Mesés karácsony a UCC-től

 

A Családbarát és Az Év Felelős Foglalkoztatója címmel elismert UCC az év minden időszakában elkötelezett híve a társadalmi felelősségvállalásnak. Közeledve az ünnepekhez, kiemelt figyelmet fordítunk a családokra, így 2019-ben először egy interaktív, Messenger programba implementált chatbot mesét, valamint egy díjmentesen hívható, kétnyelvű mesevonalat is elindítottunk.

Idei többszöri adománygyűjtésünk és Mikulás rendezvényünk mellett célul tűztük ki, hogy létrehozzunk egy bárki számára elérhető mesevonalat, ezzel néhány kedves percet csempészve azoknak a gyermekeknek a karácsonyába, akik idén nem tudják családjuk kötelékében, otthonukban tölteniük az ünnepeket. Kollégáink önkéntes munkájának köszönhetően, december 20-án, sikeresen elindítottuk a „Mesél a Call Center” fantázianevű mesevonalunkat, aminek lehetőségét szeretnénk eljuttatni minden rászoruló család és gyermek részére. A telefonálók 5 magyar és 5 angol nyelvű mese közül választhatnak a gombok lenyomásával. A magyar népmeséken át, a varázslatos karácsonyi történetekig bezárólag számos érdekes és tanulságos mesét hallgathatnak meg a gyermekek.

Napjainkban a gyermekek nagyon fiatalon belecsöppennek a digitális világba, beleértve a TV-s meséket, az internetes videómegosztó portálok lehetőségeit, a világháló által nyújtott online játékokat, ezek hamar elnyerhetik figyelmüket. Az előzőekből fakadóan figyelemmel kell kísérnünk, hogy megfelelő tartalmakat böngésszenek, s ezáltal személyiségük jó irányba formálódjon. Megkérdőjelezhetetlen, hogy a mese minden gyermek életében egy meghatározó, fejlesztő jellegű tényező, ami által logikájuk, képzelőerejük fejlődik, szárnyra kap. A Mesél a Call Center mellett idén először a gyermekek számára létrehoztuk az emberi kapcsolatok fontosságára edukáló chatbotunkat, amely ötvözi a klasszikus olvasás és a modern technológia interaktív egyvelegét. Az E-mese segítségével a gyermekek a Messenger platform chatbotjában kiválaszthatják saját főhősüket, kreativitásuk segítségével dönthetnek a szereplők sorsáról és útjuk során több, mint 50 interakció segítségével akár 20 szereplővel is találkozhatnak, így megalkothatják saját történetüket. A gyerkőcök a meséken keresztül ismerkednek meg a világ csodáival, a helyesnek vélt megoldásokkal és a helytelen cselekedetekkel, melyek a napi élet kérdéseire adnak választ.

Mesevonalunk díjmentesen hívható telefonszáma: +3680442996
Az E-mese interaktív chatbotot a következő linket legörgetve érhető el: /e-mese-a-ucc-tol/

Célul tűztük ki, hogy a kollégáink odaadó segítségével felállított Mesél a Call Center mesevonalunkkal, és az E-mese chatbottal 2019-ben minél több családnak okozzunk felejthetetlen élményeket.