Rólunk, nem is oly' röviden
A UCC több mint 20 éve nyújt call center szolgáltatásokat, kezdetben a hazai, és mára a nemzetközi piacon is sikeres szereplőként. Mára szolgáltatáspalettánk jelentősen kibővült, és a „klasszikus” telefonos ügyfélszolgálat és értékesítés mellett, élen járunk technológiai, munkaerőképzési, és humánerőforrás területeken is. Mindez nem lenne elképzelhető elkötelezett, tehetséges munkatársak nélkül, és ezért mindig nyitottak vagyunk új emberek megismerésére.
Mit is jelent a „CC” a „UCC”-ben?
Szolgáltatásaink fő hangsúlyát ma is az ügyfélkapcsolatok kezelése és a minőségi értékesítési és call center megoldások jelentik. 2008 óta otthonról dolgozó nemzetközi divízóink révén, több nyelven is támogatjuk a hazai és nemzetközi nagyvállalatokat, lehetővé téve az otthoni munkavégzést is. A szinte bárhol elérhető Internet, és számítógépek révén munkatársaink nem csak ergonomikus, modern irodáinkban, de otthon is dolgozhatnak. A telefon, bár még mindig jelentős csatorna, csupán egy a sok közül: emailben és chaten keresztül is segítjük ügyfeleinket. A horizonton pedig már megjelentek a jövő megoldásai, mint a mesterséges intelligenciával támogatott ügyfélszolgálat, és a video alapú megoldások is.
Ismerjük meg egymást
Mivel több mint két évtizede vagyunk a szakmában, nagy hangsúlyt fektetünk a megfelelő tehetségek megtalálására és kiválasztására. Egyedi toborzási folyamataink elérték azt a magas színvonalat is, hogy nemzetközi vállalatok is bennünket bíznak meg kollégáik toborzásával. Személyiségtipológiára, helyzetgyakorlatokra és az egyén megismerésére épülő megoldásaink mind személyesen, mind online segítenek a jelölteknek megtalálni a számukra megfelelő pozíciót. A toborzás során nem csak mi tudunk meg többet Rólad, de számodra is teljes körűen bemutatjuk a UCC életét, eredményeinket, elvárásainkat. Fontos, hogy tudd, hova érkezel – és hogy miért érdemes velünk tartanod.
Minden Call Center Tudás Egyeteme
A UCC-vel közös utad nem ér véget az állásinterjúval – nem csak munkahelyet, de közösséget is szeretnénk építeni. Ehhez nem csak szakmai képzésekkel, és munkahelyen kívüli csapatépítéssel, de önismereti, soft skill, értékesítési, sőt akár ügyfélkapcsolati és vezetői képzésekkel járulunk hozzá. United Standards of Excellence, azaz USE néven említjük kiterjedt training programjainkat – azért, hogy ténylegesen használd a megszerzett tudást minél gyakrabban, és hatékonyabban karriered építésére.
I Want You for UCC
Nem csak az élethosszon tartó tanulásra helyezünk hangsúlyt, de egymás tiszteletére, elfogadására, a méltányosságra, és a pozitív, sikerorientált gondolkodásra is. Úgy gondoljuk ez sikereink alapköve, és enélkül nem tartanánk ott, ahol most vagyunk. Célunk, hogy a közösen eltöltött idő mind szakmailag, mind emberileg minőségi legyen, és ebben kommunikációs kultúránk kulcsfontosságú szerepet játszik. Épp ezért, vállalati Etikai Kódexunk fontos eleme, hogy mind az ügyfelekkel, mind egymással, minden vezetői szinten a kiválóságra kötelez minket abban ahogy egymáshoz hozzáállunk.
Mit gondolsz? Szívesen csatlakoznál hozzánk? Itt érhetsz el minket:
Weblap: https://unitedcallcenters.hu
Email: info@unitedcallcenters.hu
Tel.: +36 1 510 0056