Legfrissebb híreink

Környezetvédő Chatbotok a UCC-nél

Környezetvédő Chatbotok a UCC-nél

Tavaly júniusban indult útjára egyedülálló környezetvédő Chatbot szolgáltatásunk, a reBot. Ahogy arról már korábban is írtunk, a chatbotok élő személlyel történő beszélgetés érzetét keltik, ezáltal Messengeren keresztül megválaszolják az egyszerű vásárlói kérdéseket és növelik a munkatársak hatékonyságát. A chatbot technológia rendkívül sokrétű, hiszen számos iparágban használható az elektromos járművektől a vendéglátásig szinte bárhol. A UCC kreatív csapata még egy interaktív mesét is készített, mellyel a gyermekek megírhatják saját tündérmeséjüket.

A reBot környezettudatos munkánk és chatbot fejlesztéseink egyértelmű folytatása. A „Műanyagmentes Július” nevű kihívásra válaszolva készítettük el játékos applikációnk, amelyben munkatársaink csapatai környezettudatos feladatok elvégzéséért pontokat gyűjthettek. A feladatok célja, hogy az emberek egyszer használatos műanyagok helyett újrahasznosítható, természetes termékeket vásároljanak és használjanak.

Minden feladat elvégzését fényképpel kell igazolni, amit a chatbot automata rendszerén keresztül küldhetnek be a játékosok. Összesen 70 fő játszott velünk, akik együttesen ezernél több feladatot teljesítettek. Ez azt jelenti, hogy több, mint 20 kilogrammmal csökkentették az eldobált műanyagok mennyiségét. A nyertes csapat – a Green Pease – 260 feladatot teljesített, legaktívabb játékosunk, Bea pedig egyedül 79-et.

A chatbot megmutatta, hogy a technológiát könnyen használhatjuk arra, hogy jót tegyünk. A gamifikáció lehetővé tette, hogy a munkatársakat magával ragadó, szórakoztató formában bíztassuk a környezetvédelemre. A környezettudatos gondolkodás kialakítása mellett fontos csapatépítő szerepe is volt a chatbotnak. A közös játék összekovácsolta a munkatársakat, és segített feldobni a szürke hétköznapokat.

A fejlett chatbot technológia automatizált üzenetküldés és fogadás segítségével vezérelte a játékot. Mind a feladatok kiírása, mind a képek beküldése és a pontok kiszámítása automatikus. A kezelőfelület a mindenki által ismert Messenger, mely nem igényel tanulást. A chatbotot a UCC egyedi logójával és designjával láttuk el, ezáltal is támogatva a brandet, és ismerős környezetbe helyezve a munkatársakat.

A kísérlet megmutatta, hogy könnyen és gyorsan tudunk Chatbotot építeni bármilyen kreatív feladatra. A projekt értékes visszajelzéseket nyújtott fejlesztőinknek, hasznos funkciókkal bővítettük szoftverünket. A UCC chatbotja képes teljeskörű ügyfélszolgálati és értékesítési feladatok ellátására, bármilyen nyelven, legyen az magyar, angol, német, holland, spanyol vagy bármely más nyelv. Bármilyen weblappal integrálható, és természetesen összeköthető Facebook oldallal is, így könnyen elérhető ügyfelei számára.


Szeretné Ön is kipróbálni vállalkozásában a chatbotot? Írjon nekünk!