United Call Centers

Telekommunikáció

A telekommunikáció és mobilszolgáltatások globális szinten jelentős résztvevői a United Call Centers szolgáltatásait választják a kiemelkedő ügyfélélmény és az innovatív contact center megoldások miatt. Összetett ügyféltámogatási és értékesítési szolgáltatásaink lehetővé teszik, hogy az általunk – de Ügyfeleink nevében – nyújtott szolgáltatások Partnereink versenyképességét javítsák, megítélésüket megerősítsék. A tapasztalt, ügyfélközpontú operátorok alkalmazása garantálja a vásárlói elégedettséget. Az ergonómiailag és infrastruktúrálisan kiemelkedő, korszerű call center, és a folyamatos továbbképzések biztosítják az operátorok hatékonyságát. Az omni-channel, azaz minden kommunikációs csatornát magába foglaló kiszervezett contact center lehetővé teszi a telefon, email, és közösségi média csatornát magába foglaló szolgáltatások biztosítását. Az ISO 9001:2008 tanúsítvánnyal rendelkező United Call Centers az SSC ipar minden elvárásának megfelel. Ez a szabványos környezet szolgáltatásaink kiváló minőségének záloga, és lehetőséget biztosít bejövő és kimenő hívások kezelésére egy biztonságos, zárt rendszerben.

A United Call Centers megbízható szolgáltatásai közé tartozik a szerződéshosszabbítás lakossági, flotta és üzleti szegmensekben, új előfizetés kötése, adatopciók és készülékek értékesítése is. A vezetőség több évtizedes contact center vezetési és szolgáltatási tapasztalata garantálja, hogy az ügyféltámogatás kiemelkedő vásárlói elégedettséget eredményez. A folyamatos szolgáltatásfejlesztési szemlélet jegyében a United Call Centers célja, hogy ügyfelei részére növelje a hozzáadott értéket. Rugalmasan alkalmazkodunk ügyfeleink változó igényeihez, rövid- és hosszútávú kampányok során egyaránt. Innovatív technológiai megoldásokkal (pl. Chatbotok, automatizáció, intelligens felugróablakok) segítjük a vásárlók elégedettségének maximalizálását és a szolgáltatások hatékonyságának növelését.

A telekommunikáció mellett számos iparban rendelkezünk partnerekkel. A United Call Centers szakértelmét választják a legjelentősebb szereplők az autóiparban, az energetikában, az olajiparban, a szórakoztatóiparban, a turizmusban, az egészségügyben, a piackutatás, az élelmiszeripar és a jog területén is. Ügyféltámogatás és értékesítés mellett biztosítunk help-desk és technikai segítségnyújtást, időpontfoglalást, közösségi média menedzsmentet, lead generálás, vásárlói elégedettségmérés és back office szolgáltatásokat is. Partnereink bizalmát az együttműködés során tanusított ügyfélközpontú hozzáállás és szakértői szemlélet gyakorlatával nyertük el, és Ügyfeleink egyöntetűen a United Call Centers szakértőinek az SSC szektorban nyújtott kiemelkedő teljesítményét visszhangozzák.