Legfrissebb híreink

5 nyerő tipp, amivel céged honlapja kitűnhet a tömegből

5 nyerő tipp, amivel céged honlapja kitűnhet a tömegből - UCC

Minden vállalatnak fontos az első benyomás. Manapság ezt elsősorban az online térben kapjuk meg, a cég honlapjától és közösségi média felületeitől. Így hát nem is csoda, ha egy elavult website vagy egy pixeles fotó láttán a potenciális vevők kereket oldanak. A mai weblapoknak jól kell kinéznie asztali gépen, laptopon, okostelefonon és tableten egyaránt.

Most 5 lépésben mutatjuk be, hogyan ragadd meg a vevők figyelmét, és tedd vonzóvá számukra céged honlapját.

1. Haladj a korral

Talán a vállalkozásod alapításakor, első gondod volt weblapot építeni. Már több mint 20 éve kötelezővé vált ez a gyakorlat. De az azóta eltelt időben gyökeresen megváltoztak a honlapok, a mögöttük lévő technológia, és a róluk alkotott elképzeléseink. 2020-ban már keresve sem találhatunk Flash bővítményeket, eltűntek a felugró ablakok, és nem divat már a saját fórum üzemeltetése sem.

Érdemes átnézni, melyek a legújabb technológiák, amikre áttérve gyorsabb, szebb, és biztonságosabb élményt kínálhatunk a látogatóknak. Fontos, például hogy reszponzív legyen weboldalunk, azaz méretét automatikusan a telefon, laptop vagy az asztali monitor kijelzőjéhez igazítsa.

2. Barátkozz meg a közösségi médiával

A Facebook és a LinkedIn már lassan több évtizedes múltra tekintenek vissza. Óhatatlanul is beleivódtak a hétköznapjainkba, az iskolától kezdve a munkahelyen át mindenhol ott vannak. Mégis, naponta találkozunk olyan cégekkel, akik elhanyagolják online felületeiket, vagy nem is akarnak egyáltalán megjelenni az online térben. Gyakran feltesszük a kérdést: miért?

A vásárló, leendő üzleti partner, vagy egyszerűen a körülöttünk felhajtást keltő tömeg a közösségi médiában él és mozog. Egyre ritkábban pattintjuk fel a Google keresőjét, hisz már a közösségi oldalak is tálcán kínálnak minden információt. Egy egyszerű Facebook vagy LinkedIn oldallal könnyen tömegeket csábíthatunk weboldalunkra, ahol megragadhatjuk figyelmüket.

3. Mesélj magadról rendszeresen

Ha már van honlapod, bizonyára van egy rövid bemutatkozásod, talán egy több oldalas cégtörténeted négy generációig visszamenőleg. Nem szabad elfelejteni azonban, hogy napjainkban a figyelmet nehéz lekötni. Mindenképp célszerű blog, vagy rövid hírek formájában bemutatni sikereinket, kihívásainkat, közösségi életünket. Pár őszinte sor a munkatársaktól, egy-egy profi fotóval belopja magát az olvasó szívébe, és becsempészi oda brandünket is.

4. Beszélj idegen nyelveket

Nem minden cég szeretne az országhatáron túlra lépni: vannak akik hazai pályán a legjobbak. Mégis, elengedhetetlennek tűnik, hogy legalább angolul megmutassuk magunk a világnak. Az idegen nyelvű tartalmak a modernitást, progresszivitást tükrözik, és plusz forgalmat generálnak honlapunknak.

5. Bízz a szakértőkben

Honlapot fejleszteni nem könnyű, és jóllehet rémlik az informatika óráról valami HTML és valami CSS, most engedjük el a gyeplőt. Egy komolyan vehető weblap felépítése dedikált szakértői csapatot igényel. Számos olyan aspektus van, ami ma már külön szakmává nőtte ki magát. Ilyen a design, a tartalomírás, de már a keresőmotor-optimalizáció is, hogy minél előkelőbb helyen szerepeljünk a találati listán.

Egy jól felépített honlap „önjáró”, minimális karbantartással többszörösen megtérül a kezdeti befektetés. A cég arculatát, küldetését tükröző grafikai elemek és a szakmailag, formailag gondosan megtervezett tartalmak észrevétlenül vonzzák a tekintetet, mindezt a modern, megbízható technológia háttérnek köszönhetően.


A United Call Centers dedikált fejlesztői és social media csapata segíthet az online ráncfelvarrásban.

Fordulj hozzánk bizalommal:
Weblap: https://unitedcallcenters.hu
Email: info@unitedcallcenters.hu
Tel.: +36 1 510 0056