United Call Centers

Turizmus

A turizmus és vendéglátás területén számos hazai és külföldi ügyfél a United Call Centers megbízható szolgáltatásait választja. A légiközlekedés-logisztika, help-desk, ügyféltámogatás és online marketing mind maximális ügyfélelégedettség mellett kerülnek lebonyolításra, és ügyfeleink ismertségének és elismerésének megerősítését segítik. Az ügyfélközpontú, segítőkész operátorok jelentik a garanciát arra, hogy ügyfeleink vásárlói gyors és hatékony megoldást találjanak. Partnereink a United Call Centers megoldásait választják, mivel cégünk kiterjedt tapasztalattal rendelkezik egyedi contact centerek kidolgozása terén. Az ISO 9001:2008 minőségirányítási tanúsítvány garantálja, hogy a szolgáltatás teljes hatékonysággal működik, és minden tekintetben megfelel az SSC ipar elvárásainak. Az infrastruktúrálisan és ergonómiailag is kiemelkedő call center lehetővé teszi, hogy az általunk – de Ügyfeleink nevében – nyújtott ügyféltámogatási szolgáltatás elérhető legyen a nap 24 órájában.

Az elszállásolás megszervezése, utazásszervezés, ügyféltámogatás és logisztika támogatás mellett a United Call Centers számos szolgáltatást kínál Ügyfeleinek. A Call Center Outsourcing magába foglalja a közösségi média menedzsmentet, kimenő és bejövő hívások kezelését, értékesítést, túlcsorduló hívások fogadását, vásárlói elégedettségfelméréseket, és időpont foglalást egyaránt. Rugalmasan készítünk elő rövid-, közép-, és hosszútávú kampányokat, melyek tökéletesen lefedik partnereink igényeit. Technológiai és szoftveres infrastruktúránk lehetővé teszi omnichannel megoldások kialakítását. Ez annyit tesz, minden kommunikációs csatornát magába foglal – telefon, email, közösségi média stb. A United Call Centers egyetlen szolgáltatóként képes kezelni minden csatornát. Innovatív technológiák alkalmazásával segítjük elő az ügyfélélmény maximalizálást, mely a gyakorlatban chatbotok és intelligens felugróablakokkal segíti a vásárlókat. Az ügyfelet napi, heti, havi és negyedéves riportok tájékoztatják a szolgáltatás állapotáról és fejlődéséről. Célunk a folyamatos szolgáltatásfejlesztés, és a hozzáadott érték növelése a szolgáltatás életútja során.

A turizmus mellett számos iparágban vannak ügyfeleink, akik a United Call Centers szakértelmét visszhangozzák. Az autóipar, élelmiszeripar, távközlés, energetika, olajipar, pénzügy, és a piackutatás területén is megbízható és hatékony szolgáltatásokat nyújtunk. Rugalmas munkaidős állásban dolgozó szakértőink a customer service területén szerzett sokéves tapasztalataikra építve magabiztosan, kiemelkedő odafigyeléssel nyújtanak sokrétű, összetett szolgáltatásokat. Ez teszi lehetővé számunkra, hogy Ügyfeleink versenyképességét növeljük.