A Magyar Népmese napja

 

A Magyar Népmese napját a Magyar Olvasástársaság kezdeményezésére 2005 óta ünnepeljük szeptember 30-án, Benedek Elek születésnapján. Céljuk az volt, hogy a népmesék fennmaradjanak és a mesékben élő bölcsesség tovább öröklődjön az új generációkra. Sokan talán nem is tudják, de a zsebükben található okostelefonjukkal együtt egy chatbot segítségével beléphetnek a mesék világába. A UCC chatbot technológiája segítségével elkészítettünk egy interaktív történetet, amellyel a kisgyermekek szórakozását és erkölcsi fejlődését támogatjuk. Az E-mese segítségével a gyermekek testre szabhatják főhősüket, és kreatívan dönthetnek a sorsáról több mint 50 egyedi interakció során, és akár 20 mellékszereplővel lépnek kapcsolatba. A történet összetettségét jól mutatja, hogy négy különböző befejezést is elérhetnek a játék végén.

A chatbot egy platform szoftver, amelyet arra fejlesztenek ki, hogy az emberektől megszokott beszélgetéseket és interakciókat alkotja újra. Egy chatbotot tehát egy önműködő eszközként lehet elképzelni. De hogyan is működnek? Hogyan lehet alkalmazni ezeket a rendszereket?

Segíthetnek pizzát rendelni, amelyet a kedvenc éttermedben előzőleg ettél, ugyanakkor életmódtippeket is adhat időközönként tanácsot adva az egészséges táplálkozás és rendszeres testmozgás iránt. Utazások során szállást, illetve járműveket is le tud foglalni, megspórolva az utánjárásra szánt időt a helyalapú navigációs technológia ötvözésének köszönhetően. Ezek mellett az üzleti világban ügyfélszolgáltatókként, tudásmegosztó forrásként, valamint önsegítő eszközökként is alkalmazhatók.

Gyakorlatilag bármilyen célra fel lehet ezeket az eszközöket használni, amit csak el lehet képzelni. Például kollégáink korábban a HR folyamatokat támogatták velük, a chatbot munkatársaink tevékenységét kiegészítve a kiválasztási folyamat során feltett előszűrő kérdéseket, emellett a gyakran feltett kérdéseket válaszolta meg potenciális munkavállalóink számára.

Hallgass meg Te is egy mesét a UCC munkatársainak előadásában az ingyenesen hívható 06-80-442-996-os telefonszámon, vagy próbáld ki interaktív, chatbot mesénket az alábbi linken: https://www.messenger.com/t/e.mese.UCC


Szeretne megismerkedni chatbot-jainkkal? Keresse szakértőinket:
Weblap: https://unitedcallcenters.hu
Email: info@unitedcallcenters.hu
Tel.: +36 1 510 0056