United Call Centers
Technológia
Technológiáink

A decentralizált contact center környezet esetében, a helyileg szükséges IT erőforrások minimalizálva vannak. Az informatikai infrastruktúrának a webhelyről való elmozdításával, a megvalósítás helyett az üzleti alapkompetenciákra összpontosíthat ahelyett, hogy több hardvert és szoftvert alkalmazna. Élvonalbeli technológia felhasználásával a UCC skálázható architektúrát és egyedülálló értékelési rendszert biztosít, amely valós időben képes figyelemmel kísérni és elemezni a fő teljesítménymutatókat. A jelenleg létező legkifinomultabb, legfrissebb eszközök és eljárások implementálásával a UCC biztosíthatja Önt, hogy alkalmazása biztonságos és privát.

CTI Contact Center Rendszerek

A UCC az ügyfélkapcsolatokat VoIP alapú CTI (Computer Telephony Integration) kapcsolatkezelő rendszerekben kezeli, amelyek biztonságos elérhetőségét redundáns architektúrája biztosítja.

Call Center Alkalmazások

Jelentések és elemzések

Integrációs keretrendszer

Biztonság és Üzemeltetés

Telefonkiépítés

Call Center Platform

Interactive Voice Response (IVR)

Tárcsázó

Erőforrás menedzsment

blank

Bejövő hívás átirányítása

Operátor menedzsment

Minőségbiztosítás

Alkalmazott VOIP alapú
call center rendszerek szolgáltatásai
  • IP fiókcsere
  • Interaktív Voice Response (IVR): automatikus hang menü rendszer
  • Bejövő hívások átirányítása automatikus hívás-elosztással (ACD): a bejövő hívások optimális elosztásása
  • 500 VoIP alapú otthoni munkaállomás, amely szükség esetén bővíthető
  • Agent Management: internetes konfigurációs felületen
  • Megkönnyített supervisor felület munkaerő-menedzsmenthez
  • Prediktív tárcsázás, energiahívás funkciók
  • Minőségi megfigyelés: minőségbiztosításhoz
Technológiai jellemzők
és szolgáltatások

blank

Online adminisztráció

  • Teljes IVR beállítás és kezelés
  • Jártasság alapú útválasztás menedzsment
  • Felhasználói adminisztráció
  • Statisztikák és jelentések vizsgálata a megfelelő engedélyek alapján
  • Hangfelvételek letöltése és archiválása, biztonságos adatkapcsolaton keresztül
  • Hatékonysági és betöltési mutatók
  • Szkriptek programozása és gyors módosítási lehetőségek

blank

VIR (Voice Interaction Router)

  • Kimenő és bejövő hívások egyszerre (híváskezelés)
  • A bejövő hívások átirányítása a legképzettebb operátoroknak
  • Prioritás és készség-alapú híváselosztás (jártasság alapú útválasztás)
  • Szolgáltatási szint (SLA) figyelése
  • Hívásátirányítás hívófél-azonosító vagy gombkód alapján (DTMF)

blank

Hangrögzítés és behallgatás

  • Azonnali behallgatási módok: Csendes, Oktató és Konferencia mód
  • Hangrögzítés
  • A rögzített beszélgetések az operátor, az idő, a kampány vagy a tárcsázott szám alapján átvizsgálhatóak
  • Automatikus hangletöltés

blank

Távoli munkaintegráció

  • A munkavégzés bárhonnan végezhető
  • A műszaki és minőségi kritériumok teljesítése esetén a regisztrált operátorok csatlakozhatnak a világ bármely pontjáról
  • A call center teljesítménye külföldről vagy akár otthonról is megfigyelhető

blank

Valós idejű statisztikák és monitorozás

  • A supervisor látja a teljes hívás folyamatát és betöltést
  • SLA vezérlés
  • Integrált előzmény statisztikák
  • Részletes és összesített operator, kampányteljesítmény-jelentések

blank

IVR (Interactive Voice Response)

  • Testreszabható üdvözlő szövegek és hangvisszajátszások
  • 100% -os paraméterezés online felületen
  • Hangposta rendszer
  • Időzített IVR (nyitvatartási, munkaszüneti napok, egyéb dátumok kezelése)

blank

Automatikus tárcsázás

  • Manuális, energia- és prediktív mód
  • A prediktív tárcsázó növeli a teljesítményt a tárcsázási és a várakozási idő megszüntetésével
  • Maximális operátori produktivítás és vonalon töltött idő
  • Az intelligens tárcsázó alkalmazkodik a kampányhoz
  • Cél alapú beosztás, kvóta menedzsmenttel
  • Fejlett kimenő hívás-beállítások

blank

Integráció

  • Számítógéppel integrált adatbázis és hívásvezérlés
  • Kép- és hangjelzés
  • A hívások teljes ellenőrzése (pl. Hívásátirányítás, hívástartás)
  • Adaptív alkalmazás-programozási felület (API) az egyéb eszközökkel történő integrációhoz
Rendszerszintű adatbiztonság

Redundált adattárolás és biztonsági mentés

Az összes adatot egyidejűleg redundáns szervereken tároljuk az ISO 27001 tanúsítvánnyal rendelkező központunkban, így megakadályozva az adatok elvesztését.

Titkosítás

Az összes kapcsolatot a legújabb SSL titkosítási szabványok védik, amelyek biztosítják az adatok integritását.

Tűzfalak

Alaposan megtervezett és szigorú tűzfalszabályok óvják meg a továbbított vagy tárolt adatok bizalmas jellegét.

Fizikai védelem

Szervereink az ISO 27001 tanúsítvánnyal rendelkező központunkban vannak, ahol mind a fizikai, mind a rendszerbiztonságot szigorúan szabályozzuk.

Kifinomult hozzáférés-kezelési és engedélyezési rendszer

A végpontok közötti szigorú folyamatok alkalmazása a hozzáférés és a jelszókezelés során az összes fiók adatbiztonságát biztosítja.