Ügyfélközpontú hozzáállás és elkötelezettség

 

A UCC már több mint húsz éve nyújt ügyfélszolgálati és contact center szolgáltatásokat. Ez alatt az idő alatt sokat változott mind a technológia, mind a társadalom. Egy, ami változatlan számunkra: az emberi tényező. A kezdetektől fogva munkatársaink kiválóságára, szakértelmére támaszkodunk, hiszen ők segítik ügyfeleinket abban, hogy megoldást találjanak problémáikra. 2008 óta már a nemzetközi piacon is igyekszünk átadni tapasztalatunk külföldi munkatársainknak, akiknek hála a világ minden nyelvén képesek vagyunk támogatást nyújtani.

Otthoni munkavállalókkal nem csak 2020-ban kezdtünk el dolgozni. Több, mint 10 éve felismertük a lehetőségét, hogy a növekvő internetelérésnek hála az irodai munka jelentősége csökken, nem vagyunk helyhez kötve többé. Az év eseményei csak megerősítettek abban, hogy jó úton járunk, és a jövőben is jól kiegészíti munkánkat az otthoni munkavégzés. Igyekszünk jól kamatoztatni a tapasztalatainkat, és a UCC ügyfélközpontú, sikerorientált, ám szeretetre és tiszteletre épülő hozzáállásával kitűnni a piacon.

A legtehetségesebb, és legelkötelezettebb munkatársak megtalálásához elsőként egyedi toborzási folyamataink jelentenek segítséget. Mind az online és offline térben kiterjedt hirdetési, előszűrési és kiválasztási folyamatokkal segítjük a jelentkezőket, hogy megtalálják a számukra legjobb pozíciót. Személyiségtipológiára épülő, és valós élethelyzeteket modellező szimulációkkal mérjük fel, az ügyféltámogatási, értékesítési, és egyéb karrierutak közül melyik illik leginkább a leendő munkatárshoz. Az ügyfélkapcsolatokban fontos a jó emberismeret és önismeret, enélkül a Partnereink igényeinek felmérése és kiszolgálása nem is lenne elképzelhető.

A meglévő készségeket saját belső képzési akadémiánk, a USE (United Standards of Excellence) által továbbfejlesztjük és bővítjük. A belépést követően nem csak szakmai, de soft skill, értékesítési, ügyfélkapcsolati, és akár vezetői képzésekkel is támogatjuk kollégáink ambícióit. Külön az otthoni munkavégzés sajátosságaihoz igazodó képzéseket is tervezünk, mert felismertük, a megváltozott munkakörnyezet más gondolkodásmódot igényel. Megnő az időgazdálkodás és az önálló munkavégzés jelentősége, csökken a társas érintkezések száma, nő a felelősség. Ezeket a tapasztalatokat, úgy gondoljuk érdemes összegeznünk és megosztanunk munkatársainkkal is.

Mindennapi munkánkat nagyban segíti, hogy az általunk képviselt értékek nem csak szóhagyomány útján, hanem írásban megerősítve is elérhetőek. A UCC Etikai Kódexe foglalja össze melyek azok az értékek, melyek fontosak számunkra, és ezeket hogyan képviselhetjük jól szakmai életünkben, munkánk során is. A kiválóság, megbízhatóság, méltányosság, ügyfélközpontú gondolkodásmód és a határozott, pozitív kommunikáció csak töredékét képezi mindannak, ami együttesen „UCC-minőségűvé” teszi szolgáltatásainkat.

Igyekszünk a lehető legtöbbet letenni az asztalra, hiszen abban vagyunk jók, amit a legjobban szeretünk csinálni: segíteni másoknak, hogy sikeresek legyenek. Ezt szolgáltatásainkon, az ügyféltámogatáson, értékesítésen, és releváns üzleti megoldásokon keresztül érjük el a hétköznapokban.


Szeretne többet megtudni rólunk? Keressen minket:
Weblap: https://unitedcallcenters.hu
Email: info@unitedcallcenters.hu
Tel.: +36 1 510 0056