United Call Centers

Karrier



Érvek a United Call Centers mellett

  • Több mint 15 éves tapasztalat
  • 100 fő feletti átlagos munkavállalói létszám
  • Hosszú távú üzleti kapcsolatok
  • BAZ megyei TOP 100 cég tagja
  • Regionális piacvezető pozíció
  • Tagja az ENSZ Global Compact-nek, amely a világ legnagyobb emberi jogi, munkaügyi, környezetvédelmi és korrupció ellenes kezdeményezése
Munkakörnyezet

  • Tömegközlekedéssel is könnyen megközelíthető iroda Miskolc belvárosában
  • Jól felszerelt, kulturált irodai környezet
  • Ergonomikus munkaállomások
Juttatások

  • Versenyképes bér
  • Teljesítményarányos bónusz
  • Választható béren kívüli juttatások
  • Munkába járás támogatása
  • Szakmai továbbképzések, tanfolyamok, tanulmányok támogatása
  • Munkatársi kedvezmények partnervállalatainknál
  • United Call Centers Minőség-díj
  • Jubileumi bónuszok
  • Céges rendezvények
  • Támogatott árú italautomaták az iroda területén
  • Kulturális- és sportesemények látogatásának támogatása
  • Élethelyzethez igazodó segítségek
Fejlődési lehetőségek

Tréningek, képzések

  • Specifikus szakmai képzések
  • Kommunikációs képzések
  • Soft-skill tréningek
  • Nyelvi képzések

Vezetővé válás
Cégünk filozófiája, hogy a vezetőinket lehetőség szerint belső pályázat útján választjuk ki. Így számos fejlődési, előrelépési lehetőség adódik azok számára akik:

  • éreznek magukban ambíciót arra, hogy részt vegyenek a United Call Centers utánpótlás programjában
  • hosszú távon a United Call Centersnél képzelik el jövőjüket
  • magabiztosan és jól kommunikálnak
  • könnyen építenek ki kapcsolatokat és szeretnek másoknak segíteni
  • jó szervező készséggel rendelkeznek
  • rugalmasak és képesek önállóan dolgozni
Egészségmenedzsment

A stratégiánk magába foglal minden olyan juttatási formát és vezetői döntést, amely az alkalmazottak egészséges életmódjára, kiegyensúlyozott életvitelére irányul. Ezek által csökken a betegállományban töltött napok száma és javul a mindennapos munkaminőség színvonala.

  • munkaszervezés javítása (pl. munkakör-rotáció, munkakörbővítés)
  • munkavállalók bevonása a munkakörnyezet javítását célzó folyamatba, szükségleteik, véleményük figyelembevétele
  • stressz kezeléséről szóló tanfolyamok biztosítása
  • sport és wellness centrum díjmentes látogatásának biztosítása
  • rekreációs programok
  • influenza elleni vakcina árának megtérítése
  • irodába telepített életmentő készülék
  • munkavállalók támogatása a dohányzásról való leszokásban


Utam a United Call Centershez

Értékesítőként dolgoztam máshol, de az nagyon megterhelő volt. Új lehetőséget kerestem, amelyben az volt a lényeg, hogy olyan hely legyen ahol tolerálják azt, hogy sajnos volt egy balesetem, melynek következtében megváltozott munkaképességű vagyok. Fontos volt még az is, hogy Miskolcon legyen, illetve, hogy jól lehessen keresni. Ismerősöm barátja ajánlotta a United Call Centerst, ő itt dolgozott már akkor. Láttam benne fantáziát, és bíztam benne, hogy egy jó csapatban fogok tudni dolgozni, mely meg is valósult.

Felejthetetlen pillanatom

Az első hívás, amikor remegett kezem-lábam! Viccet félretéve: Az első sikerélmény. Jó érzés volt, hogy nem csak én örültem a saját sikeremnek, hanem a vezetőm és a munkatársaim is, őszintén. Ez így megy, itt örülünk egymás sikerének is.

Miért szeretek itt dolgozni?

A többiekkel ellentétben én még nem régen dolgozom itt, de azt meg tudom mondani, hogy ha egy nehéz nap vége közeledik, fáradt mindenki, kint már sötét van, és akkor beszélhetek egy szimpatikus emberrel és kifejezi, hogy én is szimpatikus vagyok neki, az nagyon jól esik. Nem szokványos dolog.

Céljaim

Azért jöttem ide, hogy pénzt keressek. Célom az, hogy a lehető legjobban teljesítsek, engem a verseny motivál.

UCC - Karrier
Gogolya Vivien
Telefonos Értékesítési Munkatárs

UCC - Karrier
Szegedi Gábor
Telefonos Értékesítési Munkatárs

Utam a United Call Centershez

2014 nyarán véletlenszerűen kerestem bármilyen nyári munkát, mert kellett a pénz. Kérdőíves kampányra vettek fel, de annyira megtetszett a cég, hogy azóta is itt vagyok. Azóta már értékesítésben dolgozom, amit jobban kedvelek, mint a piackutatást.

Felejthetetlen pillanatom

A karácsonyi party a Vigadóban! Ott is gondoltak a fiatalokra, jó volt a zene. Eltűntek a különbségek, együtt buliztunk a vezetőkkel.

Miért szeretek itt dolgozni?

Az tetszett meg, hogy ide nem kell bejelentkezni, akkor jöhetek amikor tudok. Figyelembe veszik, hogy egyetemre járok, és sokszor más dolgom van. Könnyen beilleszkedtem a társaságba, barátaim lettek innen.

Céljaim

Kereskedelmet és marketinget tanulok, de konkrét terv még nincs. Sikeres szeretnék lenni, és Budapesten kipróbálni magam. A szakdolgozatomat az itteni tapasztalatok alapján a United Call Centers egyik partnercégéről fogom írni.

Utam a United Call Centershez

Korábban dolgoztam értékesítőként és adminisztrátorként is. A United Call Centersről a Kapcsolat-Kihívás Alapítványon keresztül hallottam, mivel ők foglalkoznak megváltozott munkaképességűek közvetítésével. Olyan munkát kerestem, amely ülő jellegű, nem jár fizikai megterheléssel, mert a betegségem miatt azt nem bírnám. A felvételitől nagyon tartottam, mert soha nem foglalkoztam telefonálással. Utólag már nevetek rajta, mert indokolatlanul féltem.

Felejthetetlen pillanatom

A korábbi munkahelyemről értem haza, amikor Andi hívott, hogy sikerült a felvételi! Nagyon nagy örömet éreztem, hogy jöhetek ide dolgozni! Olyan boldog voltam…

Miért szeretek itt dolgozni?

Jó a csapat, minden meg lehet beszélni. A vezetőség segít, bármilyen problémám is legyen. Itt 99%-ban egészséges emberek dolgoznak, mégsem bántanak azért mert én más vagyok. Kedves és rendes mindenki. Betegtársaim csodálkoznak, hogy én járok dolgozni és gyakran kérdezik: Jó ez neked? Az én válaszom mindig az, hogy: Jó bizony! Büszke vagyok erre.

Céljaim

Biztos munkahelyet akarok, hogy felnevelhessem a gyerekemet. Ja és meg fogok gyógyulni!

UCC - Karrier
Tóthné Dallos Edina
Telefonos Értékesítési Munkatárs

UCC - Karrier
Orosz Tamás
Telefonos Értékesítési Munkatárs

Utam a United Call Centershez

A korábbi években már dolgoztam egy másik call centerben egy hónapot. Ide 2013 októberében jelentkeztem, mert úgy gondoltam, hogy ez egy biztos munka, lehet csinálni hosszútávon. A felvételi teljesen pozitív élmény volt: alap kommunikációs képességeket, tanulási képességet, monotonitástűrést és motivációs tényezőket vizsgáltak.

Felejthetetlen pillanatom

A betanulási szakasz! Az izgalmas és jól felépített tréning után egy olyan szakértő kollégánál voltam, aki nagyon élvezetessé tudta tenni az on-the-job időszakot. Tőle tanultam meg, hogyan kell az ügyfeleket kezelni és azt is, hogy a partnercég felé minden körülmények között lojálisak vagyunk.

Miért szeretek itt dolgozni?

Jó a közösség, lehet beszélgetni, viccelődni, ez itt egy kis család. Ismerjük és szünetben keressük egymást. Rugalmas a munkaidő, ezért van az, hogy két év alatt alig hiányoztam.

Céljaim

Diploma, és azután pedig olyat alkotni ami maradandó és engem is jó érzéssel tölt el! Például mint, itt, hogy segíthetek az embereknek akár egy számára kedvezőbb szolgáltatással, vagy csak egy kellemes beszélgetéssel. Kereskedelemmel, marketinggel szeretnék foglalkozni, mert úgy gondolom, hogy ez az amit érdemes tanulni.

Utam a United Call Centershez

2011-ben egy másik call centerben dolgoztam, de több okból sem voltam megelégedve, például több alkalommal is késett a fizetés. Emiatt munka mellett kerestem egy másik lehetőséget és találtam is, azóta itt dolgozom.

Felejthetetlen pillanatom

2013 –ban megkaptam a United Call Centers Minőség-díját, amely az anyagi elismerés mellett azért esett nagyon jól, mert úgy éreztem elismerik azt a munkát amelyet akkor már két éve végeztem.

Miért szeretek itt dolgozni?

Stabil, kiszámítható munkahely. Eddig körülbelül ötvenszer kaptam fizetést és minden egyes alkalommal időben jött. Az összege nagyon is versenyképes, amennyiben az ember komolyan veszi a munkáját. Itt nem jelent hátrányt az, hogy gyermekem van és az, hogy nekem ő a legfontosabb. Sokat nevetünk, ennyi idő alatt jó néhány emlékezetes hívásunk volt.

Céljaim

Nekem az a fontos, hogy kiegyensúlyozott, boldog életet élhessek, idegeskedés nélkül. Szeretnék minél többet utazni, világot látni. Tetszik nekem az üzleti ügyfelekkel való foglalkozás, továbbra is ezt fogom csinálni.

UCC - Karrier
Dienes Krisztina
Telefonos Értékesítési Munkatárs

UCC - Karrier
Töpler Zsófia
Junior Telefonos Ügyfélkapcsolati Menedzser

Utam a United Call Centershez

2014-ben szólt egyik barátnőm, hogy menjek a United Call Centershez dolgozni. Ő akkor már évek óta itt volt és nagyon pozitív a véleménye a cégről. Ösztönzésére kipróbáltam magam a felvételin, és nagyon megtetszett a közvetlen, mosolygós légkör. Sajnos családi okok miatt abban az évben még nem tudtam jönni dolgozni, azonban egy év múlva is ez maradt az első számú célpontom. Újra felvételiztem és újra sikerült.

Felejthetetlen pillanatom

Megtiszteltetésnek éreztem, mikor engem kértek fel arra, hogy próbáljak ki egy új munkafolyamatot. Rövid idő alatt olyan sikert értem el, amelynek köszönhetően újabb munkahelyek teremtődhettek. Sokat jelent nekem, hogy segíthettem másoknak.

Miért szeretek itt dolgozni?

A kompetencia-mérésnek köszönhetően tudják, hogy mi való nekem, hogy mit tudok elvégezni. A vezetőim is jól alkalmazzák a vezetői készségeiket. Ez az első olyan munkahelyem ahol önmagam lehetek, olyan mintha nem is dolgoznék. Tetszik, hogy itt mindenki barátságos, fiatalos, segítőkész és nem csak telefonálni lehet. Sokat tanulok itt és marad energiám az otthoni tanuláshoz is.

Céljaim

Biztos munkát akarok és olyat amit lehet jókedvűen csinálni, tehát szeretnék a United Call Centersnél maradni! Később, ha lesz rá lehetőség szívesen hasznosítanám itt pénzügyi tanulmányaimat. Egy éven belül pedig szeretnék középfokú nyelvvizsgát tenni angolból és németből.