Az 1999-ben alapított United Call Centers egy világszerte elismert call center cég, amely többnyelvű contact center szolgáltatásokra specializálódott, erős értékesítési fókusszal. Több mint 40 országban működünk, és 50 nyelvet és dialektust támogatunk, büszkék vagyunk arra, hogy kivételes ügyfélélményt nyújtunk.
A munkáról:
Ha szeretsz emberekkel kapcsolatot teremteni és folyékonyan beszélsz angolul, akkor téged keresünk!
Keressük csapatunk lelkes és barátságos új tagját, aki angolul beszélő ügyfélszolgálati munkatársként, segít ügyfeleinknek a problémáik megoldásában és kérdéseik megválaszolásában. Hibrid (90% home office – 10% miskolci irodai jelenlét), rugalmas munkavégzéssel.
Feladatok:
- Angol nyelvű ügyfélszolgálat nyújtása telefonon, e-mailben és chaten keresztül.
- Az ügyfelek kéréseinek hatékony kezelése.
- Információk nyújtása a Partner termékeiről és szolgáltatásairól.
- Felmerülő problémák beazonosítása és megoldása.
- Ügyfélkapcsolatok kiépítése és fenntartása.
Követelmények:
- Kiváló angol nyelvtudás szóban és írásban (legalább C1 szintű).
- Korábbi tapasztalat call center környezetben.
- Erős kommunikációs képességek.
- Rugalmasság és problémamegoldó képesség.
- Ügyfélközpontú gondolkodásmód és pozitív hozzáállás.
Mit kínálunk:
- Versenyképes fizetés és juttatási csomag.
- Hibrid munka (90% home office – 10% miskolci irodai munkavégzés)
- Fiatalos és barátságos munkakörnyezet.
- Szakmai fejlődés támogatása.
Ne hagyd ki ezt a lehetőséget, hogy egy dinamikusan fejlődő vállalat részévé válj! Jelentkezz most!