Sajtóközlemény

Rugalmas foglalkoztatási rendszer bevezetése a United Call Centers Tanácsadó Kereskedelmi és Szolgáltató Kft-nél.

A UNITED CALL CENTERS Kft. a GINOP-5.3.2-16 „A rugalmas foglalkoztatás elterjesztése a GINOP-3.2.konvergencia régiókban – Rugalmas, családbarát foglalkoztatási módszerek bevezetése a munkáltatóknál” című pályázati felhíváson európai uniós vissza nem térítendő támogatásban részesült.

  • A projekt támogatási azonosítója: GINOP-5.3.2-16-2016-00246
  • A projekt időtartama: 12 hónap
  • A projekt összköltségvetése: 13.048.000 Ft
  • A projekt megvalósulásának helyszíne: 3525 Miskolc, Kis-Hunyad u. 9.

A projekt célja, hogy a United Call Centers Kft. a minőségi szolgáltatásnyújtás további fenntartása érdekében képessé váljon a rugalmas foglalkoztatási körülmények, többek között a munkaidő beosztásának területén is családbarát munkahely kialakítására.

A tervezett fejlesztés során az atipikus foglalkoztatási formák közül a távmunka, valamint a kötetlen munkarend bevezetésére nyílik lehetőség. A rugalmas foglalkoztatás bevezetése érdekében szakértői tanácsadás és képzések megvalósítására kerül sor egy munkahelyi mentor támogatásával. Rugalmas foglalkoztatási rendszer bevezetése a United Call Centers Tanácsadó Kereskedelmi és Szolgáltató Kft-nél GINOP-5.3.2-16-2016-00246 pályázat egy részét a munkavállalói képzések, tréningeket tekintetében a Learning Innovation Kft. felnőttképző cég (engedélyezési szám: E-000617/2014) közreműködésével valósulnak meg.

Tréningprogramok a United Call Centers Kft.-nél

A United Call Centers Kft. 40 munkatársa részére 2017.09.15-16-18-án megtartásra került az Együttműködés fejlesztés tréning. (Képzési program neve: Együttműködés fejlesztése atipikus foglalkoztatású szervezetekben)

A Stressz, konfliktuskezelés, életmódfejlesztés (képzési program neve: Stressz menedzsment tréning) programjai 2017.09.22-23-29.-én valósultak meg közel 40 fő munkatárs bevonásával.

A Hatékony kommunikáció (képzési program neve: Hatékony kommunikáció hagyományos és atipikus foglalkoztatást alkalmazó munkaszervezetekben) tréning 2017.10.10-11-én 15 fő, 2017.11.14-15-én 13 munkatárs képzésével fejeződött be.

A Vezetői hatékonyság fejlesztése tréning (képzési program neve: Vezetői hatékonyság fejlesztése atipikus foglalkoztatást alkalmazó munkaszervezetben) 2017.10.18-19-én 15 fővel, a Delegálás – avagy hogyan dolgoz(z)unk EGYÜTT hatékonyan? című tréning pedig 2017.10.20-21-én 15 fővel valósult meg.

A Vezetői készségfejlesztés (képzési program neve: Vezetői készségfejlesztés atipikus foglalkoztatású szervezetben) 2017.11.16-17-én 15 fővel, valamint a Hatékony kommunikáció hagyományos és atipikus foglalkoztatást alkalmazó munkaszervezetekben képzési program 2017.11.20-21-én 15 fő fejlesztésével fejeződött be.

Az Időgazdálkodás tréning (képzési program neve: Időgazdálkodás a hagyományostól eltérő foglalkoztatásban) 20 fő képzése 2017.12.12-13-án és 2017.12.14-15-én 20 fővel valósult meg.

A Stratégiai tervezés, stratégiai menedzsment tréning (képzési program neve: Rugalmas szervezeti átalakítást támogató stratégiai tervezés) 2018.02.08-09.-én 15 fővel és a Rugalmas szervezeti átalakítást támogató stratégiai gondolkodás a vezetői munkában 15 fő képzése 2018.02.23 és 26.-án fejeződött be.

Elmélet és gyakorlat, jó hangulatban

A képzések után a tanusítványokat átvették a kollégák a trénerektől és boldogan helyezték ki a munkaasztalukra. A tréningek jó hangulatban teltek, elméleti és gyakorlati ismeretanyag feldolgozásával történtek. A képzésen résztvevők nagy motivációval, elvárással érkeztek a képzésre.

A program végén a tréningen résztvevők megfogalmazták, hogy a tanultakat, élményeket, tapasztalatokat a mindennapi munkájuk elvégzése során be tudják építeni és hasznosítani tudják.

A fejlesztés eredményeként a vállalkozás munkavállalói részére lehetőség nyílik a munka és a magánélet eredményesebb összehangolására, melynek eredményessége elkötelezettségük növekedésével is mérhető. A vállalkozás vezetői számára a megvalósított fejlesztés eredménye hosszú távon a vállalkozás versenyképességének növekedésében várható.

A projekt 100%-os támogatási intenzitással az Európai Szociális Alap és Magyarország költségvetése társfinanszírozásban valósul meg.

További információ kérhető:
info@unitedcallcenters.hu