Rólunk
More than Business
A United Call Centers 1999-ben alapított, magyarországi központú nemzetközi contact center vállalat. Fő profilunk a többnyelvű ügyféltámogatás, erős sales fókusszal, mára több mint 30 országban, 50 támogatott, de potenciálisan bármilyen nyelven és dialektusban.
Cégünk úttörője az otthoni munkavégzést ügyfélszolgálati környezetbe integráló at-home modellnek, bizonyos területeken már 2008 óta ebben a formában dolgoznak munkatársaink. Mára működésünk alapvető eleme ez a munkavégzési mód, hiszen a felhőalapú rendszernek köszönhetően a világ bármely táján találhatunk munkatársakat, ami megkönnyíti az egzotikus nyelvek, speciális igények kiszolgálását, és jelentősen felgyorsítja egy-egy új együttműködés implementációját. Fő tevékenységeink mellett újgenerációs informatikai és kommunikációs eszközök fejlesztésével, tanácsadással, munkaerő-kölcsönzéssel is segítjük ügyfeleinket.
Az elmúlt évtizedekben világszerte számos jelentős megbízóval dolgoztunk olyan területeken, mint telekommunikáció, turizmus, élelmiszeripar, energetika, egészségügy, autógyártás, pénzügyi szolgáltatások, vagy épp a szórakoztatóipar. A lista bármilyen alkalmazási területtel bővíthető, hiszen akinek ügyfelei vannak, annak szüksége lesz arra, hogy kommunikáljon velük, a lehető legjobb ügyfélélményt biztosítva. Mi ezért dolgozunk az év minden napján. Célunk, hogy megbízóinkat teljes hitelességgel, világszínvonalú szolgáltatásokkal képviseljük ügyfeleink számára, minden egyes kapcsolatfelvétel során, páratlan ügyfélélményt kínálva.

Contact centert keres? Szakemberekre bízná ügyfélszolgálatát, értékesítést támogató, vagy adminisztratív feladatait? Lépjen velünk kapcsolatba!
Társadalmi felelősségvállalás
A United Call Centers elkötelezett a társadalmi felelősségvállalás és a mindennapi környezettudatosság irányában. Ahogy contact centerként bizalmat teremtünk megbízók és ügyfelek között, más területeken is teszünk azért, hogy a világ minden nap egy kicsit jobb hely legyen. Folyamatosan támogatunk jótékonysági kezdeményezéseket, rendszeres aktivitásokkal segítjük a szemléletformálást a fenntarthatóság és az egyéni felelősségtudat terén.

REbot
A United Call Centers a korábban belső csapatépítő kihívásként több alkalommal is meghirdetett REbot Műanyagmentes július után különleges chatbot-alapú gemifikációs felületet fejlesztett, hogy napi szinten motiváljuk a közösséget a hulladékmentes, ökotudatos életvitelre. A résztvevők egyszerű feladatok teljesítésével tehetnek a zöldebb mindennapokért, a műanyagmentes bevásárlástól a csomagolásmentes boltok ajánlásán át a szemétszedő akciókig, vagy az általuk fellelt illegális hulladéklerakók regisztrációjáig. A felület jelenleg három nyelven, angolul, németül és magyarul érhető el, az aktivitást pedig rendszeres kampányokkal, nyereményekkel ösztönözzük.

Kerékpármegosztás
A környezettudatos szemléletformáláshoz nem csak szezonális kampányokra van szükség. Társadalmi felelősségvállalásunk akkor lehet sikeres, ha a kollégák számára az egészség- és környezettudatosság mindennapossá válik, így közös erővel, odaadással, példamutató magatartással és mások inspirálásával tehetünk a fenntarthatóságért.
A United Call Centers járműparkját 2019 őszén 80 új kerékpárral bővítettük, amelyek nem csak a károsanyag kibocsátása nélküli közlekedésben segítenek, de munkatársaink egészségéhez is hozzájárulnak. Célunk, hogy komfortos és környezetkímélő alternatívát biztosítsunk azoknak, akik az at-home modell mellett szükségét érzik annak, hogy időről-időre irodai környezetben dolgozzanak. A UCC-biciklik természetesen saját célokra, családi kiránduláshoz, testmozgással egybekötött bevásárláshoz is használhatók.

Testi-lelki egészség
Fontos számunkra a munka és magánélet egyensúlya, munkatársaink életminősége. Családbarát munkahelyként folyamatosan lehetőséget biztosítunk a rugalmasan szervezett munkavégzésre, -beosztásra, gondoskodunk munkatársaink szakmai és soft-skill képzéseiről. Emellett rendszeresen ösztönözzük őket, hogy csatlakozzanak jótékonysági programokhoz, legyen szó véradásról, adománygyűjtésről. Nagy hangsúlyt helyezünk a környezettudatos életvitel és a rendszeres testmozgás népszerűsítésére.
Díjak és elismerések
A United Call Centers több mint 20 éves története során mindig kiemelten szem előtt tartotta munkavállalói támogatását, munkavégzésük megkönnyítését, és a mindennapok legapróbb lehetőségeinek kamatoztatását. Hiszünk abban, hogy a felelős foglalkoztatás és a társadalmi felelősségvállalás jegyében kialakított szemléletünkkel hozzájárulhatunk munkavállalóink fejlődéséhez, és a minőségi munkahely megteremtéséhez. Nagy örömünkre mások is úgy gondolják, hogy értéket hozunk létre.
2016 – Pegazus Díj
2017 – Fogyatékosság-barát Munkahely kitüntetés
2018 – Családbarát Munkahely elismerés
2018 – Az Év Felelős Foglalkoztatója Díj
2019 – A Debreceni Kenézy Gyula Kórház Fül-Orr-Gége gyermekosztály támogatása
2019 – Szakértői előadás az Év Felelős Foglalkoztatója konferencián Kozma Richárd ügyvezető által
2020 – REbot oktatási chatbot rendszerfejlesztés, műanyagmentes július támogatása
2020 – Üzleti Etika Díj
2020 – Haladó Kerékpárosbarát Munkahely
2022 – Google Partner