A United Call Centers ismét megkapta a Dun & Bradstreet AAA tanúsítványát

A floridai Jacksonville-i székhelyű Dun & Bradstreet Corporation a világ egyik legnagyobb üzletiadatbázis-szolgáltató cége, akik elsősorban kockázati és pénzügyi elemzéseket készítenek ügyfeleiknek világszerte a kormányzati és gazdasági szféra legváltozatosabb területeiről, de globális üzleti kérdésekkel kapcsolatos kutatásokkal is foglalkoznak. A gyakran D&B-ként is emlegetett, 1841-ben, New Yorkban alapított cég jelenleg 38 országban 11 ezer munkatársat foglalkoztat, akik naponta több mint 2 millió ügyfelet szolgálnak ki üzleti információs termékekkel és szolgáltatásokkal, adatbázisuk világszerte több mint 300 millió cégről tartalmaz információkat.

A United Call Centers idén ismét megkapta a Dun & Bradstreet AAA tanúsítványát. Ez a típusú cégminősítés 1989-ben került bevezetésre, a magyar vállalkozások pedig 1996 óta kapnak lehetőséget arra, hogy üzleti stabilitásukat tanúsítvány formájában is megmutassák.

A minősítés több hivatalos forrásból származó adaton alapul. Magyarországi cégek esetében ilyenek például az Igazságügyi  Minisztérium adatai, a Cégbíróság bejegyzései, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal, illetve más hatóságok adatai. A hivatalos források adatai mellett a minősítés beépíti a vállalatra vonatkozó pénzügyi információkat, az aktuális mérlegadatokat, eredménykimutatásokat, trendeket. Figyelembe veszi a cég vagy szervezet demográfiai adatait, azaz a cég életkorát, tevékenységét, méretét, tulajdonosait, azok kapcsolódásait. A Fizetési tapasztalat program adataiból beépíti a minősítésbe, hogy az adott vállalkozás határidőben vagy késéssel, azaz milyen fizetési fegyelemmel egyenlíti ki számláit. A fentieken kívül számos egyéb gyűjtött információt is hozzátesz a rendszer a Dun & Bradstreet minősítéshez, például az esetleges végrehajtási adatokat vagy a vállalatról közölt sajtóhíreket.

AAA, AA vagy A minősítésre a magyarországi cégek mindössze 9,82 %-a jogosult. Az AAA (tripla A) minősítésre jogosult vállalatokkal az üzleti kapcsolat kialakításának pénzügyi kockázata rendkívül alacsony. Kozma Richárd, a United Call Centers ügyvezető igazgatója a következőket mondta az idei tanúsítvány megszerzése kapcsán:

„Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy ismét a megkaptuk Dun & Bradstreet pénzügyileg legstabilabb cégeknek járó tanúsítványát. Mivel ez a független, nemzetközi szakemberek által végzett objektív cégminősítés szigorúan szakmai szempontok alapján készül, tehát sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet rá, számunkra mindenképp fontos visszaigazolást jelent azt illetően, hogy jó úton járunk, és megbízóink hosszú távon is számíthatnak ránk megbízható partnerekként. Bár a legfontosabb szempont mindig az, mit csinálunk és hogyan, nem érdemes lebecsülni a biztos háttér és a kiegyensúlyozott működés fontosságát, hiszen ez a minőségi szolgáltatás és az elégedettség záloga is egyben, legyen szó akár ügyfeleinkről, akár munkavállalóinkról.”

Ha kíváncsi aktuális híreinkre, vagy egy nemzetközi BPO call center vállalat mindennapjaira, tapasztalataira szakmai és más területeken, iratkozzon fel hírlevelünkre, melyben havonta ajánljuk a United Call Centers Press Room legérdekesebb tartalmait!