Legfrissebb híreink

5 ok, amiért fontos a többnyelvű ügyfélszolgálat

5 ok, amiért fontos a többnyelvű ügyfélszolgálat

Manapság minden cég számára fontos, hogy hatékonyan tartsa a kapcsolatot a vásárlókkal és ügyfelekkel. A globalizáció hatására, ezen ügyfelek már a világ bármely pontjáról megvásárolhatják a termékeket, szolgáltatásokat és pár perc alatt lezárulhat a tranzakció. Ettől függetlenül elkerülhetetlen, hogy a vásárlók néha nehézségekbe, problémákba ütközzenek, amelyek miatt az ügyfélszolgálathoz kell fordulniuk. Most öt pontban mutatjuk be, milyen hozzáadott értéket képvisel az ügyfelek számára a többnyelvű ügyfélszolgálat.

1. Több ügyfelet ér el különböző csatornákon

Egyre több kommunikációs csatorna jön létre minden nap. Ma már nem csak telefonon, hanem Facebookon, sőt Viberen vagy WhatsAppon is érdemes elérhetőnek lennie egy cégnek. A társadalmi változások miatt megváltoztak a kommunikációs szokások, és a fiatal generációk talán szívesebben kérdeznek írásban, mint telefonon. Az írásbeli kommunikációt nagyban támogathatják automatizált eszközök, például a chatbot technológia, melynek segítségével 24/7 azonnal megválaszolhatóak a gyakori kérdések.

2. Személyre szabott megoldásokat kínál

Mivel egyre nagyobb a globalizáció hatása, egyre több országból érkezhetnek érdeklődők a cég honlapjára, fontos, hogy őket a saját nyelvükön szólítsuk meg. A United Call Centers munkatársai révén akár 150 ország nyelvét képes támogatni anyanyelvi beszélőkkel. Munkatársaink ügyfélszolgálati szakértők is egyben, és segítőkész, türelmes, proaktív hozzáállással lelkiismeretesen az ügyfelek segítségét tartják szem előtt.

3. Magasabb minőséget ad az anyanyelvi támogatás

Hisszük, hogy mindenkinek a számára legkomfortosabb, professzionális szolgáltatást kell nyújtani. Ennek egyik alapköve, hogy ne legyen a partnerek közötti nyelvi akadály. A UCC nemzetközi divíziója több mint tíz éve dolgozik otthoni munkarendben, és számos munkatársunk van a világ minden táján. Ennek köszönhetően, legyen az angol, német, olasz, spanyol, francia, vagy akár mandarin, bármilyen nyelvre van szükséges ügyfeleinknek képesek vagyunk támogatni azt.

4. Sokrétű feladatokat lát el

Egy többnyelvű contact center számos feladatban segíti partnereit. Több iparágban is rendelkezik Partnerekkel a UCC, így büszkén dolgozunk együtt a telekommunikáció, a pénzügy, az autóipar, vagy akár az elektronikai ipar jelentős képviselőivel. Az ügyfélszolgálati teendők magukba foglalhatják az általános kérdések megválaszolása mellett a rendelések felvételét és nyomonkövetését, az extra szolgáltatások értékesítését és a technikai segítségnyújtást is.

5. Több munkalehetőséget ad

2020 tavaszán a világ legtöbb cége otthoni munkavégzésre váltott. A United Call Centers azonban már 2008 óta e mellett a módszer mellett tette le voksát, mert ez remekül kiegészíti a klasszikus, irodában történő munkavégzést, sőt teljesen helyettesítheti is.

A nemzetközi piacon szerzett tapasztalatainkat kamatoztatva, igyekszünk ügyfeleinknek a legrugalmasabb, skálázható megoldásokat nyújtani, minimális költségek mellett is kiváló minőséget elérve.

Munkatársaink számára pedig hatalmas könnyedség, hogy infrastrukturálisan magas színvonalú irodáinktól távol is velünk dolgozhatnak. Nincs másra szükség, mint erős nyelvtudásra, kiváló kommunikációs készségekre, és Internet elérésre. A szakmai tudást belső képzési akadémiánk, a USE (United Standards of Excellence) biztosítja testreszabott online képzésekkel.