Press Room
Díjnyertes AI szolgáltatások #2 | Bemutatkozik aiden.analytics
Bevezetés Ebben a blogbejegyzés-sorozatban folytatjuk a Stevie Awards díjas ügyfélszolgálati megoldásaink bemutatását, amit aiden.agent-ről szóló cikkünkkel indítottuk el, […]
Díjnyertes AI szolgáltatások #1 | Bemutatkozik aiden.agent
Örömmel jelentjük be egy cikksorozat kezdetét, amelynek célja, hogy részletesebben bemutassuk a három, 2024-től már díjnyertes AI-alapú rendszerünket. […]
Nemzetközi díjat nyert AI-alapú ügyfélszolgálati megoldásával a UCC
Örömmel jelentjük be, hogy a szakmai zsűri döntése alapján bekerültünk a Stevie Awards díjazottjai közé az ügyfélszolgálati megoldások […]
Együttműködési megállapodást írt alá a Miskolci Egyetem és a United Call Centers Kft.
A Miskolci Egyetem és a United Call Centers Kft. stratégiai együttműködési megállapodást írt alá a mesterséges intelligenciához kapcsolódóan.
Rádióinterjú – Az üzleti stratégia egyik kulcseleme lesz az AI
A lakossági ügyfelek 58 százaléka támogatja, hogy igényei kielégítése érdekében az ügyfélszolgálatok mesterséges intelligenciát is alkalmazzanak.
Ügyfélszolgálatok: a lakosság többsége már nyitott a mesterséges intelligenciára (AI)
Az ügyfelek 58 százaléka támogatja, hogy igényei kielégítése érdekében az ügyfélszolgálatok mesterséges intelligenciát is alkalmazzanak.