Díjnyertes AI szolgáltatások #1 | Bemutatkozik aiden.agent

Örömmel jelentjük be egy cikksorozat kezdetét, amelynek célja, hogy részletesebben bemutassuk a három, 2024-től már díjnyertes AI-alapú rendszerünket. Első cikkünkben az aiden.agent hátterét, működését és eddig elért eredményeit mutatjuk be.

A UCC forradalmi mesterséges intelligencia alapú ügyfélszolgálati megoldása, az aiden.agent egyedüliként Magyarországról elnyerte a 2024-es Stevie Awards díjat, innovatív contact center megoldások kategóriában.

Ez az elismerés a UCC AI-alapú ügyfélszolgálati megoldásainak gyűjtő brandjét, az aiden.tech-et díjazta, melynek mindhárom pillérével ugyanazon célt tűztünk ki, hogy új szintre emelve az üzleti kommunikációt, forradalmasítsuk az ügyfélszolgálati folyamatokat. Az amerikai székhelyű Stevie Awards, mely világszerte ismert az üzleti kiválóság elismeréséről, 47 országból származó, több mint 2300 jelölt közül emelte díjazásra a UCC megoldásait. Az arany, ezüst és bronz Stevie helyezéseket az április 12-i díjátadó gálán mutatják be a nevadai Las Vegasban, a Bellagióban, ahol több mint 400 szakember vesz részt.

Sikerünk középpontjában a UCC aiden.tech brandje áll, amely az úttörő technológia és innováció iránti elkötelezettségünk eredménye. Az aiden.agent, az aiden.tech brand egyik zászlóshajója, amellyel célunk újradefiniálni a hagyományos, hang és szövegalapú call centerek működési folyamatait.

AI-vezérelt megoldások: Az ügyfelek elkötelezettségének növelése

Az aiden.agent nem csupán egy ügyfélszolgálati megoldás, hanem az ügyfélkapcsolati kommunikáció legmagasabb szintje. A legfejlettebb mesterséges intelligencia technológiák ötvözésével létrehozott aiden.agent talán legfontosabb tulajdonsága, hogy az emberi kapcsolatokhoz rendkívül hasonló, szinte megtévesztésig hasonló élményt képes nyújtani. A természetes hangszín, az emberi hangsúlyozás és a legmodernebb „text to speech” funkció biztosítja a zökkenőmentes kommunikációt, míg az összetett tudásbázison alapuló azonnali reakciókészség nullára redukálja a várakozási időt, ami nemzetközi kutatásaink alapján a legmagasabb szinten képes befolyásolni az ügyfélelégedettséget.

Az aiden.agent funkciói:

  • Természetes kommunikáció: Az aiden.agent közel 100%-os pontossággal érti meg az ügyfelek kérdéseit és hatékonyan sajátítja el a társalgási mintákat. Kommunikációs képességéből kifolyólag az ügyintézőkhöz hasonlóan képes bizalom kiépítésére, ezzel is biztosítva a kimagasló ügyfélélményt.
  • 24/7-es elérhetőség: Az azonnali válaszadási képességével aiden.agent folyamatosan elérhető ügyfélszolgálatot biztosít, garantálva a szünetmentes információáramlást, csökkentve a várakozási időt és növelve az ügyfélélményt. A rendszerünk rugalmasan bekapcsolható szezonális csúcsok, vagy más időszakok alkalmával egyaránt.
  • Automatizált feladatkezelés: Az aiden.agent elsősorban a rutinszerű megkeresések menedzselésével foglalkozik, de az összetett feladatok megoldásából is kiemelkedő arányú tranzakciót képes menedzselni, ezzel csökkentve az ügyintézők leterheltségét. Rendszerünk alapján a tudásbázis jelenti, ami lehet dokumentum, adatbázis, weboldal, vagy más információforrások kombinációja.

Hallgassa meg aiden-t hívásban!

aiden.agent

 

Ügyfélélmény és folyamatoptimalizáció

Az aiden.agent 25 év contact center iparági tapasztalatunkra épül, ami partnereink visszajelzései alapján átlagosan a beérkező ügyek 42%-át képes automatizálni, ezzel jelentősen csökkenti a költségeket, a várakozási időt és a leterheltséget, lehetővé téve a ügyintézők számára, hogy az összetett problémákra összpontosítsanak és személyre szabott támogatást nyújthassanak.

Összességében több mint 125 000 tranzakciót elemezve az aiden.agent a beérkező ügyek 42%-ának menedzselésével 30%-os ügyfélszolgálati költségcsökkenést eredményezett.

A nemzetközi Stevie Awards általi díjazásunk hatalmas elismerést jelent számunkra, remek visszaigazolása az innováció és a kiválóság iránti elkötelezettségünknek. Többet szeretne megtudni digitális megoldásainkról? Ismerje meg AI alapú szolgáltatásainkat ide kattintva.

Cikksorozatunk hamarosan folytatódik, ahol bemutatjuk az aiden.analytics működését. Maradjanak velünk!