Rádióinterjú – Az üzleti stratégia egyik kulcseleme lesz az AI

A lakossági ügyfelek 58 százaléka támogatja, hogy igényei magasabb szintű kielégítése érdekében az ügyfélszolgálatok mesterséges intelligenciát (AI) is alkalmazzanak. A teljes kutatásunkat ide kattintva olvashatja el.

Kutatásunk eredményeit számos hazai sajtóorgánum publikálta, az eredmények alapján levont konzekvenciákról bővebben Kopcsó Balázs (Head of IT and Development) adott interjút az egyik legnagyobb gazdasági rádiónak, a Trend FM-nek. Az interjúban többek között érintjük a lakossági ügyfelek és a mesterséges intelligencia kapcsolatát, hibrid megoldásokat, az élő támogatás fontosságát és a legnépszerűbb ügyfélszolgálati csatornákat is. Eztúton is köszönjük az interjú lehetőségét a Trend FM-nek, ami a lenti bannerre kattintva eredeti nyelven, valamint angol, német, olasz, spanyol vagy francia felirattal is meghallgató.

Az eredményekről október 12-én Kopcsó Balázs előadást tart Budapesten a BKIK Székházban, PP Konferenciaközpont és BKIK "Smart company - 2024. Jövőre még okosabban!" című közös hibrid konferenciáján. Az esemény fókuszában a ,,smart company” eszköztára és hatásai állnak. Balázs előadása 13:50 és 14:15 között lesz megtekinthető, melynek címe: ,,Human. Technology. Better Together. A mesterséges intelligencia átírja a cégstratégiát.”

A konferenciáról bővebben ide kattintva tájékozódhat.