Távközlés

A United Call Centers megbízható partnere a hazai és globális Internetszolgáltatóknak egyaránt. Telesales, telemarketing, hideghívások, termékértékesítés mind magas színvonalon történnek, melyek az általunk – de Ügyfeleink nevében nyújtott – szolgáltatások részét képezik. A siker garanciája a United Call Centers tapasztalata a contact centerek kialakítása terén, és az ügyfélközpontú operátorok alkalmazása. Kiterjedt coaching és ösztönző programok, ergonómiailag kiemelkedő, korszerű call center biztosítják az operátorok maximális produktivitását és hatékonyságát. Cégünk minden humán és tárgyi erőforrást biztosít a szolgáltatáshoz. Célunk partnereink ismertségének és megítélésének megerősítése hosszú távon, a kiemelkedő ügyfélélmény biztosítása mellett. Ez lehetővé teszi partnereink számára a versenyképességük javítását és megőrzését.

Az omnichannel szolgáltatások magukba foglalják a telefon, email, és közösségi média alapú kommunikációt. A telemarketing területén innovatív technológiai megoldások (pl. Chatbotok, intelligens felugróablakok) segítik a vásárlókat, hogy kiemelkedő ügyfélélmény mellett használják a szolgáltatásokat. A telemarketing és social media management mellett lead generation, adatbázistisztítás, és vásárlói elégedettségmérés is szolgáltatásaink közé tartozik. A nagy volumenű bejövő és kimenő hívások kezelésére alkalmas technológiai háttér az ISO 9001:2008 minőségirányítási rendszeren alapszik és ennek szellemében kerül a szolgáltatás kialakításra és vezetésre. Rugalmas munkaidős állásban dolgozó szakértőink a customer service területén szerzett sokéves tapasztalataikra építve magabiztosan, kiemelkedő odafigyeléssel nyújtanak sokrétű, összetett szolgáltatásokat.

A távközlés mellett a telekommunikációs cégek és mobilszolgáltatók részére is megbízható partner a United Call Centers. Teljeskörű ügyféltámogatás, help-desk, és technikai segítségnyújtás áll ügyfeleink rendelkezésére. Ügyfeleink megtalálhatóak számos iparágban, például az autóipar, energetika, olajipar, egészségügy, élelmiszeripar szereplői is a United Call Centers szolgáltatásait választják. Célunk az Ügyfeleink ismertségének és megítélésének megerősítése, mely hosszú távon versenyképességük javítását eredményezi. Az ISO 9001:2008 minőségbiztosítási keretrendszer teljes körű ismerete, és az ennek szellemében történő szolgáltatásvezetés a garancia arra, hogy az SSC szektorban elvárt kiemelkedő minőséggel kerüljenek a partnereink adatai tárolásra és feldolgozásra. Partnereink egyöntetűen a United Call Centers tapasztalt, hozzáértő szemléletét és a contact center kialakításában szerzett szakértelmét visszhangozzák.