United Call Centers

Szórakoztatóipar

A United Call Centers támogatja a hazai szórakoztatóipar jelentős képviselőit omnichannel ügyféltámogatással. Mind a bejövő hívások kezelése, mind a közösségi média oldalak felügyelete részét képezi a szolgáltatásnak. Az ergonómiailag és struktúrálisan is kiemelkedő minősegű call center biztosítja a maximális ügyfélélményt, melyet a segítőkész és ügyfélcentrikus operátorok tesznek teljessé. Partnereink a United Call Centers szakértelmét és tapasztalatát visszhangozzák a contact centerek kialakítása terén. Az Ügyfél igényeit tökéletesen lefedő megoldások sikerét garantálja, hogy a szolgáltatás vezetése szabványos környezetben történik. A szolgáltatásaink az ISO 9001:2008 minőségirányítási rendszeren alapszanak. Az általunk – de Ügyfeleink nevében – nyújtott szolgáltatások rövid- és hosszútávon egyaránt a partnereink ismertségének és megítélésének megerősítését eredményezik, és javítják versenyképességüket.

A minőségirányításon túl az operátorok folyamatos továbbképzése biztosítja a kimagasló felhasználói élményt. Kiemelkedő coaching és ösztönző programok, korszerű irodai környezet segíti elő a produktivitás magas szinten tartását. Redundáns technológiai architektúránk, amely kiváló szolgáltatásaink gerincét képezi folyamatos szakértői felügyelet alatt áll. Az ügyfeleinkkel közösen kidolgozott üzleti folytonossági tervek biztosítják a rendkívüli változások gyors és hatékony kezelését. A biztonságos informatikai rendszerek lehetővé teszik a bejövő hívások rögzítését, monitorozását és visszahallgatását. Ez a rendszer alkalmas nagy volumenű bejövő hívások fogadására is, és a nap 24 órájában rendelkezésre áll.

Az omnichannel ügyféltámogatás mellett help-desk és technikai segítségnyújtás, telemarketing, értékesítés, vásárlói elégedettségfelmérés is szolgáltatásaink közé tartoznak. A szórakoztatóipar mellett számos iparág képviselőit támogatjuk. Ügyfeleink között megtalálhatóak az energetika, olajipar, turizmus, autóipar, egészségügy, piackutatás, távközlés, pénzügy, és az élelmiszeripar képviselői is. Rövid- és hosszútávú projektek megvalósítása során is a United Call Centers megbízható szolgáltatásait választják mind a hazai, mind a külföldi piac legjelentősebb vállalatai. Rugalmasan alkalmazkodunk partnereink folyamatosan változó igényeihez, és készen állunk testreszabott, a contact centerek között is innovatív megoldások kidolgozására. Ezen magas színvonalú szolgáltatásokhoz cégünk minden szükséges humán és tárgyi erőforrást kiemelkedő szinten biztosít. Tevékenységi köreink folyamatosan bővülnek, és termékértékesítés, konferencia résztvevőinek toborzása, időpont egyeztetés, vagy ügyfél-elégedettségi vizsgálatok egyaránt elérhetőek.