Nemzetközi díjat nyert AI-alapú ügyfélszolgálati megoldásával a UCC

Örömmel jelentjük be, hogy a szakmai zsűri döntése alapján bekerültünk a Stevie Awards díjazottjai közé az ügyfélszolgálati megoldások kategóriában. Az általunk fejlesztett, mesterséges intelligencián alapuló aiden.tech ügyfélszolgálati technológiával neveztünk a rangos nemzetközi díjra. A díjátadó gálára április 12-én kerül sor Las Vegasban.

Az idei Stevie Awards díjakat idén összesen több mint 2300 szervezet pályázta meg a világ 47 országából, melyek közül hét specializált zsűriben helyet foglaló, összesen több mint 200 szakértő választotta ki a díjat érdemlő szereplőket. Az idei díjazottak között mi lettünk az egyetlen magyar cég, de az Európai Unió más országaiból is igen kevesen kapják meg ezt az elismerést.

Az aiden.tech a UCC technológiai portfolióját egyesítő márka. Ide tartoznak cégünk AI-alapú ügyfélszolgálati rendszerei, amelyek több év intenzív fejlesztéseinknek eredményeképpen kiemelkedő szinten képesek hang- és szövegalapú ügyfélkiszolgálásra, valamint komplex adatelemzési folyamatok végrehajtására is.

„A Stevie Awards-ra benyújtott pályázatunkkal is igazolni szeretnénk azt, hogy olyan, nemzetközi szinten is kiemelkedő megoldásokat fejlesztettünk ki, amelyek ma a technológia csúcsát képviselik – mondta el Juhász Zsolt Máté, ügyvezető igazgatónk. – Elsődleges célunk megoldásainkon keresztül a lehető legjobb ügyfélélmény elérése, amelynek révén minden partnerünk biztosítani tudja ügyfélkörének elégedettségét és hosszú távú elkötelezettségét.”

Mesterséges intelligencia alapú technológiánk három fő pillérre épülnek:

  • agent – Az aiden.agent a legfejlettebb mesterséges intelligencia technológiákat integrálja. Akár 40 nyelven képes kommunikálni, szóban és írásban egyaránt.
  • analytics – A vállalat kommunikációjának akár 100%-át ellenőrzi, biztosítja az átláthatóságot, a proaktív panaszkezelést, kiküszöböli a jogi és minőségi kockázatokat, javítja az ügyfélélményt, optimalizálja a költségeket, ezáltal növeli a bevételt.
  • apps – Eszközeink a back-end folyamatok optimalizálásának széles skáláját fedik le, az AI-alapú garanciakezelési folyamatoktól az ügyfélszolgálatokat támogató tudásbázisig.

Ide kattintva bővebben is olvashat AI alapú szolgáltatásainkról.