Automatikus problémamegoldás a UCC-nél

 

A United Call Centersnél mindig figyelemmel követjük, és elsajátítjuk a legújabb technológiai megoldásokat, amelyek munkánkat segíthetik. A több éves múltra visszatekintő szoftveres automatizálás mára érett, hasznos megoldássá nőtte ki magát. Egyre több iparágban, így az üzleti szolgáltató szektorban is alkalmazható, és a jövőre nézve egyre nagyobb jelentősége lesz. Nézzük meg, mit is értünk automatizálás alatt, és hogy miképpen takaríthatunk meg vele értékes munkaórákat.

A Robotikus Folyamatautomatizáció, melyet az angol Robotic Process Automation után RPA-nek is neveznek, egy szoftveres megoldás, mely az egyszerű, nagy volumenű feladatokat hajtja végre tömegével. A megoldás kulcsát úgynevezett „szoftverrobotok”, röviden „botok” adják, melyeket mesterséges intelligencia (AI) is támogathat. Ezek a botok képesek előre programozott utasításokat követni egy adott feladat megoldásához, sőt fejlettebb változataik már képesek „megnézni, és megtanulni” hogyan dolgozik az ember.

Üzleti környezetben számos iparág hasznosította már őket. Az adatkezelés, adatbázis frissítés vagy lekérdezés, a pénzügyi-, hitelintézeti- és banki folyamatok, sőt az e-Kereskedelem is számos téren alkalmaz botokat. Nincs ez másként az ügyfélszolgálati- és értékesítési szolgáltatásokkal sem. Minden jól felkészített folyamat használhat tanítható botokat, csupán néhány feltételnek kell megfelelni:

  • Legyen jól dokumentált a feladat minden lépése
  • Nagy volumenben, több ezerszer vagy tízezerszer kell elvégezni
  • Maguk az egyes feladatok egyszerűek, könnyen elvégezhetőek

Láthatjuk, hogy egyelőre nem veszik át az emberek helyét a robotok. Leginkább ott tudnak segíteni, ahol időt – és ezáltal pénzt – szeretne a vállalkozás megtakarítani. Az ügyfélkapcsolatnak továbbra is fontos eleme az emberi tényező, és ez a minőség elsődleges garanciája.

A botok segítségével nagyszerű önkiszolgáló rendszerek, írásos beszélgetés érzetét keltő „chatbotok” készíthetőek. Ezek 24/7 elérhetőek, és azonnal válaszolnak a leggyakoribb vásárlói kérdésekre. Szöveges felületük miatt bármilyen nyelvre lefordítható a tartalmuk, ezáltal a nemzetközi piacon is fontos szerepet tölthetnek be. A chatbotok segíthetnek a nyitvatartási idő meghosszabbításában, akár éjszaka vagy hétvégén is rendelkezésre állnak. Amennyiben a vásárló nem kap választ kérdéseire, bármikor kérheti egy ügyintéző segítségét a bot helyett.


Szeretné ön is kipróbálni a legújabb automatizációs eszközöket? Kérjen bemutatót tőlünk:
Weblap: https://unitedcallcenters.hu
Email: info@unitedcallcenters.hu
Tel.: +36 1 510 0056