Mesél a call center – Immár online hangoskönyvben is!

 

Családbarát munkahelyként fontos számunkra, hogy szebbé varázsoljuk az ünnepi időszakot kicsiknek és nagyoknak egyaránt, még ha ez csak annyit jelent, hogy pár percnyi jókedvet, boldogságot csempészünk a mindennapokba. Ezért indítottuk el 2019 végén a United Call Centers mindmáig ingyenesen hívható „Mesél a call center” szolgáltatását.

A mesék minden korosztály számára fontosak, hiszen számos kutatás igazolja, hogy sokkal gazdagabb a szókincse azoknak a gyerekeknek, akik rendszeresen hallanak meséket szüleiktől. Ezáltal megismerkednek az olvasás örömével, és később az iskolában is könnyebben boldogulnak. Aki pedig olvasott már mesét gyermekének elalvás előtt, biztosan egyetért abban, hogy kevés ehhez hasonlóan minőségi időtöltés létezik gyerekek és szülők számára egyaránt. Ezért is hoztunk létre egy ingyenesen hívható mesevonalat csapatunk segítségével, hogy azok a gyerekek se maradjanak mese nélkül, akiknek bármilyen okból nem tudnak felolvasni szüleik a téli estéken. Összegyűjtöttünk megannyi gyönyörű, tanulságos mesét, amelyek immár két éve bármikor meghallgathatók a UCC munkatársainak előadásában. A díjmentesen hívható mesevonal a 06-80-442-996 telefonszám tárcsázásával érhető el, magyar és angol nyelven egyaránt.

Idén pedig, azok kedvéért, akik bármilyen okból nem tudják a telefonos szolgáltatást igénybe venni, online hangoskönyv formájában is megosztunk néhány mesét. Bízunk abban, hogy sokaknak szolgál majd kellemes aláfestésként az ünnepi készülődéshez, vagy épp egy családi összejövetel után, amikor a kicsik már lefekvéshez készülődnek.

Móra Ferenc „A didergő király” című meséjét elmondta: Szmolinka Nóra
Illusztrációk: Hahn Petra

Hallgasd meg Aiszóphosz: A bagoly és a tücsök című fabuláját angolul ebben a bejegyzésben!

További mesék a United Call Centers ingyenesen hívható telefonvonalán: +36-80-442-996