HOA IPA Konferencia 2019

HOA IPA Konferencia 2019 - UCC

2019. november 6-án ismét megrendezésre került a második magyar iPAC (intelligens folyamat-automatizálási konferencia), ahol a UCC Ügyvezető Igazgatója és Sales Managere is részese lehetett a legújabb, leghasznosabb robotizált folyamatautomatizálások bemutatásainak, prezentációinak és elemzéseinek. A konferencia célja az volt, hogy támogatni tudja az üzleti szolgáltatási ágazatot és annak vezetőit. Bemutatásra kerültek az iparági vezetők ötletei, technológiáinak megoldásai, valamint bevált gyakorlatai.

A HOA tag UCC, elkötelezett híve a folyamatok automatizálásának. A tavalyi konferenciát követően a műanyagmentes július hatására kezdeményezett, és létrehozott egy környezettudatosságra edukáló Messenger Chatbotot (REbot néven). Ebben a kollégák egy kompetitív verseny keretén belül tudtak kihívásokat teljesíteni, ezzel felhívva a figyelmet a környezetvédelem és Földünk épségének fontosságára.

A UCC az SSC és BPO iparág legjobb forradalmi technológiáit ötvöző megoldásaival, innovatív szolgáltatásaival, immáron robotikus folyamatautomatizációival is támogatja jelenlegi és leendő partnereit, valamint virtuális – otthoni munkavégzéssel foglalkoztatja munkavállalóit. A jövő évre való tekintettel cégünk igyekszik a munkavállalók reggeli rutinjainak automatizálásában, ezzel költséghatékonyságot generálva, valamint a monoton munkavégzést és kiégést kiküszöbölve.

Célunk, hogy a KKV szektoron belül egyedülálló módon a vállalatunk képes legyen segíteni és gördülékenyebbé tenni minden UCC-s kolléga munkavégzési folyamatát, motivációinak fokozását. Kiemelkedő fontosságúnak tartjuk az általunk támogatott megoldások folyamatos fejlesztését, újítását és az e-kereskedelmi megoldások automatizációjával kívánjuk megnyitni az utat a gyors és hatékony értékesítések, szoftverfejlesztések irányába, a social media és a chatbotok integrációjával. Ezen értékekkel karöltve hosszú távon szeretnénk biztosítani a munkavállalóink, ügyfeleink és partnereink számára minőségi szolgáltatásainkat, az elégedettségi faktor megőrzése mellett.