UCC az FMCG színpadán

 

2020. szeptember 23-án a UCC is szerepelhetett az FMCG Business Days konferencián a Trade magazin szervezésében Tapolcán, a Hotel Pelionban.

Cégünket Szmolinka Zsolt (CEO) és Kopcsó Balázs (Head of Business Development) képviselte, akik számtalan szakmailag kiemelkedő és motiváló előadásnak lehettek a részesei.

A rendezvényen való részvétel egy fontos mérföldkő volt annak fényében, hogy a UCC, amely már évek óta benne van az FMCG iparág vérkeringésében, egyértelműen letette névjegyét ebben a szektorban a New Gen Sales előadásának köszönhetően is. Több éve annak, hogy együtt dolgozunk számos Partnerrel ebben a szektorban, és ez az esemény egy pozitív visszaigazolása volt annak, hogy saját szemléletű, egyedi értékesítési megközelítésünkkel alapjaiban változtatjuk meg a call centerekről kialakított képet. Mindig is célként fogalmaztuk meg a United Call Centersnél, az új szinergiák feltérképezését, az üzleti megoldásaink ismertetését és nem utolsó sorban a kapcsolatteremtést olyan szakemberekkel, akik meghatározó szereplői ennek az iparágnak, és akik ennek a szektornak szentelték hivatásukat, és ebbe a Business Days 4 napos rendezvénye kiválóan beilleszkedett.

A UCC üzleti modelljének két meghatározó pólusa van, melyek hatékonyabbá teszik az FMCG cégeket és működésüket. Az első az értékesítés: több mint 20 év tapasztalattal rendelkezünk ügyfélkapcsolatok kiépítésében és gondozásában, a második az innováció és technológia, hiszen jelenleg is rendelkezünk olyan chatbottal és chatbotrendszer felépítéssel, amely lefedi az értékesítés és az automatizáció fúzióját. Számos szempontból előnyös, ha egy cég a UCC szakértelmére és képzettségére támaszkodik. Ahogy Zsolt fogalmazott az előadáson:

"A cél a költséghatékonyság és teljesítményoptimalizálás realizálása. Ennek érdekében az a koncepció fogalmazódott meg, mely magában foglalja a területi képviselők feladatainak a call center értékesítői kollegái felé történő súlypont áthelyezését is. Senki nem gondolta egy évvel ezelőtt, hogy az időnk nem kevesebb, mint nyolcvan százalékában online fogjuk managelni feladatainkat. Ez a változás ugyanúgy érinti az értékesítést az FMCG szektorban, mint bármelyik másikban. Mindez a fenntarthatóság jegyében szükséges is, és ez az, amit a UCC meg tud teremteni partnerei számára. Emellett biztosítjuk a kompakt üzletfolytonosságot, hogy az ügyfélszolgálati, technológiai, és értékesítési feladatok sérülékenységét annuláljuk, viszont a produktivitást, és az eredményességet maximalizáljuk. Jelen partnereink is tapasztalták már, hogy a UCC-vel a » siker sikert szül « ars poetica nem csupán mese, hanem életszerű és fenntartható.”

Úgy gondoljuk, hogy a jövőben kiemelt szerepet kapnak majd az online megoldások és azok szakértelmének fontosságai. A bemutató részeként lehetőséget biztosítottunk arra is, hogy a résztvevők élőben kipróbáljanak a UCC által kifejlesztett innovatív chatbotot egy QR-kód beolvasás által. Bízunk benne, hogy a Partnereink által jelenleg is aktívan használt technológia jól szemléltette képességeinket és a jövő kihívásaival való kompatibilitásunkat.

Amennyiben több információra kíváncsi a UCC előadásával kapcsolatban, vegye fel velünk a kapcsolatot erre a linkre kattintva!