Aki vért ad, életet ad! – Véradók Világnapja a UCC-nél

 

Az Egészségügyi Világszervezet, a WHO és a Nemzetközi Vöröskereszt 2004-ben június 14-ét nyilvánította a Véradók Világnapjává. A UCC-nél mindig is fontos volt, hogy megmutassuk jobban szeretünk adni, mint kapni – így váltunk 2018-ban az Év Véradóbarát Munkahelyévé. Minden évben lehetőséget biztosítunk arra, hogy munkatársaink az irodáinkban adhassanak vért, ezáltal egy ember vérével három életet megmentve.

Miért adjunk vért?

A véradás kiemelten fontos, hogy általa a komoly beavatkozáson átesők, súlyos beteg meggyógyulhassanak, hosszabb és boldogabb életet élhessenek. Életmentő szerepe különösen vészhelyzet, természeti vagy más katasztrófák esetén kerül a figyelem középpontjába. A vérre és az abból előállított gyógykészítményekre folyamatosan szükség van, az egészségügy számára alapvető forrás. Maguk a véradók is számtalan előnyét élvezhetik a véradásnak, hiszen gyors visszajelzést kaphatnak egészségügyi állapotukról, megelőzve számos betegséget.

Ki adhat vért?

Bárki lehet a véradás által életmentő hős – csupán néhány feltételnek kell megfelelni:

  • legyél egészséges
  • legyél 18 évnél idősebb, de 65 évnél fiatalabb
  • a testsúlyod haladja meg az 50 kilogrammot
  • ha testékszered, tetoválásod van, fél évnél régebbi legyen
  • legyenek nálad irataid (személyigazolvány, TAJ-kártya, lakcímkártya)

A véradás pontos menetéről és helyszíneiről a Magyar Vöröskereszt vonatkozó honlapján, a veradas.hu oldalon tudhatsz meg többet.

Köszönet a hősöknek!

Szeretnénk hálánkat kifejezni minden véradónak, és elsősorban a UCC munkatársainak, akik évről-évre bizonyítják odaadásukat és önzetlenségüket véradás által. Bízunk benne, hogy továbbra is segíthetjük a Magyar Vöröskereszt áldozatos munkáját, és életeket menthetünk meg. Célunk, hogy minél szélesebb körben elterjesszük ezt a szemléletet és hozzáállást, remélve hogy egyre többen válnak véradóvá.

Felelősek vagyunk egymásért

A United Call Centers-nél fontosnak tartjuk, hogy támogassuk helyi közösségeinket. Számos alkalommal szerveztünk jótékonysági akciót, igyekszünk támogatni a rászorulókat, különösen a gyermekeket és a családjaikat. Gyakran a legújabb technológiákat is segítségre használjuk, így jött létre a Mesélő Call Center, és az E-Mese Chatbot, hogy mosolyt csaljunk a gyermekek arcára. Minden évben rendszeres vendégünk a Télapó, amíg munkatársaink átadják a UCC jótékonysági csomagjait, vagy a Szeretet Sütigyárban készítenek finomságokat a Vöröskereszt javára.


További önkéntes tevékenységünkről közösségi oldalainkon tájékozódhatsz:
Magyar nyelven: https://www.facebook.com/unitedcallcentershungary/
Angol nyelven: https://www.facebook.com/unitedcallcenters/