Az Aiden CSAT elemzi a chat, e-mail és hívások által generálódott beszélgetéseket, és valós idejű ügyfélelégedettségi mutatókat készít, feltárva nemcsak az értékeléseket, hanem azok hátterét is.

Az Aiden CSAT új szintre emeli az ügyfél-visszajelzések elemzését. A hagyományos kérdőívek és lassú kézi feldolgozás helyett az AI valós időben alakítja át a szöveges és hang alapú visszajelzéseket megbízható CSAT- és NPS-mutatókká. Fejlett érzelemelemzése felismeri a vegyes hangulatokat, így pontos, árnyalt képet ad az ügyfélélményről. Az adatok automatikusan kategorizálódnak termék, szolgáltatás és élmény szerint, segítve a csapatokat az elégedettség vagy frusztráció forrásainak azonosításában. A több mint 40 nyelvet támogató rendszer a CRM-, chat- és BI-platformokhoz is integrálható, így minden döntés valós idejű információkra épül.






Az Aiden CSAT nemcsak méri, hanem javítja is az ügyfél-elégedettséget. Valós idejű irányítópultjai felismerik a kockázatokat, növelik az ügyfélmegtartás lehetőségét és új növekedési stratégiákat tárnak fel. Rendszerünk különböző iparágakban támogatja a többnyelvű működést, csökkenti a költségeket és kiemelkedő ügyfélélményt nyújt.


Az Aiden CSAT a UCC díjnyertes ügyféltámogatási szoftvereinek egyike. A UCC nemzetközileg elismert az AI-alapú innováció terén, és iparágakon átívelően segíti a vállalatokat abban, hogy átalakítsák az ügyfelek megértésének és bevonásának módját. Az iparági szakértelem és a legmodernebb technológia ötvözésével ügyféltámogatási szoftvereink mérhető javulást hoznak az elégedettség, a lojalitás és a működési hatékonyság terén, új szintre emelve az ügyfélélményt világszerte.

English
Deutsch
Italiano