A UCC-ről röviden
A United Call Centers az egyik legmeghatározóbb szereplő immáron több mint 20 éve a hazai call center iparágban. A kezdetektől fogva a világ vezető nagyvállalataival együtt dolgozunk, hogy az ügyfelek a lehető legkiválóbb szolgáltatásokban részesüljenek, Európa- és világszerte.
Manapság a szektorban elengedhetetlen a digitális kompetenciák megléte, ezért a call center, mint munkahely kifejezetten vonzó az Y- és Z-generációs „digitális nomádok” számára. A UCC átlagéletkora emiatt alig 25.5 év, hiszen évről-évre új kollégák csatlakoznak hozzánk az iskolapadból. Nézzük, mit is kínál egy nemzetközi call center egy frissen végzett fiatalnak.
1. Segítünk belépni a nemzetközi üzlet világába
A UCC mindig nyitott az új tehetségek támogatására. Belépőszintű pozíciókkal, rugalmas munkarenddel és a fiatalok készségeit fejlesztő, változatos feladatokkal várjuk új munkatársainkat.
Mit is lehet dolgozni egy call centerben pályakezdőként?
- Értékesítés és telemarketing
- Ügyféltámogatás magyar és idegen nyelveken
- Online marketing, PR, vállalati kommunikáció
- Junior webfejlesztői feladatok
Ez a négy fő terület jelenti a UCC tevékenységeinek gerincét, melyekkel értéket teremtünk Partnereink számára. Nincs két egyforma projekt, így minden szolgáltatásnak megvannak a maga kihívásai és eredményei, ezáltal nincsenek monoton munkanapok és folyamatok nálunk.
Munka és magánélet: hogyan egyensúlyozzak?
A UCC-nél fontos, hogy munkatársaink mind a vállalaton belül, mind azon kívül minőségi életet éljenek testileg-szellemileg. Ennek alapja, hogy segítünk rugalmasan beosztani a munkaidőt, hogy a kollégák fel tudjanak töltődni, és újult erővel, pozitívan térjenek vissza a munkához. Általánosan elmondható, hogy négy megközelítést ismerünk a közös munkában:
- Belépő szintű teljes munkaidős állások
- Diákmunka
- Otthoni munkavégzés
- Gyakornoki program
Minden munkavállalói kapcsolatnak megvannak a sajátosságai, így a diákmunka például segít tapasztalatot szerezni és illeszkedik a munkatársak tanrendjéhez. A gyakornoki programunk pedig szintén az oktatáshoz kapcsolódik, és segít teljesíteni az elvárt gyakornoki időt a képzésben. A nemzetközi piacon a UCC már évek óta dolgozik otthoni munkarendben, és idén először magyar vonatkozásban is sikerre vittük ezt a különleges üzleti modellt. Márciusban 2 nap alatt több mint 100 munkatársat költöztettünk otthoni környezetbe, számítógépeket, mobilinternetet, és költöztető autót biztosítva kollégáinknak.
2. Annyit tanítunk meg, amennyit csak szeretnél
A hosszú távú siker kulcsa a tanulás. Ennek jegyében a UCC-nél számos belső képzési programmal gyarapítjuk munkatársaink tudását, melyek nem csak a projekthez kapcsoló képzések, hanem általános kompetenciákat is fejlesztenek. Belső képzési akadémiánk, a United Standards of Excellence (USE) az alábbi pillérekre épül:
- Értékesítési szemlélet
- Minden szolgáltatásban, így az ügyféltámogatásban is fontos feltérképezni az ügyfelek igényeit, és minőségileg megvalósítani elképzeléseit, ebben segít az erős értékesítési hozzáállás.
- Személyiségtipológia
- Manapság divatos kifejezés a „testreszabott” megoldás, de a UCC-nél ez nem csak egy kulcsszó. Folyamatosan fejlesztjük önismeretünket, és nyitottak vagyunk ügyfeleink megismerésére a siker érdekében.
- Vezetői továbbképzések
- A tehetséges kollégák előtt nincsenek zárt ajtók: egyéni fejlesztési tervekkel segítjük őket, hogy elérjék céljaikat, és ambíciózusak legyenek.
Úgy véljük, az eddigi sikereink alátámasztják modellünk létjogosultságát, és a jövőben is ennek szellemében fejlődünk tovább.
3. Már családalapításban gondolkosz? Vágj bele!
Munkánk és sikereink mozgatórugója a család, így magától értetődő, hogy családorientált vállalatként gondolunk magunkra. Minden évben új és új utakat keresünk a kisgyermekes munkatársak támogatására, hiszen számukra minden segítség jól jön. Néhány kezdeményezésünk:
- Rugalmas munkabeosztás – korábban, vagy később kezdeni nem hangzik nagy dolognak, de bármikor szükség lehet segítségre.
- Gyermekszoba – az elmúlt évek legsikeresebb programja a UCC játszószoba, ahol a kollégák gyerkőcei együtt játszhattak az irodában gyermekfelügyelet mellett.
- Családi programok – minden évben kedveskedünk farsangi, halloweeni és Mikulás-rendezvényekkel, ahol kicsik és nagyok is jól érzik magukat.
- Iskolakezdési támogatás – az idei évben már a sulikezdésre is igényelhető támogatás, hiszen ez mindig nagy költséget jelent a családnak.
4. Unique Company Culture
A United Call Centersnél a kiemelt figyelmet fordítunk egymás támogatására, segítésére. Vállalati kultúránk erős, stabil alapokra épül, melyet Etikai Kódexünk foglal írásba. A legfontosabb alapelemek, melyekből munkánk minden nap profitál:
- Pozitív, határozott kommunikáció
- Csapatszellem, egymás tisztelete, szeretete
- Integritás, etikus, fair hozzáállás
- Fogyatékosságbarát, családbarát, véradóbarát felelősségteljes munkaadó
- Környezettudatos, társadalmilag érzékeny hozzáállás
A fenti pontok nem külső elvárások eredményei, hanem egyszerűen a már évtizedek óta fennálló viselkedési normáink rögzítése írásban. Ez a fajta kedves, tisztelettudó kommunikáció, amely érzésünk szerint sikerre visz minket, és amelyet mind ügyfeleink, mind egymás felé tanúsítunk.
Szívesen dolgoznál ilyen csapatban? Beszéljünk róla:
Weblap: https://unitedcallcenters.hu
Email: info@unitedcallcenters.hu
Tel.: +36 1 510 0056