Olaszul beszélő ügyfélszolgálati munkatárs

A United Call Centers a többnyelvű, otthoni koncepción alapuló call center szolgáltatások vezető globális szolgáltatója. A United Call Centers több mint 35 nyelven kínál többcsatornás Front Office BPO szolgáltatásokat, és jelenleg olasz nyelvű ügyfélszolgálati és fogyasztói ügyfélkapcsolati ügynököket keres nemzetközi csapatába.

Az új ügynökök az FMCG-szektor egyik legnagyobb partnerének magas szintű, többnyelvű ügyfélszolgálatának irányításában vesznek majd részt.

Feladatok:

Bejövő feladatok:

  • A fogyasztói panaszok megválaszolása, osztályozása, támogatása és/vagy elbírálása a Partner irányelveinek megfelelően.
  • A fogyasztói panaszok nyilvántartása és nyomon követése.
  • Megrendelések, visszaküldések, visszautasítások, jóváírások, számlák feldolgozása.
  • Tájékoztatás nyújtása a termékekről, szolgáltatásokról és márkákról.
  • Technikai támogatás nyújtása, hibaelhárítás, weboldalon való navigáció a fogyasztóknak.
  • Kritikus helyzetek azonosítása és eszkalálása, támogatás válsághelyzetben.
  • A fogyasztói adatok kezelése.
  • Új tagok regisztrálása, frissítés, jelszó, fiók és e-mail helyreállítása, felhasználók törlése.
  • Speciális szakértői tájékoztatás és tanácsadás nyújtása a fogyasztóknak, amennyiben szükséges/megfelelő.

Kimenő feladatok:

  • Újbóli kapcsolatfelvétel a fogyasztókkal bármelyik csatornán keresztül adott ügy megoldása érdekében.
  • Kimenő telefonos piackutatás végzése a fogyasztókkal.

Back Office feladatok:

  • Jelentések készítése a fogyasztói visszajelzésekről és az online beszélgetésekről, minősítések elkészítése és elküldése a fogyasztóknak.
  • Közösségi médiatartalmak közzététele.
  • Válság- és problémakezelés.
  • E-kereskedelmi back-office támogatás.
  • Adatbevitel.

Te lehetsz csapatunk következő tagja, ha:

  • Az olaszt anyanyelvi szinten beszéled
  • Legalább 1 év tapasztalatod van ügyfélszolgálaton végzett munkában, vagy ügyfelekkel kapcsolatos munkakörben
  • Az olasz nyelvet megfelelően használod írásbeli és szóbeli kommunikációd során
  • Nagyszerű analitikai készséggel, problémamegoldó képességgel és a részletekre való odafigyeléssel rendelkezel
  • A Microsoft Office csomagját és az online alkalmazásokat ismered
  • Van tapasztalatod a közösségi média/közösségi menedzsment területén
  • Hatékonyan dolgozol csapatban és egyedül egyaránt
  • Teljes munkaidőben és váltott műszakban (beleértve a hétvégéket is) tudsz dolgozni
  • Biztos, hosszú távú munkát keresel, nagyszerű fejlődési lehetőségekkel

Ajánlatunk:

  • Kiemelkedő javadalmazási csomag
  • 100% home office munkavégzés
  • Flexibilis munkaidő
  • Barátságos és támogató környezet
  • Nagyszerű fejlődési lehetőségek a vállalaton belül

    Jelentkezés

    Név *

    Lakhely *

    Telefonszám *

    E-mail cím *

    Születési idő *

    Legmagasabb iskolai végzettség *

    Nyelvismeret *


    Rendelkezik call centeres tapasztalattal? *

    CV feltöltés (nem kötelező) [doc|docx|pdf - Max:25MB]