Call Center szakértelem az egészségügy szolgálatában

 

A United Call Centersnél 1999 óta támogatjuk a világ vezető nagyvállalatait több szektorban – köztük az egészségügyben és a gyógyszerészetben is. Számos alkalommal bizonyítottuk, hogy megoldásaink rugalmas és költséghatékony módon illeszkednek partnereink elvárásaihoz. Nemzetközi divíziónk, amely több mint 12 éve működik sikeresen, lehetővé teszi, hogy immár globális szinten, bármilyen nyelven nyújthassunk ügyfélszolgálati, telesales, és online marketing megoldásokat.

Kik veszik igénybe a UCC minőségi szolgáltatásait?

Az egészségügy és a gyógyszerészet területén kiemelkedően fontos a nemzetközi projektek hatékony, stabil támogatása kommunikációs szolgáltatásokkal. Partnereink, akik a világ vezető egészségügyi vállalatai, az egész világon szinte minden országban rendelkeznek telephelyekkel. Sokrétű tevékenységet folytatnak, a kutatás-fejlesztéstől kezdve az új, hatékonyabb gyógyszerek tesztelésén át a kész termékek értékesítéséig. A United Call Center minden lépésben, egyetlen szolgáltatóként támogatja a cég ügyfelei, páciensei, és orvosai közötti hatékony és transzparens kommunikációt.

A UCC más, mint egy hagyományos contact center

Nemzetközi divíziónkban döntően otthoni munkarendben dolgozó, neonomád életstílusú kollégákkal dolgozunk. Ezek a munkatársak nincsenek helyhez kötve, a világ bármely pontjáról dolgozhatnak megfelelő Internet kapcsolat, számítógép, és nyelvtudás birtokában. A United Standard of Excellence (USE) képzési akadémiánknak hála minden szakmai tudást át tudunk adni nekik online képzések formájában. Több mint tíz év tapaszalat birtokában rengeteg saját fejlesztésű képzési metodikát alakítottunk ki, melyek az online tér előnyeit erősítik, és a személyes kontaktus hiányát pótolják.

Az at-home modell előnyei – így dolgozunk otthonról

Az otthoni munkavégzésnek köszönhetően bárkivel, bárhonnan együtt dolgozhatunk. Szinte korlátlan toborzási merítésünk van, bármilyen nyelvre találunk anyanyelvi szintű tudással bíró kollégákat 1-5 nap alatt. Ezek a munkatársak rugalmas munkarendben, 4-6 órát dolgoznak naponta, így üzleti modellünk számukra kényelmes, több lehetőséget ad a magánéletben való kiteljesedésre. Másrészt, tudjuk hogy az ügyfelek igényei napról napra, óráról órára változnak. A telefonhívások, email és chat megkeresések száma, és a munka mennyisége változik, és a rugalmas munkabeosztásnak köszönhetően sohasincs üresjárat vagy elpazarolt erőforrás.

Ezért bennünket választanak a sikeres vállalatok

Több, mint 24 nemzetközi partnerrel dolgozunk együtt sikeresen, akik a UCC-t választják globális stratégiai társukként. Teljeskörű adatbiztonság (ISO27001, GDPR és PCI-DSS 3.1 kompatibilitás) mellett, rendundáns technológiai hátteret biztosítunk, titkosított API kapcsolatokon keresztül küldjük és fogadjuk a bizalmas egészségügyi ügyféladatokat. Munkatársaink saját képzési akadémiánk által nemzetközi színvonalú adatbiztonsági képzésben részesülnek, és egyéni fejlődési tervek segítségével személyre szabott kommunikációs tréningeket kapnak.

Hisszük, hogy az anyanyelvi szintű tudás kapcsolja össze megfelelően a vállalatot és az ügyfeleket. Az egészségügyben kiemelten fontos az anyanyelvi tudás, nem lehet köztünk és a páciens között nyelvi akadály. Az ügyfelek gyakran nem beszélnek idegen nyelveket, állapotuk tapintatot, megértést igényel, érzékeny téma, melyet saját szavaikkal, az adott nyelvjárásban írnak körül. Az első benyomást nem lehet megismételni – alapvetően befolyásolja a rólunk, és ezáltal Partnereinkről alkotott képet. Minőségbiztosítási eljárásaink által minden beszélgetést szigorúan ellenőrzünk, és csak segítőkész, ügyfélközpontú, készséges operátorokkal dolgozunk.

Minden szolgáltatás egy helyen

A United Call Centers omni-channel, azaz minden kommunikációs csatornát támogató szolgáltató. Nem csak telefonon és emailben, de chaten, közösségi médián, és appokon (Messenger, WhatsApp, Viber) keresztül is támogatjuk ügyfeleit. Egyedi chatbot technológiánk lehetővé teszi, hogy a gyakori kérdéseket automatizáltan, 24/7 elérhetőség mellett válaszoljuk meg teljesen hibamentesen, és automatizált chat- és SMS üzeneteket, emlékeztetőket tudunk küldeni ügyfeleinek. Kiterjedt technológiai hátterünk által 150 országban tudunk ingyenesen hívható zöld számokat, és földrajzi számokat biztosítani kimenő és bejövő hívások céljából.

Az ügyfélszolgálati, telemarketing és technikai segítségnyújtás mellett tréning, vezetői képzési és szervezeti fejlesztési feladatokban, HR- és toborzás területén is sikeres tevékenységet végzünk. Partnereinket egyedüli szolgáltatóként minden területen sikeresen támogatjuk a világ bármely nyelvén, bármely időzónában.


Szeretne többet megtudni rólunk? Keresse szakértőinket bizalommal:
Weblap: https://unitedcallcenters.hu
Email: info@unitedcallcenters.hu
Tel.: +36 1 510 0056