Május 6-án Five9 EMEA Summit

 

A United Call Centers csapatát Szmolinka Zsolt képviseli

Május 6-án, csütörtökön délután, helyi idő szerint délután 14 órai kezdettel indul, és egészen este 6-ig tart a Five9 EMEA Summit online konferencia. A rendezvény fő témája a technológia szerepe az ügyfélélményben és a contact center üzletágban. A United Call Centers részéről Szmolinka Zsolt vesz részt a délután fél 4-kor kezdődő Reimagine your CX – Gondold újra az ügyfélélményed! – című beszélgetésben.

Zsolt a konferenciáról és a várható témákról a következőket mondta:

„A technológia szerves része lett az életünknek, és rendkívül nagy szerepet játszik a vállalatok ügyfélélményében, ezt az elmúlt időszak is bebizonyította. Megfelelő technológia és az azt biztosító partnerek nélkül senki sem lehet sikeres a contact centerek piacán. Ha valaki bármilyen szinten, akár megbízóként, akár szakemberként részese ennek az ágazatnak, érdemes regisztrálni a rendezvényre - biztos vagyok benne, hogy mindannyiunk számára hasznos tudnivalókkal szolgál majd ez a délután.”

Regisztráció és további információk a Five9 EMEA Summit weboldalán, és a rendezvényhez kapcsolódó LinkedIn-eseményen!