Nap mint nap a lehetőségek kiaknázására és a minőségi megvalósításokra törekszünk, mind szakmai, mind emberi vonatkozásban, így hisszük, hogy hatékonyságunk és megbízhatóságunk kizárólag elkötelezett munkatársakkal valósítható meg. Legfőbb értékünk munkavállalóink, akik jól illeszkednek a vállalati kultúrába, odaadóan állnak ki jó ügyek érdekében, nem volt ez másképpen a Mesél a Call Center programunkkal kapcsolatban sem.
A projekt keretein belül második alkalommal Magyarországon, és első alkalommal angol nyelven is díjmentes mesevonalat biztosítunk gyermekek részére, akiknek sajnos nincs lehetőségük az ünnepek alatt mesét hallgatni, mesét nézni. Célunk, hogy a rövid történetekkel örömet, meghitt karácsonyi hangulatot teremtsünk a részükre, jókedvet csempészve hétköznapjaikba. A UCC-nél elengedhetetlen, hogy hitelesek legyünk és minden helyzetben felelősen képviseljük az etikai irányelveinket. Ezen elvek alapja az emberi értékek szem előtt tartása, a megkülönböztetés nélküli bánásmód gyakorlása, egymás segítése, elfogadása és támogatása. Példamutató magatartással figyelünk oda a közvetlen környezetükre, ösztönzünk másokat az irányelvek példaértékű képviseletére, a magatartási minták betartására és a társadalmi felelősségvállalás gyakorlására.
Ezen értékek mentén álmodtuk meg, majd kollégák segítségével alakítottuk ki mesepalettánkat, és tettük ezt elérhetővé minden gyermek részére. A mesék között megtalálhatóak sokunk gyermekkori kedvencei. Így akik az ünnepek alatti az ingyenesen hívható zöld számunkat tárcsázzák, hallhatják például „A Bátor Sün” vagy „A Didergő Király” című meséket is kollégáink előadásában, sok más szép történettel együtt.
Köszönjük kollégáinknak az aktív, odaadó részvételét, bízunk benne, hogy idén még több gyermeknek tudunk mosolyt csalni az arcára.
A 2019-es Mesél a Call Center díjmentesen hívható telefonszáma: +3680442996