Együttműködési megállapodást írt alá a Miskolci Egyetem és a United Call Centers Kft.

A Miskolci Egyetem (ME) és a United Call Centers Kft. (UCC) stratégiai együttműködési megállapodást írt alá a mesterséges intelligenciához (MI) kapcsolódóan. A közös projekt kiemelt célja, hogy a Miskolci Egyetem MI-hoz kapcsolódó képzéseit, egy, a területen már sikeresen működő vállalat gyakorlati tudásával emeljék következő szintre, ezzel hozzásegítve a hallgatókat a piacon rendkívül értékes tudás megszerzéséhez.

A megállapodás keretében a United Call Centers és a Miskolci Egyetem szakemberei együttesen dolgoznak majd azon, hogy a hallgatók megismerkedhessenek a legújabb MI trendekkel és technológiákkal. Az együttműködés keretében a hallgatók lehetőséget kapnak arra, hogy a UCC-nél gyakorlati tapasztalatot szerezhessenek, és a vállalat szakemberei által támogatott képzéseken vegyenek részt, illetve a legtehetségesebbek számára, akár karrierlehetőséget is hozhat a közös munka.

A United Call Centers és a Miskolci Egyetem közötti együttműködési megállapodás hosszú távú stratégiai partnerséget jelent a két szervezet között, amelynek célja a hallgatók számára a legjobb oktatási és gyakorlati lehetőségek biztosítása, valamint a Miskolci Egyetem adminisztrációs és kommunikációs folyamatainak mesterséges intelligencia alapú fejlesztése.

A ME, tradícióinak megfelelően - elkötelezett híve a gyakorlatorientált mérnökképzésnek, aminek fejlesztéséhez ez az együttműködési megállapodás is hozzájárul.

United Call Centers

A UCC a kiszervezett ügyfélszolgálati megoldások meghatározó hazai képviselője. Tevékenységének fő profilja a többnyelvű ügyféltámogatás telefonon, emailen és chaten keresztül, illetve az üzleti folyamatok automatizálása, valamint mesterséges intelligencián alapuló szolgáltatások fejlesztése.

Az 1999-ben alapított, magyar tulajdonú vállalat több mint 40 nyelven és országban folytat tevékenységet. Megbízói körét olyan vállalatok alkotják, amelyek saját területükön kiemelkedő minőséget képviselnek a telekommunikáció, élelmiszeripar, energetika, egészségipar, az e-commerce, illetve az e-mobility területén. Küldetése, hogy megbízóinak ügyfelei kiemelkedő ügyfélélményben részesüljenek az elérhető legfejlettebb technológiák segítségével.