Sales, több mint 20 év tapasztalattal

 

1. Kik vagyunk?

A United Call Centers már több mint 20 éve, 1999 óta meghatározó szereplő a magyar call center piacon. Ennyi év alatt több millió sikeres telefonhívást teljesítettünk, és kidolgoztuk a számunkra legjobb, nyertes formulát a telefonos értékesítésre. Jelenlegi portfóliónk is az értékesítés-orientált szemléletet tükrözi, szolgáltatásaink 65%-a sales, és ennek növekvő része digitális értékesítés (például mesterséges intelligencia-alapú, chatbottal támogatott megoldás). Mind az üzleti (B2B), mind a lakossági (B2C) szegmensben van tapasztalatunk, és bár egyre nagyobb a közösségi média szerepe, a telefonos értékesítés továbbra is fontos eleme a sikernek.

2. Mit jelent a Telemarketing?

Napjainkban, a ’telemarketing’ és ’telesales’ kifejezéseket rokonértelmű szóként használjuk. Mindkét esetben a telefonon keresztüli ügyfélkapcsolat a közös pont. Fontos azonban észben tartani, hogy a telesales és telemarketing két különböző, de egymást támogató szolgáltatás. Mivel a hívások célja különböző, ezért más és más stratégiákat, hozzáállást igényelnek.

A telemarketing hívások célja lehet:

  • Érdeklődés felkeltése egy új termék, szolgáltatás iránt
  • Információgyűjtés, piackutatás, vásárlói igények felmérése
  • Visszajelzések gyűjtése, vásárlói elégedettségmérés
  • Időpontegyeztetés, területi képviselők támogatása találkozók szervezésével

Egy jó telemarketing kampány előkészíti, információval támogatja mind a telefonos, mind a személyes értékesítést. Gyakran ’lead generation’ névvel is illetik, mely tükörfordításban „felhajtást”, az érdeklődés felkeltését jelenti. A telemarketing, akár csak az előzenekar a fő műsor előtt, felkészíti a közönséget a termék és szolgáltatás befogadására, nagyban növelve az értékesítők hatékonyságát.

3. Miért sikeres a telesales napjainkban?

A telesales kampány során a termékeket és szolgáltatásokat közvetlenül telefonon (online meetingen, videóchaten) keresztül értékesítjük az ügyfeleinknek. Az információgyűjtés, és termékbemutatás mellett konkrét ajánlatot is adhatunk, és PCI-DSS technológiánk segítségével a másik fél telefonon keresztül, biztonságosan fizetni is tud.

Fontos tudatosítanunk, hogy a puszta e-maileknél, sokkal aktívabb és személyesebb a telefonos megkeresés. Könnyebb megválaszolnunk a vevői kérdéseket, és a közös eszmecsere új lehetőségeket tárhat fel, ahol a UCC megoldásai jelenthetik a siker kulcsát.

4. Milyen nehézségek adódhatnak telesales-ben?

Az elmúlt 20 évben gyakran tapasztaltuk, milyen falakba ütközhet egy telesales munkatárs. A hideg hívások során felkészültnek, proaktívnak, és határozottnak kell lennünk. Fontos felismerni a vevői igényeket, hogy testreszabott ajánlatot tehessünk. Tapasztalatainkat belső képzési akadémiánk, a USE (United Standards of Excellence) szárnyai alatt adjuk tovább új, belépő kollégáinknak. Szakképzett trénereink, és az általuk készített egyéni fejlesztési tervek garantálják, hogy évente több százezer tranzakcióval növeljük partnereink bevételét, és ismertségét. Telesales munkavégzés során gyakran hideg hívásokat végzünk. Mottónk, hogy „első benyomást nem tehetünk kétszer”, így mindig felkészült, rugalmas, pozitív hozzáállású kollégákkal dolgozunk.

5. Hogyan oldja meg a UCC modellje a nehézségeket

Nemzetközi divízónkban már több mint 12 éve dolgozunk telesales munkatársakkal a világ minden tájáról. Felismertük, hogy a legerősebb kapocs akkor jön létre szolgáltató és vevő között, ha minden tekintetben egy nyelvet beszélnek. Ezért a különböző nyelveket anyanyelvi szintű nyelvtudással rendelkező, tapasztalt call center szakértőkkel támogatjuk. Ők már gyakran 4-5 év contact center tapasztalattal az otthoni munkavégzést választják, hogy több időt tölthessenek családjukkal, rugalmasabb beosztásban dolgozhassanak. Mivel csak Internetkapcsolatra, számítógépre és USB-s fejhallgatóra van szükség, több mint 150 ország nyelvét tudjuk támogatni otthoni kollégákkal.


Szeretné Ön is bővíteni az ügyfélkörét? Beszéljünk róla! Keresse szakértőinket:
Weblap: https://unitedcallcenters.hu
Email: info@unitedcallcenters.hu
Tel.: +36 1 510 0056