United Call Centers

HOA iPA Conference 2018 – United Call Centers Kft.

HOA IPA Conference 2018 - UCC

A robotizált folyamatautomatizálás (Robotic Process Automation – RPA) napjaink leggyorsabb ütemben fejlődő tudományterülete, mely a közeljövőben az üzleti élet legradikálisabb változásait idézheti elő. Melyek az RPA rövid- és hosszútávú előnyei? Hogyan alkalmazhat egy vállalkozás szoftverrobotokat? Hogyan oszlassuk el azon kétségeket, mi szerint a „robotok” miatt munkahelyek szűnhetnek meg?

Az RPA gyökeresen átalakítja a hatékony munkavégzésről alkotott korábbi elképzeléseinket. A HOA tag United Call Centers Kft. örömmel csatlakozik a Hungarian Service & Outsourcing Association (HOA) által szervezett RPA szakmai konferenciához.

A 2018. november 7-én, a Corinthia Hotel Budapest helyszínén megrendezésre kerülő Intelligent Process Automation Conference célja megválaszolni a robotizációval kapcsolatos kérdéseket, és átfogó képet adni a terület kézzelfogható, gyakorlati sikereiről napjainkban.

A United Call Centers az innováció és a partnereink részére nyújtott hozzáadott érték növelésének jegyében a szoftverrobotokat alkalmazó informatikai és ügyfélkapcsolati szolgáltatók globális élmezőnyébe tartozik. Cégünk kiemelkedő fontosságúnak tartja az általunk támogatott megoldások folyamatos fejlesztését, és az e-kereskedelmi megoldások automatizációjával kívánjuk megnyitni az utat a gyors és hatékony online értékesítés előtt. A gyakorlatban ezek a szoftverfejlesztések a közösségi média és a chatbotok integrációjával, intelligens felugróablakokkal segítik a vásárlókat, hogy önállóan, pár kattintással hozzájussanak a kívánt termékhez vagy szolgáltatáshoz. Emellett a felhasználói elégedettség, így a vásárlási potenciál is magasabb, mint a klasszikus marketing csatornákon mérhető, hiszen rendkívül pontos és jól definiált targetálási lehetőségeket biztosítanak az újgenerációs eszközök.

Annak érdekében, hogy a vállalkozások átfogó képpel rendelkezzenek a munkaterheik robotizált folyamatautomatizálás (RPA) általi csökkentésének lehetőségeiről, a United Call Centers által támogatott konferencián a szakma elismert képviselő mutatják be az RPA bevezetésének feltételeit. Az esemény résztvevői betekintést nyernek a szoftverrobotok által elérhető költséghatékonyság kimagasló mértékéről a bemutatott esettanulmányokon keresztül, és megismerhetik azokat a szolgáltatókat, akik a United Call Centers-hez hasonlóan már kipróbált megoldásokat nyújtanak az intelligens folyamatautomatizálás terén.

Regisztráljon az eseményre a http://www.hoaipaconference.hu weboldalon, és csatlakozzon a jövő megoldásainak alkalmazóihoz 2018. november 7-én, a Corinthia Hotel Budapest impozáns rendezvénytermében.