Technikai Ügyfélszolgálat – UCC Tech Megoldások

 

Mindennapi életünket egyre inkább átszövi a technológia. Az okoseszközök és okosjárművek számtalan hasznos funkcióval segítenek bennünket, azonban komplexitásuk miatt a vásárlók gyakran fordulnak ügyfélszolgálathoz. A UCC-nél mindig nyitottak vagyunk az új ismeretekre, a legújabb megoldásokra, így a vezető tech vállalatok szívesen dolgoznak velünk.

A nemzetközi nagyvállalatok számára kiemelten fontos, hogy minden országban magas színvonalon képviseltessék magukat. Ennek egyik leghatékonyabb módja a rugalmas, innovatív digitális ügyfélszolgálat. A UCC egyedi üzleti modellje révén, akár 150 országban képes a partnerei termékeit és szolgáltatásait képviselni. Most 5 lépésben mutatjuk meg, a UCC innovatív, újra törekvő szemlélete hogyan segíti a digitalizációt az ügyféltámogatásban:

1. Virtuális környezet, valódi szakértelem

Minden termék esetén fontos, hogy ha segítségre van szükség, anyanyelvén szólítsák meg az embert. Ennek legegyszerűbb megoldása az, ha az adott országban élő, vagy onnan származó emberekkel dolgozunk. A COVID-19 jelentősen felborította a status quo-t az otthoni munkavégzés tekintetében, azonban 2008 óta folyamatosan dolgozunk munkatársakkal az Interneten keresztül, köszönhetően az otthonról végezhető munkamodellünknek. A világ minden tájáról csatlakoztak hozzánk call center szakértők, akik hisznek abban, hogy érdemes hátrahagyni az irodát és a napi ingázást az otthon töltött időért cserébe.

2. Online tudásmegosztás

Kiemelten fontossá vált a régi és munkatársak képzése – akkor is, ha nem találkozhatunk szemtől szemben. A UCC belső képzési akadémiája olyan online stratégiákat dolgozott ki, melyek erőt merítenek a virtuális kommunikációból, és pótolják a személyes kontaktust. A videókapcsolat például elengedhetetlen, hogy a beszélgetést arcmimikával, gesztusokkal egészítsük ki, hiszen a közölt információ jelentős részét így adjuk át társainknak.

3. Automatizált segítségnyújtás

Fontos látni, hogy egy egyszerű automatizált üzenetrendszer mennyire meggyorsíthatja az emberek, valamint a mi munkánkat is. Elsősorban a közösségi médiában, chaten keresztül támogatják az emberi munkát, az élő kollégák helyett elkezdik a beszélgetést a vásárlókkal. A chatbotok igazi beszélgetés érzetét keltik, és szükség esetén átadják a stafétát egy igazi embernek, aki komolyabb problémákban is tud segíteni.

4. Ügyfélközpontú szemlélet

Használjunk bármilyen új eszközt, vagy látványos technológiát, hisszük, hogy a szolgáltatóiparban emberek segítenek embereknek. Az ügyfél- és emberközpontú szemléletünk segít összekovácsolni a munkatársainkat egy élő, lélegző közösséggé, akik számára a segítségnyújtás nem csak munka vagy feladat, de életmód is egyben. Igyekszünk etikai kódexünket mind kollégáinknak, mind ügyfeleinknek átadni: egymás tisztelete, szeretete, megbecsülése és segítése hozza létre legnagyobb sikereinket.

5. Sikerorientált gondolkodásmód

A legfontosabb eleme a UCC ügyféltámogatási rendszerének a siker. Elsőszámú célunk, hogy Partnereinket sikeressé tegyük, minden területen a legkiválóbb teljesítményt nyújtva. Fejlesztő szemlélettel, proaktív, megelőző intézkedéssel biztosítjuk a folyamatos minőséget. Dedikált ügyfélkapcsolati vezetőink mindig elérhetőek, és egyetlen, stabil pontként igazítják el Partnereinket a UCC világában.

Mint láthattuk, a digitális eszközök digitális támogatást igényelnek. A megváltozott fogyasztói szokások, a fiatal generációk technológiahasználata minden piaci szereplőt szemléletváltásra késztet. Bízunk benne, hogy emberi és technológiai erőforrásaink között sikerül fenntartanunk, és fejlesztenünk az egyensúlyt, hogy még inkább támogathassuk ügyfeleink sikereit.


Ön már készen áll a digitális kor kihívásaira? Beszéljünk róla:
Weblap: https://unitedcallcenters.hu
Email: info@unitedcallcenters.hu
Tel.: +36 1 510 0056