Technical support

United Call Centers Magyarország

Képzett munkatársaink segítik Önt, és tanácsot adnak a termékeivel kapcsolatban.

Az ügyfélszolgálati feladatok komplexitása az elmúlt években dinamikusan fejlődik, teljes mértékben leképezve a szemünk láttára zajló technológiai forradalmat. A különböző szoftverek, alkalmazások, termékek technikai támogatása szolgáltatási palettánk fontos eleme. A kiválasztásnál valamennyi esetben kiemelt hangsúlyt fektetünk a szükséges kompetenciák feltérképezésére, melyet technológiai megoldásainkkal egészítünk ki a kiváló szolgáltatási minőség és ügyfélélmény érdekében.

Több év tapasztalattal rendelkezünk a világ vezető vállalatainak támogatásában, több száz különböző elektronikai és fogyasztói termék és szolgáltatás egyszerre több nyelven történő támogatásában. Egyedi képzési folyamataink segítségével munkatársaink mindig naprakészek a legfrissebb termékváltozásokat érintve.

blankKapcsolatfelvétel

blank

Információs pult & műszaki támogatás

A felhő-alapú contact center környezetben eCommerce és Telesales mellett technical support szolgáltatásokat is létrehozhatunk a virtuális térben, telefonos, email vagy chat támogatást nyújtva. A legtöbb termék, elsősorban az elektronikai fogyasztói eszközök gyakran összetett funkciókkal bírnak, vagy javításra, cserére szorulnak, emiatt pedig a felhasználóknak a gyártóhoz kell fordulniuk szakértői segítségért. Ezeknek a szolgáltatásoknak a kiszervezése egy call centerbe a megfelelő, költséghatékony megoldás hiszen a gyártótól hatalmas kapacitást követel minden ügyfélszolgálati kérdés megválaszolása. Ez kifejezetten igaz a többnyelvú ügyfélszolgálatra: mind rövid, mind hosszú távon költséges a gyártóknak saját, az adott országnak megfelelő nyelvtudással rendelkező munkatársakat felvenni a központi vagy regionális irodákba. A legtöbb call center cég számára szintén kihívást jelent megfelelő szakértőket találni, akik több nyelven is beszélnek. Erre jelent megoldást a home center, ahol az operátorok bárhonnan dolgozhatnak, ezzel is növelve a cég hatékonyságát.

blank

Flexible call center solution

Világszintű megoldás

Virtuális környezet

Otthoni munkavállók

Anyanyelvi szint

Magas szintű szolgáltatás

Felhő alapú megoldások

Up selling

Cross selling

Hideghívás

Lead generálás

Telemarketing

Piackutatás

This flexible call centre solution is resource model that is perfectly fitting your requirements: ideal for products witch might generate many inquiries at the contact center in many different languages.