Technical support

United Call Centers Magyarország

Képzett munkatársaink segítik Önt, és tanácsot adnak a termékeivel kapcsolatban.

Az ügyfélszolgálati feladatok komplexitása az elmúlt években dinamikusan fejlődik, teljes mértékben leképezve a szemünk láttára zajló technológiai forradalmat. A különböző szoftverek, alkalmazások, termékek technikai támogatása szolgáltatási palettánk fontos eleme. A kiválasztásnál valamennyi esetben kiemelt hangsúlyt fektetünk a szükséges kompetenciák feltérképezésére, melyet technológiai megoldásainkkal egészítünk ki a kiváló szolgáltatási minőség és ügyfélélmény érdekében.

Több év tapasztalattal rendelkezünk a világ vezető vállalatainak támogatásában, több száz különböző elektronikai és fogyasztói termék és szolgáltatás egyszerre több nyelven történő támogatásában. Egyedi képzési folyamataink segítségével munkatársaink mindig naprakészek a legfrissebb termékváltozásokat érintve.

Kapcsolatfelvétel

Információs pult & műszaki támogatás

A felhő-alapú contact center környezetben eCommerce és Telesales mellett technical support szolgáltatásokat is létrehozhatunk a virtuális térben, telefonos, email vagy chat támogatást nyújtva. A legtöbb termék, elsősorban az elektronikai fogyasztói eszközök gyakran összetett funkciókkal bírnak, vagy javításra, cserére szorulnak, emiatt pedig a felhasználóknak a gyártóhoz kell fordulniuk szakértői segítségért. Ezeknek a szolgáltatásoknak a kiszervezése egy call centerbe a megfelelő, költséghatékony megoldás hiszen a gyártótól hatalmas kapacitást követel minden ügyfélszolgálati kérdés megválaszolása. Ez kifejezetten igaz a többnyelvú ügyfélszolgálatra: mind rövid, mind hosszú távon költséges a gyártóknak saját, az adott országnak megfelelő nyelvtudással rendelkező munkatársakat felvenni a központi vagy regionális irodákba. A legtöbb call center cég számára szintén kihívást jelent megfelelő szakértőket találni, akik több nyelven is beszélnek. Erre jelent megoldást a home center, ahol az operátorok bárhonnan dolgozhatnak, ezzel is növelve a cég hatékonyságát.

Rugalmas call center megoldás

Világszintű megoldás

Virtuális környezet

Otthoni munkavállók

Anyanyelvi szint

Magas szintű szolgáltatás

Felhő alapú megoldások

Felülértékesítés

Keresztértékesítés

Hideghívás

Lead generálás

Telemarketing

Piackutatás

A rugalmas call center megoldás olyan erőforrásmodell, amely tökéletesen megfelel az Ön igényeinek: ideális azon termékekhez, amelyek számos megkeresést generálhatnak a contact centernek különböző nyelveken.