A United Call Centers a többnyelvű, otthoni koncepción alapuló call center szolgáltatások vezető globális szolgáltatója. A United Call Centers több mint 35 nyelven kínál többcsatornás Front Office BPO szolgáltatásokat, és jelenleg olasz nyelvű ügyfélszolgálati és fogyasztói ügyfélkapcsolati ügynököket keres nemzetközi csapatába.
Az új ügynökök az FMCG-szektor egyik legnagyobb partnerének magas szintű, többnyelvű ügyfélszolgálatának irányításában vesznek majd részt.
Feladatok:
Bejövő feladatok:
- A fogyasztói panaszok megválaszolása, osztályozása, támogatása és/vagy elbírálása a Partner irányelveinek megfelelően.
- A fogyasztói panaszok nyilvántartása és nyomon követése.
- Megrendelések, visszaküldések, visszautasítások, jóváírások, számlák feldolgozása.
- Tájékoztatás nyújtása a termékekről, szolgáltatásokról és márkákról.
- Technikai támogatás nyújtása, hibaelhárítás, weboldalon való navigáció a fogyasztóknak.
- Kritikus helyzetek azonosítása és eszkalálása, támogatás válsághelyzetben.
- A fogyasztói adatok kezelése.
- Új tagok regisztrálása, frissítés, jelszó, fiók és e-mail helyreállítása, felhasználók törlése.
- Speciális szakértői tájékoztatás és tanácsadás nyújtása a fogyasztóknak, amennyiben szükséges/megfelelő.
Kimenő feladatok:
- Újbóli kapcsolatfelvétel a fogyasztókkal bármelyik csatornán keresztül adott ügy megoldása érdekében.
- Kimenő telefonos piackutatás végzése a fogyasztókkal.
Back Office feladatok:
- Jelentések készítése a fogyasztói visszajelzésekről és az online beszélgetésekről, minősítések elkészítése és elküldése a fogyasztóknak.
- Közösségi médiatartalmak közzététele.
- Válság- és problémakezelés.
- E-kereskedelmi back-office támogatás.
- Adatbevitel.
Te lehetsz csapatunk következő tagja, ha:
- Az olaszt anyanyelvi szinten beszéled
- Legalább 1 év tapasztalatod van ügyfélszolgálaton végzett munkában, vagy ügyfelekkel kapcsolatos munkakörben
- Az olasz nyelvet megfelelően használod írásbeli és szóbeli kommunikációd során
- Nagyszerű analitikai készséggel, problémamegoldó képességgel és a részletekre való odafigyeléssel rendelkezel
- A Microsoft Office csomagját és az online alkalmazásokat ismered
- Van tapasztalatod a közösségi média/közösségi menedzsment területén
- Hatékonyan dolgozol csapatban és egyedül egyaránt
- Teljes munkaidőben és váltott műszakban (beleértve a hétvégéket is) tudsz dolgozni
- Biztos, hosszú távú munkát keresel, nagyszerű fejlődési lehetőségekkel
Ajánlatunk:
- Kiemelkedő javadalmazási csomag
- 100% home office munkavégzés
- Flexibilis munkaidő
- Barátságos és támogató környezet
- Nagyszerű fejlődési lehetőségek a vállalaton belül