USE Belső Képzési Akadémia – Tréningek

USE Belső Képzési Akadémia – Tréningek

Játszva tanul az ember!

2016 márciusában a United Call Centers USE Belső Képzési Akadémiát indított útjára. A UCC tréningmódszertan elsődleges célja, hogy felkészítse a munkatársakat arra, hogy minden területen professzionális szintű szolgáltatást tudjanak nyújtani partnereink számára. A képzési programunk szándéka az volt, hogy a kollégák részére kompetenciafejlesztést indítsunk el, amely mérhető eredményével hatékonyságjavulást segítsünk elő, úgy, hogy játszva sajátítsunk el olyan készségeket, amelyeket nemcsak a munkahelyünkön, hanem a hétköznapi életben is hasznunkra válnak.

Mit ad a USE Belső Képzési Akadémia

  • Készségfejlesztést
  • Tudást
  • Látásmódot
  • Motivációt
  • Karrierprogramot
  • Minőséget
  • Rendszerességet
  • Professzionalitást
  • Hatékonyabb értékesítési mutatót
  • Magasabb eredményességi rátát
  • Alacsonyabb ügyfél-lemorzsolódási eredményt

A tréningek végeztével azonban nem áll meg a folyamat, mondhatnánk azt is, hogy szinte akkor kezdődik igazán.

A USE készségfejlesztő tréningjei után a képzésben résztvevő kollégák tréningértékelő lapot töltenek ki, mely tartalmazza az elvárásuk teljesülését, a képzés színvonalát, a tréner/oktató tapasztalatát, a csapat működését, a tanultak hasznosíthatóságát, így egy komplex képet nyújt nekünk az addigi tapasztalatokról. A tréning értékelőlapjait összesítés után elküldjük a vezetőknek, és írunk mellé egy szakértői véleményt a képzésről, a csapat összetételéről, hogy minél tisztább képet kapjunk a fejlesztés adott szakaszáról.

Beépítés a fejlesztési folyamatokba

Az összesített tréningértékelő lapok eredményeit, fejlesztési terveit, javaslatait figyelembe vesszük és beépítjük a fejlesztési folyamatainkba. Mivel egy fejlesztési tervet nem tudunk, és nem is akarunk változtatás nélkül minden kollégánál alkalmazni, ez rendkívül jó alapot ad a további egyéni fejlesztések személyre szabott kialakításához. Így mindenki abban fog tudni előre lépni, amiben valóban szüksége van fejlődésre.

A tréning befejeztével a tanulás folyamata nem ér véget. Ahhoz, hogy egy adott kompetencia alkalmazás szintjén valóban készséggé váljon, további gyakorlásra, időre van szükség. A tréning után lelkes és motivált emberek térnek vissza a munkájukhoz. Fontos, hogy a tréning résztvevői folyamatosan kapjanak segítséget és motivációt a további fejlődéshez. A Soft Skill Team ebben tud igazán segíteni, hogy az egyéni fejlesztés segítségével a tudás beépüljön és készséggé váljon.

Tanuljunk, fejlődjünk, hiszen ezek nélkül elérhetetlen a haladás!