A Sales innovációja

Maximalizálja értékesítési tevékenységét a UCC megoldásaival

IparágakAjánlatkérés

A leadgenerálástól az ügyfélelégedettségig:
Iparágakon átívelő értékesítési támogatás

Az ügyfeleinkkel folytatott tartós együttműködés legfőbb ismérve a minden aspektusában hatékony értékesítési folyamatok megalkotása. Szüntelenül fejlődő és rugalmas technológiai infrastruktúrával felvértezve támogatjuk ügyfeleinket profitmaximalizációs céljaik elérése érdekében, mindezt páratlan ügyfélélmény mellett. Több mint 25 éves tapasztaltunkkal, évente több százezer menedzselt tranzakcióval az értékesítési folyamatok úttörőiként, szinte minden iparágban és nyelven a legmagasabb színvonalat garantáljuk partnereinknek.

Telemarketing: a klasszikustól az innovatívig

Telemarketing: a klasszikustól az innovatívig

Az értékesítés világában a személyes kapcsolat ereje a mai napig meghatározó. Az ügyfélszolgálati szakértők fontossága túlmutat pusztán a kommunikáción - stratégiai sarokkövét jelentik partnereink növekedésének. Egy ügyfélszolgálati csapat nemcsak az érdeklődéseket kezeli, fontos szerepet játszanakk az új ügyfelek felfedezésében, az új piacok azonosításában és a bevétel maximalizálásában az újraértékesítés és keresztértékesítési kezdeményezések révén.

Lépjen be a telemarketing kiszervezésének világába - a UCC egy bevált és költséghatékony megoldást nyújtunk, ötvözve a klasszikus telemarketing eszközöket a mesterséges intelligencia alapú fejlesztéseinkkel. Legyen szó szezonális promóciókról, új termékek bevezetéséről vagy eladások menedzseléséről, egy dedikált, értékesítésre összpontosító contact center egyedülállóan képes minden lehetőséget megragadni céljai elérése érdekében.

Lead generálás: piackutatástól az értékesítésig

Lead generálás: piackutatástól az értékesítésig

Kiválóan képzett, tapasztalt csapatunk felkészült arra, hogy menedzselje a lead generálás minden aspektusát, a kezdeti hideghívástól a részletes igényfelmérésig és az időpontok zökkenőmentes egyeztetéséig, legyen szó személyes vagy online eseményről, termékről, vagy szolgáltatásról. Ügyfélszolgálati szakértőinket megbízva a kulcsfontosságú feladatokkal, értékes időt és erőforrásokat szabadíthat fel csapatának.

Célunk a valódi érdeklődés felkeltése, a piac alapos felmérése és a kapcsolatfelvételi megállapodások elősegítése, amelyek megalapozzák az előremutató és tartós partnerségeket. A kiválóság iránti megingathatatlan elkötelezettségünkkel és a contact center munkatársaink elkötelezett csapatával biztosítjuk a teljes lead generációs ügymenet precizitását és hatékonyságát, lehetővé téve az értékesítési csapatunk számára, hogy erőfeszítéseiket a minőségi ügyfélkapcsolatok ápolására és a bevételnövekedésre összpontosíthassák.

Professzionális adatbázis építés

Professzionális adatbázis építés

Az értékesítési folyamatokban egy aktualizált adatbázis létrehozása elengedhetetlen. Szakértői csapatunk, a legmodernebb automatizálási eszközökkel biztosítja a zökkenőmentes adategyeztetést és a kérdőívek kitöltését, feldolgozva a hatalmas mennyiségű információt, miközben ügyféligényeket és jövedelmező értékesítési lehetőségeket azonosítunk be.

A legfrissebb adatok erejének kihasználásával ügyfeleink hatékonyan célozhatnak mind a leendő, mind az meglévő ügyfeleikre, lehetővé téve számukra, hogy a mindennapi működésre összpontosítsanak. A mai piacon a piackutatás nemcsak hasznos - hanem szükséges. A United Call Centers vezető szerepet vállal, széles körű és eredményorientált megoldásokat kínálva, hogy értékes betekintéseket szerezzen a vállalkozások számára, lehetővé téve az adatalapú döntéseket és biztosítva a versenyképességet. Az adatbázisok által feltérképezett információk stratégiai előnyt jelentenek, amelyek ismerete elengedhetetlen a mai gyorsan változó üzleti környezetben.

Az eCommerce fejlődése

Az eCommerce fejlődése

Ha webáruházat vezet, amelyet naponta árasztanak el ügyfélkérdések, bízza a feladatot a United Call Centers szakembereire! Szakképzett, tapasztalt kollégáink jelenleg több mint 40 nyelven és bármely csatornán keresztül képesek menedzselni az ügyfélszolgálati feladatokat, a logisztikától egészen a számlázási feladatok megoldásáig.

Az ügyféltámogatás mellett azonosítjuk értékesítési lehetőségeket, jelentős további bevételt generálva. Az e-kereskedelem dinamikus környezetében az ügyfélélmény a legfontosabb. A United Call Centers 25 év tapasztalata által fontos szerepet játszik a folyamatok optimalizálásában, és személyre szabott megoldásokat kínál a zökkenőmentes, hatékony kommunikáció menedzselésében. Elkötelezettek vagyunk az értékesítés ösztönzése és a márkahűség erősítése iránt, felismerjük az interakciók fontosságát, és garantáljuk ügyfelei maximális elégedettségét.

Válassza a UCC-t!

Hideghívások,
nyelvi korlátok nélkül

Automatizált
rendszerek

Mesterséges intelligencia
alapú eszközök

Hatékony
kintlévőségkezelés

25 év
tapasztalat

Upselling, cross-selling
lehetőség minden hívásnál