Kenyai-Magyar Virtuális Üzleti Fórum a United Call Centers részvételével

Június 18-án, pénteken reggel 9 órakor veszi kezdetét a Kenyai-Magyar Virtuális Üzleti Fórum a HEPA, a Kenyai Nemzeti Kereskedelmi és Iparkamara és a Nairobi Magyar Nagykövetség közös szervezésében. Az online konferencián többek között szóba kerül az információs és telekommunikációs szektor, melynek kapcsán a United Call Centerst Lőrincz Ákos képviseli majd. Az esemény részleteiről is őt kérdeztük.

Hogyan kaptunk meghívást a Kenyai-Magyar Virtuális Üzleti Fórumra? 

A United Call Centers a nemzetközi piacon is sikeres vállalat, mely szorosan együttműködik a Magyar Exportpromóciós ügynökséggel, a HEPA-val, ennek kapcsán meghívást kaptunk a Magyar Exportpromóciós Ügynökség és a Kenyai Nemzeti Kereskedelmi és Iparkamara által közösen rendezett online eseményre, melynek az apropója egy virtuális üzleti fórum, kooperációban a Nairobi Magyar Nagykövetséggel.

Négy témáról beszélgetnek majd a rendezvény vendégei, melyek a mezőgazdasági, egészségügyi, vízügyi, illetve az ICT, tehát az információs és telekommunikációs szektor, tehát a mi működési területünk. Meghívásunk és bemutatkozásunk apropója, hogy nemzetközi BPO contact center vállalatként Kenyában is jelen vagyunk, elsősorban e-commerce, customer support szolgáltatásokkal.

Sokak számára akár meglepő is lehet, hogy egy afrikai országban már elérhető az ilyen típusú működéshez szükséges infrastruktúra. Mi a helyzet Kenyában ezen a téren?

Nagyon fontos látni, hogy Kenya egy rohamosan fejlődő ország, nagyon magas szintű infrastruktúrát alakítottak ki, fontos szerepet játszik a gazdasági életben az Internet, a telekommunikáció, az online megoldások, és ennek a részeként dolgozunk együtt az ottani partnereinkkel azon, hogy magas szintű call center megoldásokat nyújtsunk a helyi piacon. Mivel a United Call Centers hosszú ideje élen jár a távmunka alapú megoldásokban, a home office-ban, nincs akadálya annak, hogy anyanyelvi szinten szolgáltassunk, voltaképpen bármelyik, az országban beszélt nyelven.

Milyen nyelvekről beszélünk?

A teljesség igénye nélkül, az országban széles körben és magas szinten beszélt angol mellett elérhető a szintén hivatalos nyelvnek számító szuahéli, illetve igény szerint más, lokálisan elterjedt nyelvcsaládok, nyelvjárások is.

Milyen szerepben jelenünk meg az eseményen?

A United Call Centers az említett szolgáltatások kapcsán egy rövid elevator pitch során mutatkozik majd be a konferencia során, a beszélgetés információs és telekommunikációs szektorral kapcsolatos részében.

De mi az az elevator pitch?

Az elevator pitch rövid, 1-5 perces bemutatót jelent, ami röviden összefoglal egy koncepciót, például az adott vállalat fő tevékenységeit, értékeit. Az elnevezés abból a - talán igaz - városi legendából származik, miszerint az amerikai nagyvállalatok munkatársainak sokszor csak pár percnyi idejük volt egy-egy ötletük prezentálására házon belül, a cég vezetői felé, amíg közösen utaztak a liftben.

További információk és regisztráció a kapcsolódó Facebook-hírben!