkra. Családbarát munkahelyként lehetőséget biztosítunk a rugalmas munkarendre és időbeosztásra. Munkatársainknak szakmai és kommunikációs képzéseket kínálunk, belső tehetséggondozó rendszerünk kaput nyit a szakmai fejlődésre.

ESG kötelezettségvállalás: Fenntarthatóság és sokszínűség

ESG kötelezettségvállalás: Fenntarthatóság és sokszínűség

Elkötelezettségünk kiterjed a befogadó munkahely kialakítására, hisszük, hogy sikereink egyik kulcsa közösségünk sokszínűsége. Etikai kódexünk szerint senkit nem érhet hátrányos megkülönböztetés bőrszín, vallás vagy származás alapján. Ekötelezettek vagyunk olyan szolgáltatások nyújtása mellett, amelyek hozzájárulnak egy társadalmilag felelősségteljesebb környezet kialakításához.

Díjnyertes társadalami felelősségvállalás

Miközben ügyfélszolgálatunk legfontosabb feladata a bizalomépítés, más területeken is azon dolgozunk, hogy a világot lehetőségeinkhez mérten fenntarthatóbbá tegyük. Több mint 20 éves története során a United Call Centers mindig is kiemelt céljának tekintette, hogy támogassa kollégáit és segítse munkájukat. Hiszünk abban, hogy a felelős foglalkoztatás és a társadalmi felelősségvállalás terén alkalmazott megközelítésünk hozzájárulhat alkalmazottaink fejlődéséhez és egy minőségi munkahely megteremtéséhez.

Szabványok és folyamatok

A United Call Centers biztonságos és megbízható felhőalapú call center szoftvert alkalmaz, fejlett technológiával és maximális biztonsággal. Az UCC alkalmazza a BCP/DR követelményeket, és olyan intézkedésekkel biztosítja az adatvédelmet, mint a fejlett tűzfal, speciális titkosítás, jelszóbiztonság és 2FA. Az alkalmazottak információbiztonsági képzésben részesülnek, amelyet egy külön erre a célra kijelölt IT menedzser felügyel. A megfelelés iránt elkötelezett vállalatunk követi az ISO 9001:2015, ISO 27001:2013 és PCI-DSS 3.1 szabványokat, és a stratégiai összehangolás és a működési hatékonyság érdekében az ITIL keretrendszer gyakorlatain alapuló szolgáltatásokat valósít meg.

Standard Operating Procedures

SOP

Vállalatunk az ITIL keretrendszerhez igazodó standard működési eljárásokat (SOP) követ a szolgáltatások tervezése és megvalósítása során. A projektek, amelyeket egy account manager, mint egyedüli kapcsolattartó (SPOC) vezet, betartják a SOP-okat, és meghatározzák az osztályok munkafolyamatait, beleértve a könyvelést, a HR-t, a toborzást, a pénzügyeket, a bérszámfejtést, az értékesítést és a marketinget.

Information Technology Infrastructure Library

ITIL

Az ITIL (Information Technology Infrastructure Library) gyakorlatok az UCC szerves részét képezik, lehetővé téve a stratégiai tervezést, a végrehajtást és a folyamatos szolgáltatásfejlesztést. A rendszer biztosítja a szervezett és hatékony szolgáltatási működést, lehetővé téve a hatékonysági lehetőségek proaktív feltárását és a fejlesztésekre vonatkozó ajánlásokat.

ISO 27001

ISO 27001

Az UCC az ISO 27001:2013 tanúsításnak megfelelő információbiztonsági irányítási rendszer (ISMS) alapelveit gondosan betartja. Ez a világszerte elismert szabvány igazolja a United Call Centers által a contact center szolgáltatás tevékenységekkel kapcsolatos információbiztonság védelmében alkalmazott részletes megközelítést.

ISO 9001

ISO 9001

Az ISO 9001 tanúsítvánnyal rendelkező United Call Centers a szervezeti elemekkel összehangolt, hatékony folyamatokat helyezi előtérbe. Ez a tanúsítás növeli a hatékonyságot, javítja az üzleti teljesítményt és elősegíti az ügyfelek bizalmát. Az IWS-szel való együttműködés az ISO 9001-es képzésben megerősíti a minőségirányítási folyamatokat.