United Call Centers
Kik vagyunk?

Átfogó megoldás a többnyelvű contact center szolgáltatásokhoz

United Call Centers

Áttekintés és átfogó megoldások

A United Call Centers vezető szerepet tölt be a többnyelvű call center szolgáltatók között, otthoni munkaerő segítségével.

Cégünk világszerte biztosít OmniChannel Front Office BPO szolgáltatásokat több mint 2,000 anyanyelvi ügyintézővel, több mint 150 nyelven és dialektusban.

Az 1999-es alapítása óta a United Call Centers 20 millió ügyfélkapcsolatot bonyolított le, és több 500 projektet vitt sikerre több mint 250 blue chip ügyfél számára 42 nyelven. Vállalatunkat a Red Herring Európa Top 100 tech cége közé sorolta 2015-ben.

blank

Értékek
Értékeink

blank

blank

blank

blank

blank

Küldetés & Jövőkép
.

Betekintés

Küldetésünk

Küldetésünk az ügyfeleink Globális Stratégiai Partnereivé válni rugalmas és költséghatékony szolgáltatásaink által.

Jövőképünk

Jövőképünk egyedi otthoni munkavégzést támogató üzleti modellünk segítségével világszínvonalúra emelni Partnereink szolgáltatásait.

Menedzsment

Az iparág tapasztalt szakembereinek és vezetőinek elkötelezett csapata az ügyfélélményért és a kulturális diverzitásért.

Vezetőink
blank

Kozma Richárd

Chief Executive Officer

blank

Szmolinka Zsolt

Chief Executive Officer

blank

Juhász Zsolt Máté

Operations Director

blank

Suhaj Ferenc

Managed Services Director

blank

Dr. Kovács Norbert

Head of HR & Legal

Miért UCC?
Miért United Call Centers?

A United Call Centers minőségi szolgáltatást nyújt Partnerei részére az ügyfélszolgálat, az ügyfélkezelés, az értékesítés, illetve az ezekhez kapcsolódó üzleti tevékenységek területein, valamint magas színvonalon biztosít minden ehhez szükséges humán és tárgyi erőforrást.

Tudja meg miért a United Call Centers a legjobb választás ügyfelei hozzáadott értékének maximalizálásához a legköltséghatékonyabb módon.

Bővebben

Rendszereink

Szabadalmaztatott folyamatok és technológia, valamint korszerű rendszerek az átfogó szolgáltatásért.

Folyamatok és technológia

blank

Technológiáink

Gyors és biztonságos szolgáltatások

Célunk, hogy a lehető legmagasabb szintű minőség-ellenőrzést biztosítsuk azzal, hogy átfogó, részletes és rendszeres tréningeket szolgáltatunk komplex minőségbiztosítási mátrix integrálásával mind egyéni és projekt szinten, proaktív és reaktív megközelítést egyaránt alkalmazva a projekttervezés során.

Bővebben

blank

Folyamataink

Az ellenőrzés legmagasabb szintje

A felhőalapú contact center környezet azt jelenti, hogy a helyileg szükséges IT erőforrások minimalizálva vannak. Az IT infrastruktúra eltávolításával nyugodtan összpontosíthat üzlete alapvető szakszerűségére ahelyett, hogy különböző hardverek és szoftverek implementálásával és fenntartásával kelljen foglalkoznia.

Bővebben