Legfrissebb híreink

Multiskill modell: hogyan maradjunk sikeresek válság idején

Multiskill modell: hogyan maradjunk sikeresek válság idején - UCC

A költségoptimalizáció kiemelten fontos volt eddig is, de a veszélyhelyzet és az abból fakadó gazdasági károk miatt minden cég a megtakarítás útjait keresi. Az egyik leghatékonyabb mód a válság kezelésére az ügyfelekkel való magabiztos, pozitív, megszakítás nélküli kommunikáció. A United Call Centers költséghatékony megoldásaival elkerülhető, hogy a vásárlók frusztráltak legyenek mert nem kapnak választ kérdéseikre, nem tudnak rendeléseket leadni, visszajelzést adni a szolgáltatásokról. Teljeskörű ügyféltámogatási és értékesítési megoldásokat nyújtunk 24/7 lefedettség mellett, a világ bármely nyelvén.

A Multiskill model lényege, hogy hatékonyan kezeljük nemcsak a magas, de az alacsony számú megkereséseket is. A csökkenő kereslet ritkán teszi lehetővé a cégeknek, hogy napi 5-6 telefonhívás és pár email megválaszolására dedikált, nagy létszámú ügyféltámogató csapatot alkalmazzanak. A megosztott erőforrások, a párhuzamosan több projektet hatékonyan kezelő operátorok a komfortos ügyfélélmény megőrzése mellett megszakítás nélkül biztosítják az ügyfélvonalak nyitvatartási idejét, akkor is ha a megkeresések száma nem indokolja, hogy egy ember egész nap hívásokat várjon.

A UCC az elmúlt húsz évben több mint 12 iparágban mutatta meg ügyfélszolgálati és telesales szakértelmét. Legyen szó telekommunikációról, egészségügyről, vagy akár okostelefonokról, alaposan tanulmányozzuk Partnereink szolgáltatásait, training szakértőink teljeskörűen elsajátítják a szükséges ismereteket. Ezáltal biztosítjuk, hogy minden megkeresésre pontos választ tudjunk adni Partnereink nevében, a tőlük elvárt és megszokott színvonalon és hangnemben.

A United Call Centers új, megosztott erőforrásokra alapuló megoldása nagy terhet vesz le a fejlődő vállalkozások vállairól. Az ügyfélszolgálati- és értékesítési funkciók kiszolgálása napjainkban az Interneten, illetve telefonon történik, függetlenül a lokációtól. Otthonról dolgozó munkatársainkkal segítünk abban, hogy a Partner a saját központi tevékenységére fókuszáljon, termékeivel és szolgáltatásaival még több értéket teremtsen. Megbízható Partnerként vállaljuk ügyféltámogatási, e-commerce, telesales és releváns adminisztratív tevékenységek gyors és precíz ellátását, kimagasló ügyfélélmény mellett.


Ha szeretne ügyfeleivel kapcsolatban maradni, és új ügyfeleket szerezni a válság ellenére, forduljon szakértői csapatunkhoz.
Weblap: https://unitedcallcenters.hu
Email: info@unitedcallcenters.hu
Tel.: +36 1 510 0056