Legfrissebb híreinkPress Room

Üzleti Etikai Díjat nyert a United Call Centers

Etika díjat nyert a UCC az Üzleti Etikai pályázaton

Elismerés az üzleti életben

Az Üzleti Etikai Díj 2000 óta kiemelkedő szerepet tölt be az üzleti életben etikusan működő cégek elismerésében Magyarországon. A díjat csak egyszer lehet megkapni, és érvénye örökre szól. Ezzel az elismeréssel együtt jár az embléma viselése, valamint a logó felhasználásának jogosultsága. Az elmúlt 21 év alatt az üzleti életben ismertségre, elismertségre és presztízsre tettek szert mindazok, akik átvehették a díjat. Az Üzleti Etikai Díjat kizárólag pályázat útján lehet elnyerni kis-, közép-, nagyvállalat és multinacionális vállalat kategóriájában. Egy kategóriában több díjazott is lehet, azonban legfeljebb 10 cég kaphatja meg a díjat évente. Idén mintegy 37 vállalatvezető vett részt a zsűri munkájában, és Középvállalat kategóriában négy cégnek sikerült elnyernie a kitüntetést, köztük a UCC-nek is. A díjátadást követően immáron 114 hazai bejegyzésű cég viselheti az „Üzleti Etikus” jelzőt.

Magyarországon az “üzleti etikus vállalat” elismeréssel olyan cégeket ruháznak fel, amelyeknek a felelős gondolkodásmódja cselekedetein keresztül valósul meg. Ez többek között olyan lépéseket jelent, hogy az adott cég felelősséget vállal a munkatársaiért, az üzleti partnereiért, a szűkebb és tágabb környezetének jólétéért, a társadalom fenntartható fejlődéséért és az esélyegyenlőség javításáért. Tetteit a másokról való gondoskodás, más érdekeinek, jóllétének figyelembevételének elve irányítja. Emellett fontos hangsúlyt tesz környezete érdekében a fenntarthatóság globálisabb céljait szolgálni.

Tulajdonosaink magatartása az alkalmazottaink felé

A United Call Centers-nél etikus és felelősségteljes magatartással veszünk részt az üzleti életben. Ez a díj ugyan a vállalatunknak szól, az elismerést azonban a munkatársakkal, cégtársakkal, családtagokkal és az ügyfelekkel együtt értük el. Nagy hangsúlyt fordítunk munkatársaink folyamatos motiválására, fejlesztésére és elégedettségük fenntartására. A vezetőink által képviselt etikai irányelvek alapja az emberi értékek szem előtt tartása, a megkülönböztetés nélküli bánásmód gyakorlása, egymás segítése, elfogadása és támogatása. Számunkra alapvető a folyamatos visszajelzés biztosítása munkatársaink részére. A személyi és munkaügyi kérdésekben minden esetben felelősségteljesen, az üzleti tisztesség szem előtt tartásával járunk el. Az alkalmazottak javadalmazása esetében a méltányosság és igazságosság elvét követjük, azaz összhangban áll az egyéni erőfeszítésekkel és az iparág fizetési színvonalával. Célunk, hogy ügyfeleinkkel hosszú távú, stratégiai-partneri kapcsolatot alakítsunk ki, melynek során dedikált munkatársaink a megbízó vállalat integrált részét képezik. Az adott projekteket rövid idő alatt, rugalmasan alkalmazkodva, teljes mértékben testre szabva és a Partnerünk elképzelései, elvárásai szerint alakítjuk ki. Partnereink képviselőivel személyesen egyeztetünk az esetleges kérdésekről, javaslatokról, melyek hatékony és eredményes megoldásokkal mélyítik el kapcsolatunkat. Kizárólag olyan megbízásokat vállalunk el, amelyek értéket teremtenek ügyfeleink számára.

Teszünk embertársainkért és a környezetünkért

A UCC-nél együttesen úgy véljük, hogy felelősséggel tartozunk másokért és a lehetőségeinkhez mérten igyekszünk támogatni a különböző érdekképviseleteket és kezdeményezéseket. Kiemelt figyelmet fordítunk az önkéntességre. Szívügyünk a véradás fontossága, így mindig örömmel járulunk hozzá a Magyar Vöröskereszt munkájához. Létrehoztunk a +36 80 442 996-os telefonszámon egy díjmentesen hívható UCC Mesevonalat, ahol kollégáink segítségével juttathatunk el meséket karácsony alkalmából a gyermekek számára. Ezt a vonalat követve alakítottuk ki az E-mese nevű chatbotunkat, a projekt egy interaktív történetet mutat be, amellyel a kisgyermekek szórakozását és erkölcsi fejlődését támogatjuk. Évek óta kiemelt figyelmet fordítunk a megváltozott munkaképességűek és fogyatékkal élők foglalkoztatására. Célunk, hogy levegyük a nálunk dolgozó szülők válláról a terhet, miközben biztonságban tudhatják gyermeküket. Számunkra fontos jelentéssel bírnak az ünnepek és ezzel együtt a munkán kívüli családi élet is, ezért igyekszünk ugyanolyan megbecsüléssel kezelni ezeket a területeket is. A környezettudatos szemléletmódot szem előtt tartva és munkatársaink igényeit előtérbe helyezve, a tavaly 80 darab új kerékpárral gazdagítottuk miskolci irodáink eszközkészletét. Ezeknek segítségével munkatársaink rugalmasabban, praktikusabban, tisztábban és költséghatékonyabban tudnak közlekedni. A műanyagmentes július kezdeményezés hatására idén is együttes erővel, játékos, interaktív formában járultunk hozzá a műanyagszennyezés visszaszorításához. Minden irodánkban alapvető felszerelés lett a szelektív hulladékgyűjtő. Emellett nem titkolt szándékunk, hogy 2021-től „papírmentes vállalatként” tudjunk működni.

A díjátadó saját szemszögünkből

Az eddigi évekhez képest idén rendhagyó módon történt a díjátadás. Demcsák Mária és László Ervin díjalapítók meghívására, Kozma Richárd, a UCC ügyvezetője volt egyike azon keveseknek, aki a vírushelyzetre való tekintettel online jelent meg és vette át a díjat az eseményen. A díjátadó ünnepséget ugyanis élő videóközvetítésen keresztül tették nyomon követhetővé a szélesebb közönség számára november 26-án. A felvételeken mindössze a díjátadók és a díjátvevők szerepeltek. Köszönő beszédében Kozma Richárd a következő gondolatokat osztotta meg:

„Köszönjük tulajdonosainknak, alkalmazottjainknak, ügyfeleinknek és üzleti partnereinknek, hogy elképzeléseinkben támogattak minket. Összetartozásunk mértékének köszönhetően, közösségünkkel közösen büszkén fogjuk viselni az „Üzleti Etikai” címet.”