Újragondolt és megvalósított ügyfélélmény – Five9 CX Summit 2021

 

Szeptember első két napján CX Summit 2021 a Five9 szervezésében! A fő téma ezúttal az ügyfélszolgálatok, contact center szolgáltatások átalakulása lesz a digitális csatornák, az mesterséges intelligenciák, az automatizálás és az üzleti analitika fejlődésének mentén. Hogyan gondolhatjuk újra az ügyfélélményt, és érhetünk el ezáltal eredményeket a gyorsan változó piacon az adatok erejére és a felhőben történő munkavégzésre támaszkodva? Az online eseményt mindenkinek ajánljuk, aki szeretne naprakész lenni a témát illetően, emellett szívesen  kapcsolatba lépne a BPO contact center ágazat elismert szakembereivel. A United Call Centers-t Szmolinka Zsolt ügyvezető igazgató képviseli a kétnapos konferencia Global Fireside Chat nevű nyitóeseményén, amely helyi idő szerint reggel 6:15-kor, magyar idő szerint délután 15:15-kor veszi kezdetét.

A Global Fireside Chat alapkérdése: hogyan használják a kiszervezett BPO ügyfélszolgálatokat üzemeltető vállalkozások a legkorszerűbb felhő alapú technológiákat, hogyan integrálják ezeket a napi munka során annak érdekében, hogy a lehető legmagasabb szintre emeljék az ügyfélélményt. A beszélgetés résztvevői: Scott Kolman, a Five9 marketingért felelős alelnöke, Joseph Fidanque, az Iterum vezérigazgatója, Brian Atkinson, Five9 EMEA régióért - Európa, Közel-Kelet, Afrika - felelős alelnöke, Dennis Mullert partnerfejlesztési igazgató, és végül, de nem utolsósorban a United Call Centers ügyvezető igazgatója, Szmolinka Zsolt, aki így nyilatkozott a mostani eseményről:

„Hasonló eseményre számíthatunk, mint amilyen a Five9 EMEA Summit volt tavasszal. A Global Fireside Chat során a BPO kapcsolattartó központ szektorának szakértői megosztják egymással tapasztalataikat a digitális fejlődésről - arról, hogy a felhőalapú technológia hogyan segítette munkájukat, milyen nehézségeket okozott egy esetlegesen pandémiás helyzet által kikényszerített átállás, hogyan élték meg ezt az ügyfelek és a munkavállalók?

Beszélni fogunk az előnyökről, azokról a többletértékekről, amelyeket a technológiai fejlődés evolúciója ad az ügyfélszolgálatok munkájához nemzetközi szinten, és természetesen szóba kerül majd a jövő is: mik az elvárások az ágazatban, mik lehetnek a következő lépések? Az EMEA régióból egyike vagyunk annak a két BPO contact center vállakozásnak, akik meghívást kapnak az eseményre, nagy öröm és megtiszteltetés ez számunkra."

Az idei CX Summit fő előadói: Rowan Trollope és Jonathan Rosenberg vezérigazgatók, illetve Callan Schebella, termékmenedzsementért felelős vezető a Five9 részéről. A vendégelőadók között olyan szakembereket üdvözölhetünk, mint Robin Gareiss a Metrigy vezérigazgatója és vezető elemzője, Drew Kraus a Gartner alelöke, de előadást tart a NASA korábbi űrhajósa, Mike Massimino is.

A kétnapos konferencia izgalmas szakmai programnak ígérkezik, ami egyben jótékonysági vonatkozásal is bír. Ahogy Trisha Gouveia a Five9 intergált marketingért felelős igazgatója írta a „Reflektorfényben a CX Summit” című blogbejegyzésében néhány napja:

„Bízunk abban, hogy csatlakoznak hozzánk a mély szakmai betekintést lehetővé  tévő program során, melynek célja, hogy segítsük partnereinket az ügyfélszolgálat és ügyfélmény területén. További ösztönzésként a Five9 minden regisztrációért 5 dollárt adományoz a Make-A-Wish Alapítványnak. Szóval írják fel a dátumot a naptárba, hozzanak magukkal még néhány kollégát, és persze készüljenek fel az újragondolt ügyfélélményre, és az általa megvalósított eredményekre.”

Érdemes figyelni a programajánlóinkat, mert szeptember 16-án less egy újabb izgalmas online eseményünk! További részletek hamarosan!

Regisztráció és információk: https://five9cxsummit.com/UCCInvites

Kapcsolódó LinkedIn-esemény: https://www.linkedin.com/events/6816070603066355713