Telefonos tranzakciók maximális gyorsasággal és biztonsággal

A Paytia és a United Call Centers együttműködése   

Ügyfelek és operátorok számára egyaránt sok időt takarít meg a Paytia által friss fejlesztése, az Agent Release. Az új termék a korábban bevezetett, népszerű Secure Virtual Terminal kiegészítő platformja, amely újabb lehetőségeket nyújt a telefonos alapú fizetést választó vállalatok lakossági ügyfeleinek védelmére, a kártyacsalások megelőzésére, valamint a járulékos költségek csökkentésére.

A biztonságos mobiltelefonos tranzakciókat fejlesztő Paytia a napokban jelentette be Agent Release nevű új termékét, amely a cég eddigi zászlóshajójának számító Secure Virtual Terminal - Biztonságos Virtuális Terminál - kiterjesztése, amit 2018 óta számos európai és amerikai ügyfélszolgálat használ egyaránt. Az Agent Release újabb lépés a Paytia biztonságos telefonos fizetések területen betöltött vezető pozíciójának erősítésére, hiszen a most bevezetett szolgáltatás az operátorok eredményességének egyik legfontosabb sarokpontján nyújt nagy segítséget azzal, hogy átlagosan két-három perccel rövidíti le a tranzakciókkal kapcsolatos hívásokat.

Curtis Nash, a Paytia vezérigazgatója így nyilatkozott a most piacra dobott termékről:

„A Paytia felhőalapú platformja már eddig is gondoskodott a telefonos átutalások lebonyolításához szükséges bizalomról és kényelemről, most viszont a piacon elérhető leggyorsabb tranzakciós sebességet is hozzáadtuk a Secure Virtual Terminal működéséhez.

Már eddig is sokat tettünk azért, hogy megfeleljünk a Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS - Hitelkártya-ipari Adatbiztonsági Szabvány) elvárásainak. Az egyik, eddig kevésbé hangsúlyos szempont a telefonon keresztül bonyolított tranzakciók feldolgozásának gyorsasága volt.

Az operátorok által kezelt hívások száma kulcsfontosságú az eredményesség szempontjából. Ha egy ügyfélszolgálati munkatárs lehetőséget kap a kártyás fizetés automatizálására, és akár a folyamat végéig telefonos kapcsolatban maradhat az ügyféllel, az hívásonként több mint két perc megtakarított időt jelent, ami rengeteg erőforrást szabadít fel a call centerek számára”.

A United Call Centers ügyvezető igazgatója, Szmolinka Zsolt a következőket mondta el az együttműködésről:

„A United Call Centers BPO szolgáltatásai jelentős költségmegtakarítást eredményeznek, miközben javítják a teljesítményt, a szolgáltatások minőségét. Egy-egy ilyen hívásnál az Agent Release lehetővé teszi, hogy operátoraink az ügyfél bizalmas pénzügyi adatai nélkül kezdeményezzenek tranzakciót, így azokhoz csak ő, és a biztonságos, hitelesített fizetési felület fér hozzá. Számos nagy, nemzetközi partnerünk használja már ezt a megoldást eladásösztönzésre, a sales bevételek növelésére, és a szolgáltatások fejlesztésére.

Ha a United Call Centers munkatársai hívás közben a megfelelő időben átadhatják a stafétát a Paytia automatizált tranzakciójának, azzal úgy takaríthatunk meg rengeteg időt, hogy az ügyfél kártyaadatai eközben végig teljes biztonságban vannak."

A Paytia-ról

A Paytia PCI-DSS 1. tanúsítvánnyal rendelkező, fizetési technológiák piacán tevékenykedő vállalat, fő profiljuk a biztonságos telefonos fizetések szolgáltatása. Agent Release nevű új termékük a cég már korábban is megbízhatónak bizonyult csatornaelkülönítési technológiáját használja, ezzel ideális kiegészítője a Secure Virtual Terminal szolgáltatásnak.

A Paytia küldetése saját megfogalmazásuk szerint egy olyan világ megteremtése, ahol az ügyfelek könnyedén fizethetnek telefonjukat használva, anélkül, hogy adatlopástól vagy csalástól kelljen tartaniuk. Hogy ezt megvalósítsák, biztonságos, könnyen kezelhető és megfizethető tranzakciós megoldásokat biztosítanak minden partnerük számára.

További információért látogasson el a www.paytia.com oldalra!

A hír eredetileg a Business Wire, illetve a yahoo! finance oldalán jelent meg.