Legfrissebb híreink

REbot – chatbotokkal mentjük meg a világot a műanyagtól

REbot – chatbotokkal mentjük meg a világot a műanyagtól

A United Call Centers több mint 20 éve folytat nemzetközi szinten elismert ügyfélszolgálati és értékesítési szolgáltatásokat. Korán felismertük a jelentőségét annak, hogy fenntartható szolgáltatásokat kell nyújtanunk, ezért priorizáljuk a társadalmi felelősségvállalás azon módjait, amelyekkel támogathatjuk társainkat és környezetünket egyaránt.

Egyik saját fejlesztésű digitális CSR kezdeményezésünk a REbot, melynek fejlesztésekor a chatbot technológiát használtuk. A chatbotok olyan szoftveres automatizmusok, melyek lehetővé teszik, hogy az élő beszélgetés érzetét keltve válaszoljanak Messengeren a leggyakoribb felhasználói kérdésekre. Nagyon sokrétűen alkalmazhatók, segíthetnek időpontot egyeztetni, képesek termékek bemutatására, rendelés leadására, vagy akár nyereményjátékok szervezésére is.

A REbot az egyik legkülönlegesebb a chatbot projektjeink közül. Egyszerre ötvözi a forradalmi chatbot technológiát, a játékosságot, és a környezettudatos életszeméletet. A Műanyagmentes Július nevű kezdeményezést már másodjára támogatjuk vele, és cégen belüli nyereményjátékban ösztönözzük a munkatársakat, hogy kevesebb egyszer használatos műanyagot vásároljanak. A legügyesebb játékosok nyereményben részesültek, ezzel is motiválva őket arra, hogy a jövőben is életük részét képezze a környezettudatos magatartás.

2020-ban már több mint 290 kihívást teljesítettek a munkatársaink a REboton keresztül. A chatbot segítségével, a munkatársaink kreatív alternatívákat találtak a műanyag szatyrok, és egyszer használatos csomagolások helyett. A legaktívabb játékosunk – Kovács Mónika – egyedül több mint 66 kihívással bizonyította környezettudatosságát, a szintén dobogós Tóth Bea és Drozsdik Imola mellett.

Szeretnénk továbbfejleszteni, és minél népszerűbbé tenni környezetvédő megoldásunkat. A chatbot technológia rohamosan fejlődik napról-napra, segítségével könnyebben és gyorsabban oldhatjuk meg problémáinkat. A UCC célja, hogy minél több digitális megoldást alkalmazzon, és idővel akár papírmentes vállalattá váljon. A chatbot hamarosan képesek minden papírmunkát kiváltani, és az üzleti életben, például HR folyamatokban, és az ügyfélszolgálati és értékesítési feladatokban is élen fognak járni.


Szeretne megismerkedni chatbotjainkkal? Keressen minket:
Weblap: https://unitedcallcenters.hu
Email: info@unitedcallcenters.hu
Tel.: +36 1 510 0056